  • 1. Data: 2008-10-31 23:22:22
    Temat: Zapytanie dot. sesji rozliczeniowych.
    Od: Radius <radius@radius>

    Czy w obecnych warunkach rozliczen przy udziale np. KIR
    jest mozliwe wprowadzenie przelewow stricte online,
    dokonuje przelewu np z ING za kilka sekund przelew
    jest w np. mBanku.

    Czy osoby dokonujace "traMsferu" srodkow finansowych
    - rozliczen, w Waszych oczach zainteresowane byly by
    bieżącym wysylaniem i odbieraniem wplat ?

    - jezeli tak, a wydaje sie, ze tak - to czy KIR nie
    moze zrobic czestszych sesji wychodzacych i przychodzacych,
    czy rzeczywiscie tyle operacji musi przemielic system,
    ze zwiekszenie ilosci sesji, spowodowaloby przegrzanie
    procesorow ;)

    r_

  • 2. Data: 2008-10-31 23:35:20
    Temat: Re: Zapytanie dot. sesji rozliczeniowych.
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radius" <radius@radius> napisał w wiadomości

    > Czy w obecnych warunkach rozliczen przy udziale np. KIR
    > jest mozliwe wprowadzenie przelewow stricte online,
    > dokonuje przelewu np z ING za kilka sekund przelew
    > jest w np. mBanku.

    Technicznie zapewne jest możliwe, ale po co? Sorbnetem idą przelewy około 10
    minut, choć sporo zależy tu także od przyjętych zasad księgowania na
    rachunku docelowym.

    > Czy osoby dokonujace "traMsferu" srodkow finansowych
    > - rozliczen, w Waszych oczach zainteresowane byly by
    > bieżącym wysylaniem i odbieraniem wplat ?

    Nie. Wąskie gardło to raczej księgowania w banku docelowym, a nie
    rozliczenia międzybankowe.

> [...]
    > czy rzeczywiscie tyle operacji musi przemielic system,
    > ze zwiekszenie ilosci sesji, spowodowaloby przegrzanie

    Na tle innych krajów polski KIR wypada i tak super.

    marekz

  • 3. Data: 2008-11-01 07:09:23
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest mozliwe wprowadzenie przelewow stricte online,
    > dokonuje przelewu np z ING za kilka sekund przelew

    Zapytaj o sorbnet. Z tego co mi wiadomo, niektóre banki dopuszczaja jego
    uzycie przy nizszych kwotach (<1000TPLN) choc trochę to kosztuje.

    pozd
    as