  • 11. Data: 2009-10-05 06:25:08
    Temat: Re: Zapytanie kredytowe BIK
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2009-10-05 01:04, szczurwa stwierdził, że:

    > Ale dlaczego ?

    Bo teoretycznie każde zapytanie może być udzielonym kredytem.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 12. Data: 2009-10-05 06:28:37
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Ale dlaczego ? Kiedy rozmawiam z bankiem na temat jego produktu, na
    > który mam ochotę, to mam powiedzieć bankowcowi: ty, słuchaj, w BIK-u
    > jestem clear, ale musisz mi uwierzyć na słowo, bo mi spieprzysz
    > scoring ?
    >
    > A jak negocjuję z kilkoma bankami to samo ?
    >
    > BIK jest sprawdzany po zlozeniu wniosku. Chcesz powiedziec, ze
    > skladasz wnioski na slepo? Bez sprawdzenia warunkow oferowanego
    > kredytu?

    Erm.
    Ja, starając się o kredyt hipoteczny złozyłem w bodaj 3 bankach (a
    przymierzałem sie do 5). Bo trochę się bałem, że jeśli 'ten jedyny' z
    najlepszymi warunkami mi odmówi, to zostanę na lodzie.

    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 13. Data: 2009-10-05 08:09:50
    Od: Marx <M...@n...com>

    MK pisze:
> [...]
    >
    > BIK jest sprawdzany po zlozeniu wniosku. Chcesz powiedziec, ze skladasz
    > wnioski na slepo? Bez sprawdzenia warunkow oferowanego kredytu?

    to jedyna sensowna metoda zeby nie zostac wydymanym, bo bank nagle
    stwierdzi ze kredytu na obiecanych warunkach nie da. Tu na grupie byly
    opisywane takie przypadki.
    Marx

  • 14. Data: 2009-10-05 15:35:42
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:hac3e8$qot$2@news.dialog.net.pl...

    > Część banków przygotowuje "ofertę" w oparciu o dane wprowadzone do
    > systemu.
    > Nie wszędzie więc zapoznasz się z warunkami oferowanego kredytu przed
    > złożeniem wniosku, a co za tym zapytaniem BIK...

    Pewnie takie jak Cetelem, Sygma itp. Jedno czy 2 zapytania kredytowe nie
    zepsuja historii, ale jak ktos ma kilkanascie w ciagu 6 m-cy to juz
    skutecznie moze zablokowac dostep do pozyczki.

    MK

  • 15. Data: 2009-10-05 15:46:16
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:had3op$p4l$1@news.wp.pl...

    > Pewnie takie jak Cetelem, Sygma itp. Jedno czy 2 zapytania kredytowe nie
    > zepsuja historii, ale jak ktos ma kilkanascie w ciagu 6 m-cy to juz
    > skutecznie moze zablokowac dostep do pozyczki.

    Jak tak mam. Nie utrudnia to raczej niczego, a na pewno nie blokuje, bo
    dalej mam w cholerę ofert na podstawie analizy obrotów + BIK.

    Obniża chyba BIKSco nieznacznie i tyle.