  • 21. Data: 2009-04-01 18:03:10
    Temat: Re: Zarabiam na eur/usd
    Od: "Immy" <c...@n...gazeta.pl>

    > stop jest jeden ale konkretny, zamiast SL jest uśrednianie

    tzn stop jest na całości a nie na pojedynczej pozycji kiedy uśrednianie
    dochodzi do bariery

  • 22. Data: 2009-04-01 18:27:13
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Immy" <c...@n...gazeta.pl> wrote in message

    > tzn stop jest na całości a nie na pojedynczej pozycji kiedy uśrednianie
    > dochodzi do bariery

    ok rozumiem, dość "innowacyjne" powiedziałbym :).

  • 23. Data: 2009-04-01 21:38:33
    Od: "Immy" <c...@n...gazeta.pl>

    natomiast wejście jest na 15 lub 10 minutowych słupkach wyznaczających
    odwrót- tzw. 2B lub po prostu key reversal

  • 24. Data: 2009-05-04 04:01:29
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    PC-Trader <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Od 01.04.2009r. będzie publikowany statement rachunku rzeczywistego z
    kapitałem

    > początkowym 10.000,-EUR. Efekty gry będą realizowane systematycznymi
    wypłatami
    > z rachunku co każdy z odwiedzających będzie mógł obserwować z 5 minutowym
    > opóźnieniem na stronie http://pctrader.mt4stats.com Okres publikacji
    wyników
    > zakończy się z dniem 30.06.2009r.
    >
    > pozdrawiam - PC-Trader
    >
    > http://pc-trader.blogspot.com

    Oj, niedobrze, system się chyba nie sprzeda.
    Nie to, żebym się cieszył, bo sam znam ból straty (poczynając od Vistuli
    kupionej w okolicach 8 marca 1994r). W tym przypadku i tak miałem więcej
    szczęscia, niż rozumu, bo po zjeździe powróciła. Teraz mam więcej rozumu,
    ale za to mniej szczęścia. Nie ma mocnych, trudno znaleźć złoty środek.

    Swoją drogą fantastyczne wyniki na XTB, chyba tylko dzięki temu, że
    pieniądze wirtualne. Pierwsza poważna strata nic nie uczy, bo wtedy dopiero
    dostaje się małpiego rozumu i przestaje działać racjonalnie.

    kc

  • 25. Data: 2009-05-04 10:51:40
    Od: " Marian" <m...@g...pl>

    z raportu wynika że ucinasz zyski ( bierzesz zyski po 10-20 zł ) a
    przytrzymujesz straty ( zaliczasz straty po 5 tys. )
    to prosta droga do bankructwa.
    moja rada. przyjmij stałą wielkość pozycji ( 3 loty na taki depozyt to
    szaleństwo ) max 0.2 lota i postaraj się aby stosunek zysku do ryzyka był
    min. 2:1
    powodzenia!