  • 1. Data: 2007-06-20 16:34:14
    Temat: Zarób 15000 PLN w Miesiąc!
    Od: prykas <p...@w...pl>

    ZAROB 15000 PLN W MIESIAC!!!
    To nie jest zart, mozesz zarobic 15000 zl w miesiac, wystarczy od 10
    do 20 minut pracy dziennie. Wejdz na srone
    http://www.freewebs.com/prykaz/zarob15000plnwmiesiac
    .htm
    I zacznij zarabiac prawdziwe pieniadze.

  • 2. Data: 2007-06-21 08:08:14
    Temat: Re: Zarób 15000 PLN w Miesiąc!
    Od: czp <c...@o...info>

    Użytkownik prykas napisał:
    > ZAROB 15000 PLN W MIESIAC!!!
    > To nie jest zart, mozesz zarobic 15000 zl w miesiac, wystarczy od 10
    > do 20 minut pracy dziennie.

    Czy ten jeleń szuka innych jeleni, czy mi się wydaje?

  • 3. Data: 2007-06-21 08:19:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "czp" <c...@o...info> napisał w wiadomości

    > Czy ten jeleń szuka innych jeleni, czy mi się wydaje?

    To nie jeleń, to biedny człek. Zobacz jak go ktoś wkręcił w jakieś głupoty.
    Nawet nie wiadomo czy już załapał, że został wkręcony, może żyje jakimiś
    złudzeniami czy coś... Pochylić się trzeba nad ludzkim nieszczęściem a nie
    oczerniać. :-)

    marekz

  • 4. Data: 2007-06-21 08:23:16
    Od: czp <c...@o...info>

    Użytkownik MarekZ napisał:
> [...]
    > złudzeniami czy coś... Pochylić się trzeba nad ludzkim nieszczęściem a nie

    W sumie racja. Sorry. Wkręcony jeleń, który nie wie że został wkręcony i
    chce wkręcić innych. A sądziłem że tylko owce skaczą na oślep za
    przewodnikiem stada ze zbocza w przepaść.

    czp

  • 5. Data: 2007-06-21 08:46:35
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 10:23:16 +0200, czp napisał(a):

    > W sumie racja. Sorry. Wkręcony jeleń, który nie wie że został wkręcony i
    > chce wkręcić innych. A sądziłem że tylko owce skaczą na oślep za
    > przewodnikiem stada ze zbocza w przepaść.

    Spamuje przez google groups także dobrze wie co robi, bo to co proponuje
    to pod paragraf podpada jak nic.

  • 6. Data: 2007-06-21 08:52:52
    Temat: Re: Zarób 15000 PLN w Miesi c!
    Od: Pietia <p...@g...com>

    A tak swoj drog , to ciekaw jestem, sk d on wzi taki kurs USD :)