  • 11. Data: 2010-02-18 10:32:24
    Temat: Re: Zasilanie konta w mBanku poprzez siec sklepow Zabka iFreshmarket
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    > Innowacja żadna - co innego gdyby faktycznie było tak że dajemy w Żabce
    > pieniądze, przeciągamy swoją kartę debetową przez terminal i ekspedient
    robi
    > uznanie na (x-2) zł... bez żadnego podawania numeru rachunku, generowania
    > niepotrzebnych kwitów, kolejnej zbędnej karty, opóźnień.

    Zdecydowanie popieram. I mam nadzieje ze w koncu tak bedzie. Mozna zrobic
    cash-back, to mozna i cash-in :-)
    Pozdrawiam,
    Marp

  • 12. Data: 2010-02-18 12:16:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 08:22:42 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Jakoś nie zauważyłem sprawnego działania :) Wpłacenie czegoś do mBanku
    > przy użyciu wpłatomatu to praktycznie missin impossible, pomijając że
    > równocześnie jest to rosyjska ruletka - jak już znajdziesz działający to
    > masz spore szanse że się zawiesi i potem czekasz na swoje pieniądze 2
    > tygodnie w porywach do miesiąca...

    No to zależy chyba od miast i od sprzętu. Ja miałem jedno reklamację z
    wpłatomatu i właśnie jak byłem w Multi, ale to był stary wpłatomat. Teraz
    mam dwa oddziały Multi z nowymi maszynami i wpłacałem już, kilkanaście
    jak nie więcej, razy i na razie nic się nie przytrafiło. Ten mbankowy
    wpłatomat, który jest w moim mieście to już jest ruina totalna.

    Xenocide

  • 13. Data: 2010-02-18 20:11:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 17.02.10 13:40, z...@o...pl pisze:

    > Jeżeli konto darmowe a przelew za złotówkę to cenowo = żabce
    > Jeżeli konto darmowe a przelew za darmo i brak kolejki w kasie = lepiej

    Konto darmowe, ale czy wpłaty również?
    I pilnować TOIP, czy przypadkiem nie wprowadzono opłat.
    I dylać do banku z $$$, a żabka pod domem. Zwłaszcza, że świat nie
    kończy się na miastach >100tyś mieszkańców, bo tylko tam można znaleźć
    ew. bezpłatne oddziały.

    --
    Pete

  • 14. Data: 2010-02-22 08:06:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:11:53 +0100, Pete napisał(a):
> [...]
    > I dylać do banku z $$$, a żabka pod domem. Zwłaszcza, że świat nie
    > kończy się na miastach >100tyś mieszkańców, bo tylko tam można znaleźć

    Bank pocztowy, i nawet w pipidówie dolnej znajdziesz oddział ;)

    P.S. Tak, wiem - i też nienawidzę kolejek na poczcie ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944