  • 11. Data: 2010-04-24 10:36:17
    Temat: Re: Zasilanie studenta w Anglii
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    schliesky wrote:

    > Doszedłem do podobnych wniosków, zrobiłem nawet tabelkę :-)
    >
    > http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Aub3DTV6-cHV
    dG1zbFdTYkhvZDhKYzJDdUV1X2JDVlE&hl=en

    Polecam przełączenie na nowa wersję w prawym górnym rogu.
    Dzięki za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 12. Data: 2010-04-24 11:08:35
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    schliesky <t...@m...pl> dared to write:

    dG1zbFdTYkhvZDhKYzJDd

    > Polecam przełączenie na nowa wersję w prawym górnym rogu.
    > Dzięki za odpowiedzi.

    Niezłe, przyda się, dzięki.

    k.

  • 13. Data: 2010-04-26 08:23:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 12:32:07 +0200, schliesky napisał(a):

    > Doszedłem do podobnych wniosków, zrobiłem nawet tabelkę :-)
    >
    > http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Aub3DTV6-
    cHVdG1zbFdTYkhvZDhKYzJDdUV1X2JDVlE&hl=en

    Sobie przypomniałem, że jest chyba jedno małe "ale". Czy czasem bankomaty
    w UK wypłacając jednorazowo max 300 albo 500 funtów? W Hiszpanii tak
    ostatnio miałem, że bankomaty banków hiszpańskich miały limit 300 euro na
    jedną transakcję i w tym przypadku Polbank nie wygląda za ciekawie. Mi
    udało się znaleźć bankomaty DB i on nie miał takiego limitu na moje
    szczęście.

    --
    xbartx

  • 14. Data: 2010-04-26 08:38:38
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 08:23:27 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > jedną transakcję i w tym przypadku Polbank nie wygląda za ciekawie. Mi
    > udało się znaleźć bankomaty DB i on nie miał takiego limitu na moje

    Upieracie się przy wyciąganiu gotówki. W UK już się nie da normalnie kartą
    zapłacić?

    --
    Kojer

  • 15. Data: 2010-04-26 09:21:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 10:38:38 +0200, Robert Kois napisał(a):

    > Upieracie się przy wyciąganiu gotówki. W UK już się nie da normalnie
    > kartą zapłacić?

    Ja się nie upieram, tylko przeczytałem post schliesky i odpowiadam.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2010-04-26 10:02:55
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 09:21:25 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ja się nie upieram, tylko przeczytałem post schliesky i odpowiadam.

    No i tu jest błędne podejście. Bo potem się okaże, że za 80% rzeczy student
    płaci kartą a raz w miesiącu wypłaca resztę. I wszystkie wyliczenia psu na
    budę. A tak serio, to przy kwotach które będą wydawane (ch chyba, że
    student dostanie duuuże kieszonkowe ;)) to różnice w kursach strasznie
    boleć nie będą.

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2010-04-26 19:40:47
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Robert Kois wrote:

    > No i tu jest błędne podejście. Bo potem się okaże, że za 80% rzeczy student
    > płaci kartą a raz w miesiącu wypłaca resztę.

    W sumie racja, ale trochę gotówki się przyda.

    A tak serio, to przy kwotach które będą wydawane (ch chyba, że
    > student dostanie duuuże kieszonkowe ;)) to różnice w kursach strasznie
    > boleć nie będą.

    Ziarnko, do ziarnka...