  • 1. Data: 2006-11-02 09:41:38
    Temat: Zasilenie kk ?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Posiadam kk w Raiffeisen. Potrzebuje zrobic zakup karta wiekszy niz limit
    przyznany na karcie. Czy moge w zwiazku z tym na rachunek karty przelac
    brakujaca kwote i wowczas dokonac tej platnosci czy tez taki przelew
    zostanie cofniety biorac pod uwage brak aktualnego zadluzenia na karcie?

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 2. Data: 2006-11-02 10:28:45
    Temat: Re: Zasilenie kk ?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > przelac brakujaca kwote i wowczas dokonac tej platnosci czy tez taki
    > przelew zostanie cofniety biorac pod uwage brak aktualnego zadluzenia na

    Przelew na pewno nie zostanie cofnięty, ale w banku musiałbyś zapytać
    czy dostaniesz autoryzację na kwotę przewyższającą przyznany Ci limit na
    karcie. Jeżeli tak to nie ma problemu, transakcja "przejdzie".

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2006-11-02 10:39:47
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brakujaca kwote i wowczas dokonac tej platnosci czy tez taki przelew
    > zostanie cofniety biorac pod uwage brak aktualnego zadluzenia na karcie?

    nie wiem jak w tym banku, ale w mBanku mozna dodatkowo zasilić kartę
    pozostaje jeszcze kwestia limitów transakcyjnych - dziennych i miesięcznych
    musisz popytać u siebie w banku jakie są i ewentualnie zmienić

  • 4. Data: 2006-11-02 12:30:05
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 2 lis o godzinie 11:39, na pl.biznes.banki, Robert Wicik napisał(a):

> [...]
    > pozostaje jeszcze kwestia limitów transakcyjnych - dziennych i miesięcznych
    > musisz popytać u siebie w banku jakie są i ewentualnie zmienić

    Z czysto technicznego punktu widzenia zapytam czy w przypadku kiedy KK
    można "doładować" to w jaki sposób będzie obliczane oprocentowanie tak
    zrealizowanej płatności?
    limit KK: 5 000,00zł
    Doładowanie: 5 000,00zł
    Płatność KK: 10 000,00zł
    Czy odsetki naliczane będą od 5tys zł czy od 10tys zł? :)
    czy ktoś już to przerabiał i wie dokładnie jak to jest?

    --
    Herbi
    02-11-2006 13:29:59

  • 5. Data: 2006-11-02 13:03:06
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Herbi napisał(a):

    >Czy odsetki naliczane będą od 5tys zł czy od 10tys zł? :)
    >czy ktoś już to przerabiał i wie dokładnie jak to jest?

    Regulaminy chyba wszystkich kart mowia wyraznie: odsetki liczone sa od
    salda zadluzenia a nie od kwoty transakcji.
    W praktyce rowniez sprawdzone.
    darek

  • 6. Data: 2006-11-02 13:28:51
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    od 5000 zl, bo na taka kwote zaciagnales kredyt

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-11-02 15:07:49
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

> [...]
    > brakujaca kwote i wowczas dokonac tej platnosci czy tez taki przelew
    > zostanie cofniety biorac pod uwage brak aktualnego zadluzenia na karcie?

    Jezeli masz limit na 3000 , to transakcji na 3500 nie zrobisz .
    Jezeli masz limit 3000 , wykorzystales 2000 na karcie zostalo 1000 i
    uzupelnisz do 3000 to zrobisz na 3000 .

    r-bank nie przewiduje tymczasowego zwiekszenia limitu autoryzacyjnego . W
    multi mozna limit autoryzacyjny zmienic . Limit z banku 3000 zwiekszenie
    autoryzacyjnego np do 10000 . Wrzutka 7000 i mozna strzelic na 10 k . Nie
    jest to procedura automatyczna . Trzeba troche pogadac .

    jaca