  • 1. Data: 2014-02-03 20:39:12
    Temat: Zaskakuje mnie opiekuńczość Millego...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ...piszącego tak jakoś:

    Numer konta został skopiowany z użyciem funkcji schowka.
    Ze względów bezpieczeństwa, prosimy upewnij się, że numer
    rachunku jest prawidłowy.

    [do szału doprowadza taka opiekuńczość -- co to znaczy, że
    mam upewnić się? w jaki sposób mam upewnić się? czy mam do
    sprawdzenia/upewnienia_się użyć metod tych samych, którymi
    posłużyłem się przy pozyskiwaniu tego numeru konta? takowe
    weryfikowanie/sprawdzanie/upewnianie_się coś może tu dać?]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-02-03 20:45:16
    Temat: Re: Zaskakuje mnie opiekuńczość Millego...
    Od: z <...@...pl>

    > [do szału doprowadza taka opiekuńczość -- co to znaczy, że
    > mam upewnić się?

    Nie słyszałeś o wirusie co siedzi w kompie i przeszukuje na bieżąco
    schowek a jeśli napotka tam konto bankowe to podmienia na inne?
    Nie masz wirusów? Grunt to pogoda ducha i męczenie klawiatury ;-)

  • 3. Data: 2014-02-03 21:04:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 52eff1cf$0$2356$6...@n...neostrada.pl

    > Nie słyszałeś o wirusie co siedzi w kompie

    Nie.

    > i przeszukuje na bieżąco schowek

    Co tam przeszukiwać?...

    > a jeśli napotka tam konto bankowe to podmienia na inne?

    Na jakie?

    > Nie masz wirusów?

    Taki u mnie głód, że wszystkie uciekły... :(

    > Grunt to pogoda ducha i męczenie klawiatury ;-)

    Czyli co/jak -- sprawdzić czy forsa (17kpln) poszła
    tam, gdzie trzeba?... Na dodatek zrobiłem z tego
    zaufanego odbiorcę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-02-03 22:03:30
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    [ciach]

    > Czyli co/jak -- sprawdzić czy forsa (17kpln) poszła
    > tam, gdzie trzeba?... Na dodatek zrobiłem z tego
    > zaufanego odbiorcę...
    > .'O`

    Do niedawna o kims kto nie rozumial w miare prostych rzeczy
    mowilo sie ze jest niespelna rozumu (wariat, idiota dosadniej).
    Teraz nastaly jednak czasy poprawnosci i czlowiek niespelna
    rozumu to: "osoba z dysfunkcja umyslowa". Zapytam wiec czy
    Ty do takich sie zaliczasz? Co dla Ciebie jest niezrozumialego
    w dzialaniu banku Millennium? Masz problem z zastapieniem
    4 z 26 znakow oznaczonych xxxx wlasciwymi cyframi? Chyba
    nie jest to az takie trudne.
    AM

  • 5. Data: 2014-02-03 22:46:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Hades" 52f00423$0$2143$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > w dzialaniu banku Millennium? Masz problem z zastapieniem
    > 4 z 26 znakow oznaczonych xxxx wlasciwymi cyframi? Chyba

    Trudnością jest coś innego. Bank uważa, że wpisałem nie to, co
    zamierzałem. IMO trzeba jakiejś metody weryfikacyjnej innej
    niż ta, której ja użyłem. Może inna osoba, może inne oczy,
    może jakiś automag zamiast mnie...

    Skoro ja wpisałem, nie ja mogę zweryfikować skutecznie...
    IMO to jasne. [ale być może nie dla kogoś z dysfunkcją umysłową?]

    Dodam jeszcze, że swego rodzaju sprawdzianem jest odpowiedź
    banku -- po wczytaniu numeru przeze mnie podanego, bank informuje
    mnie o tym, jakiego banku numer wpisałem... Weryfikacja tutaj
    (choć pobieżna) jest przeprowadzona przez osobę ,,trzecią'',
    co wg mnie ma sens.

    -=-

    Co do wirusów -- jest wiele metod przeszkadzania wirusom.
    Nie można uniknąć goszczenia wirusa, ale można tak mocno
    zminimalizować możliwość zadziałania wirusa, że szkodliwość
    wirusowa spadnie poniżej progu mierzalności i strachu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-02-03 22:59:00
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 22:46:55 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > zminimalizować możliwość zadziałania wirusa, że szkodliwość
    > wirusowa spadnie poniżej progu mierzalności i strachu.

    frazes bez wiekszego znaczenia.

    --
    jg

  • 7. Data: 2014-02-03 23:04:01
    Od: z <...@...pl>

    > Trudnością jest coś innego. Bank uważa, że wpisałem nie to, co
    > zamierzałem. IMO trzeba jakiejś metody weryfikacyjnej innej
    > niż ta, której ja użyłem. Może inna osoba, może inne oczy,
    > może jakiś automag zamiast mnie...

    Przeczytaj co banki Ci napisał. Użyłeś schowka do skopiowania numeru
    konta. Sprawdź lepiej czy po operacji kopiuj/wklej numer konta jest
    dalej taki jaki powinien być.
    Sam też sprawdzam mimo przesadnej pewnie ochrony przed wirusami.
    Dzisiaj już niczego nie można być pewnym.
    Wirusy komputerowe potrafią się komunikować ze sobą sygnałem akustycznym
    (głosnik-mikrofon) :-)

  • 8. Data: 2014-02-03 23:04:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > zamierzałem. IMO trzeba jakiejś metody weryfikacyjnej innej
    > niż ta, której ja użyłem. Może inna osoba, może inne oczy,

    Może czytanie w myślach?

> [...]
    > mnie o tym, jakiego banku numer wpisałem... Weryfikacja tutaj
    > (choć pobieżna) jest przeprowadzona przez osobę ,,trzecią'',

    Dopóki atakujący nie będzie mieć konta w tym samym banku, co prawidłowy
    odbiorca przelewu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2014-02-03 23:50:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jg" b7vcgf39wae.19fejc4n3ui2j$....@4...net

    > frazes bez wiekszego znaczenia.

    Fakt -- wirus jest niczym frazes bez większego znaczenia.
    Nie pamiętam, kiedy ostatni raz odpalałem antywirusa, ale
    chyba ze 3 lata minęły od tego czasu co najmniej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-02-04 00:01:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 52f01254$0$2156$6...@n...neostrada.pl

    > Przeczytaj co banki Ci napisał. Użyłeś schowka do skopiowania numeru konta. Sprawdź
    lepiej czy po operacji kopiuj/wklej numer
    > konta jest dalej taki jaki powinien być.

    Tyle razy próbowałem, ale spróbuję raz jeszcze -- to chyba
    oczywiste, że sprawdziłem, i że do sprawdzenia nie potrzebuję
    oczejebnych, czerwonych napisów...

    Schowek WinZgroźny (o czym nie każdy wie) ma nie jeden poziom,
    ale wiele. Bywa tak, że co innego mamy po CtrlC co innego po
    stosownie prawym myszy... W tym programie tak to zadziała,
    w innym -- inaczej... IMO każdy zdrowy na umyśle sprawdzi,
    czy po CtrlV ma to, czego chciał...

    > Sam też sprawdzam mimo przesadnej pewnie ochrony przed wirusami.

    Ja nawet sprawdzam wtedy, gdy przelewam na zapisanego odbiorcę. :)
    Dzięki temu wiem, że gazownia drugi raz wzięła na nowy numerek... ;)

    Część numerów znam na pamięć, ale i tak lubię weryfikacje pozabiałkową...

    Lanie jest tak nudne, że człowiek podświadome dorzuca sobie zajęć...

    > Dzisiaj już niczego nie można być pewnym.

    Nawet śmierci -- ponoć niektórych zastanie Chrystus...
    I ci nie umrą... I weź takiego jak ja -- z łomotniętym
    kręgosłupem pójdę do nieba...

    > Wirusy komputerowe potrafią się komunikować ze sobą

    [i c im w d?... nie... dyplomatycznego języka nie należy używać...]

    > sygnałem akustycznym (głosnik-mikrofon) :-)

    Tak -- to zmora... Dziewczyna przy komputerze masturbuje się,
    wirus podsłuchuje ją za pomocą mikrofonu przez się włączonego
    i śle odgłosy dalej... Inny wirus te odgłosy zbiera i -- wiadomo
    co dalej... Składa je w wiązanki i preparuje odgłosy sprzedawane
    później facetom...

    To straszne...

    Czytałem o tym, jak dziewczyny wytaczały procesy sądowe podsłuchiwaczom...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'