  • 11. Data: 2006-01-05 12:40:12
    Temat: Re: Zastrzezenie KK
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 1/5/2006 1:07 PM, krab wrote:

    > Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jesli chodzilo Ci o to by nie placic za karte glowna i uzytkowac tylko karte
    > dodatkowa, to jest to raczej malo prawdopodobne, a jesli w jakimkolwiek
    > banku bedzie mozliwe, to tylko na skutek bledu obslugi

    Umowa karty kredytowej nie jest jedynie umową o kawałek plastiku -
    natomiast zastrzeżenie dotyczy tego właśnie fizycznego bytu.
    Podobnie, jak z telefonem GSM - zastrzeżenie fizycznej karty SIM nie
    likwiduje abonamentu/numeru, czy innych opłat.

    Można oczywiście wyobrazić sobie sytuację, że ktoś kartę główną
    "zgubił", zastrzegł ją, nowy egzemplarz nie został wydany, opłata
    nienaliczona - i stan taki trwa - ale należy uznać go za patologiczny,
    pozaumowny i niezgodny przynajmniej z wolą jednej ze stron - banku.

    Nieco, jak w starym szmoncesie - ubogi po zjedzeniu obiadu w wykwintnej
    restauracji, nie mając na zapłacenie pyta, ile wymosi grzywna za
    publiczne znieważenie - dowiaduje się, że trzy ruble.
    Odpowidada: "więc proszę dać mi w mordę i rubla reszty".

    Pzdr: Witek

  • 12. Data: 2006-01-05 12:41:59
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 1/5/2006 1:07 PM, krab wrote:

> [...]

    pozaumowny i niezgodny przynajmniej z wolą jednej ze stron - banku.

    Nieco, jak w starym szmoncesie - ubogi po zjedzeniu obiadu w wykwintnej
    restauracji, nie mając na zapłacenie pyta, ile wynosi grzywna za
    publiczne znieważenie - dowiaduje się, że trzy ruble.
    Odpowiada: "więc proszę dać mi w mordę i rubla reszty".

    Pzdr: Witek

  • 13. Data: 2006-01-05 21:33:00
    Temat: Re: Zastrzeżenie KK
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "krab" <k...@k...pl____> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowa, to jest to raczej malo prawdopodobne, a jesli w jakimkolwiek
    > banku bedzie mozliwe, to tylko na skutek bledu obslugi

    Kurcze to już nie wiem. Przekonam się za jakiś czas jak zrobię doświadczenie
    z takim małym zastrzeżeniem.

    Pozdrawiam i dzięki za udział w dyskusji