  • 1. Data: 2009-01-15 18:36:10
    Temat: Zastrzezenie karty dla konkretnego odbiorcy
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Cześć,

    Czy jest możliwe zastrzeżenie karty w taki sposób, by dany odbiorca nie mógł
    jej obciążyć? Rozwiązałem umowę z pewną firmą, a nie do końca im ufam czy nie
    obciążą mi karty na następny rok (wg umowy, bez złożenia wypowiedzenia umowa
    automatycznie się przedłuża). Niby wszystko powinno być w porządku, jednak
    chciałbym się zabezpieczyć "na wszelki wypadek". Spotkał się ktoś z Was z taką
    sytuacją?
    Karta (chyba) "visa silver" w citibank.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 2. Data: 2009-01-15 18:39:49
    Temat: Re: Zastrzezenie karty dla konkretnego odbiorcy
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości
> [...]
    > mógł
    > jej obciążyć? Rozwiązałem umowę z pewną firmą, a nie do końca im ufam czy

    Nie jest możliwe.

    marekz

  • 3. Data: 2009-01-15 18:41:24
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    > Nie jest możliwe.

    bzdura.

    W VW banku jest możliwe online (do 25 odbiorców można zdefiniiować -
    NIemiecki system)

    jk

  • 4. Data: 2009-01-16 19:34:26
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Leszek napisal(a):

    > W VW banku jest możliwe online (do 25 odbiorców można zdefiniiować -
    > NIemiecki system)

    tzn na zasadzie 'białej' czy 'czarnej' listy?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 5. Data: 2009-01-16 21:19:20
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Zbylut pisze:

    > tzn na zasadzie 'białej' czy 'czarnej' listy?

    Niemieckiej. Hint: google - "jkolina"