  • 1. Data: 2012-07-03 11:57:12
    Temat: Zastrzezenie (zgubienie) karty w Raiffeisen - nie trzeba isc do oddzialu
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Tak apropos zastraszajacego posta, ktorego przeczytalem tu pare dni temu
    i przez ktorego wybralem sie do odddzialu Raiffeisena, jakbym nie mial kurde
    co robic :).

    Bylem wczoraj w oddziale Raiffeisena (ponad tydzien temu "zgubilem" karte)
    i pani powiedziala, ze karty zastrzezone nie odnawiaja sie z automatu,
    czyli pozbycie sie karty polega wylacznie na zastrzezeniu karty-
    - nie przyjdzie do nas nowa karta i tym samym nie zostanie potracana oplata
    (15 zl?).

    Tak, nie mam tego na pismie, ale juz ponad tydzien minal i nadal nie mam
    kolejnej/wyslanej karty w systemie :).

  • 2. Data: 2012-07-03 13:53:40
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 3 Lip, 11:57, "Q" <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > (15 zl?).
    >
    > Tak, nie mam tego na pismie, ale juz ponad tydzien minal i nadal nie mam

    A co z oświadczeniem o okolicznościach 'zagubienia' karty? Bo wg
    infolinii oświadczenie jest konieczne i niezbędne. Ale po co komu i do
    czego potrzebne to nie wiem.

  • 3. Data: 2012-07-03 13:57:36
    Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Q <n...@s...org> napisał(a):

    > i pani powiedziala,

    Gratuluję źródła informacji. Wiesz jaka Pani i w razie czego zezna to przed właściwym
    organem?

    W wątku o którym mówisz były przytaczane zapisy Regulaminu, które są wiążace. Więc
    masz
    aktywną umowę o kartę i nie znasz dnia ani godziny, kiedy Cię zaskoczą.

  • 4. Data: 2012-07-03 14:05:27
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.07.2012 11:57, Q pisze:
    > Tak apropos zastraszajacego posta, ktorego przeczytalem tu pare dni temu
    > i przez ktorego wybralem sie do odddzialu Raiffeisena, jakbym nie mial kurde
    > co robic :).

    Ja sobie przez telefon zastrzege dzis.
    W ogole dziwna sprawa. Ostatnio oplate za karte pobrali mi 31.05. Teraz
    powinni zgodnie z tym schematem 31.06, a do dzis nic nie zniknelo z konta.

  • 5. Data: 2012-07-03 14:08:12
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > W ogole dziwna sprawa. Ostatnio oplate za karte pobrali mi 31.05. Teraz
    > powinni zgodnie z tym schematem 31.06, a do dzis nic nie zniknelo z konta.

    Zgodnie z twoim schematem nie mają prawa pobrać 31-ego.. Czerwiec jest za krótki
    :)

  • 6. Data: 2012-07-03 14:09:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.07.2012 14:08, wiatrak pisze:

    > Zgodnie z twoim schematem nie mają prawa pobrać 31-ego.. Czerwiec jest
    > za krótki :)

    No tak, 30 czerwca ;) Hehe, to pewnie dlatego nie pobrali, bo nie bylo 31.

  • 7. Data: 2012-07-03 14:31:42
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ja sobie przez telefon zastrzege dzis.

    Zastrzegłem tydzien temu przez telefon. Zaznaczyłem, ze nie chcę nowej. Pani
    oświadczyła, że karty mi nie wznowią, ale może zostać wznowiona automatycznie z
    upływem terminu jej ważności. (Hahaha! kwiecień 2015) Nie zamierzam już wtedy
    posiadac ich konta, zostanie wypowiedziane gdy będę akurat w pobliżu ich
    placówki. Na razie konto nie boli, bo nie kosztuje.

    W sprawie pisma dotyczącego okoliczności zgubienia karty, to pani nadmieniła, ze
    niby jest tak u nich w regulaminie, ale nie ma terminu złożenia takiego pisma,
    jak i żadnych konsekwencji. Ja z kolei stwierdziłem, ze nie zamierzam pisać
    takiego pisma, bo nie znam nawet okoliczności zgubienia karty. Po prostu "była"
    i "nie ma".

    A tego typu rozmowy telefoniczne to ja nagrywam. To taki stary esbecki nawyk z
    czasów problemów z Telefrancą czy inym UPC. Bo później się okazywało, że jest
    inaczej niż było "na mordę" ustalone, ale "Pan nie masz racji, a my nagrania nie
    posiadamy".

  • 8. Data: 2012-07-03 21:57:44
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > A co z oświadczeniem o okolicznościach 'zagubienia' karty? Bo wg

    Hm... pani w gdanskim oddziale nic nie chciala.
    Przy okazji dziewczyna rowniez zastrzegla karte
    i dostala jedynie wydruk z ichniego systemu,
    ze "karta zostala zgubiona" - zadnych oswiadczen nie bylo.

    Przy okazji (#2) dziewczyna zlozyla reklamacje,
    ze nie przyszla jeszcze zadna z gruperowych stow.
    Pouczono nas, ze lepiej takie rzeczy zglaszac na infolinie,
    bo niby ci z infolinii maja wieksze uprawnienia w ichnim systemie.
    Mial przyjsc sms, ze reklamacja zostala zgloszona-
    - oczywiscie nic nie przyszlo i stowy nadal nie ma.
    No nic - trza bedzie uderzyc na infolinie :/

  • 9. Data: 2012-07-03 22:03:33
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zastrzegłem tydzien temu przez telefon. Zaznaczyłem, ze nie chcę nowej.
    > Pani oświadczyła, że karty mi nie wznowią, ale może zostać wznowiona
    > automatycznie z upływem terminu jej ważności. (Hahaha! kwiecień 2015)

    No i wszystko jasne.

    > Nie zamierzam już wtedy posiadac ich konta, zostanie wypowiedziane gdy
    > będę akurat w pobliżu ich placówki. Na razie konto nie boli, bo nie
    > kosztuje.

    Mam tak samo- poki konto nie boli to niech jest,
    ale jezeli zmusza mnie/zostane zmuszony do kolejnej wizyty
    w ichniej placowce, to robie kontu papatki.

  • 10. Data: 2012-07-03 22:14:04
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > W wątku o którym mówisz były przytaczane zapisy Regulaminu, które są
    > wiążace. Więc masz
    > aktywną umowę o kartę i nie znasz dnia ani godziny, kiedy Cię zaskoczą.

    Mozesz mi odkopac ten watek?
    Formatowalem kompa i zapomnialem zbekapowac newsy, eh...