  • 21. Data: 2009-09-28 07:39:28
    Temat: Re: Zatrzymanie pani Weroniki czyli jak przekazać 600 tys. w szabat
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dla odmiany naprawdę gdzieś słyszałem/czytałem, że może to być weksel :-0
    JaC

  • 22. Data: 2009-09-28 07:42:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dobry kawałek ;-))

    Tak swoją drogą nikt nigdy się nie pochwalił na tej grupie, że jest sędzią lub choćby
    asesorem - nawyraźniej sądy mają prl.prawo
    głeboko tam, gdzie my wiemy , gdzie one mają...
    JaC

    -----

  • 23. Data: 2009-09-28 07:51:41
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 28, 9:42 am, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
> [...]
    choćby asesorem - nawyraźniej sądy mają prl.prawo
    > głeboko tam, gdzie my wiemy , gdzie one mają...

    Dziwisz sie? Kto chce pozbyc sie swojej prywatnosci? Ja sie nie
    dziwie, ze ludzie nie lubia sie przyznawac kim sa - bo zaraz jest
    234234 pytan, bo momentalnie nikt nie jest w stanie zrozumiec, ze
    wypowiadasz sie jako osoba prywatna, a nie rzecznik prasowy swojego
    pracodawcy czy instytucji, w ktorej sie pracuje.

    Chyba kazdy kto jest prawnikiem/lekarzem wie jak to jest jak np.
    sasiedzi sie dowiedza co sie robi zawodowo. Sie zawsze znajdzie ktos
    zaninteresowany "wazna" i darmowa porada, nawet o 22.00 24 grudnia.

    Ludzie nie potrafia uszanowac innych wiec lepiej sie nie przyznawac :)

  • 24. Data: 2009-09-28 13:09:50
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Dla odmiany naprawdę gdzieś słyszałem/czytałem, że może to być weksel :-0
    > JaC

    gdzieś, ktoś, coś...

    ale nie w tym kościele

  • 25. Data: 2009-09-28 14:50:46
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > W jaki sposób można przekazać 600 tys. zł w sobotę? Gotówką do kasy sądu?
    > Wpłata na poczcie a dla sądu tylko dowód wpłaty?

    Zapłata w kasie sądu kartą Visa Infinite :D.

    A tak serio pewnie wystarczy potwierdzenie wpłaty na konto sądu. Jeśli się
    okaże, że delikwent(ka) nie zapłaciła to ma przechlapane.

    --
    Chandler

  • 26. Data: 2009-09-28 14:58:57
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Kombinujecie jak szaraczki.
    Kumple podsądnych z Wołomina trzymają tyle w domu na podobne okazje.
    A biedni nie robią takich przekrętów.
    JaC

    -----

  • 27. Data: 2009-09-28 17:44:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ąćęłńóśźż" h9qiun$4tp$...@n...wp.pl

    > Kumple podsądnych z Wołomina trzymają tyle w domu na podobne okazje.

    Ale gdzie wpłacili?

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2009-09-28 17:46:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:h9qsmv$dp$2@inews.gazeta.pl...

    > Ale gdzie wpłacili?

    Zanieśli sąsiadowi, a ten zadzwonił do kolegi z pracy, że już wpłacone i
    mają Weronikę wypuścić.

  • 29. Data: 2009-09-28 18:24:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" h9qsik$d5o$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Zanieśli sąsiadowi, a ten zadzwonił do kolegi z pracy, że już wpłacone i mają
    Weronikę wypuścić.

    Chyba, że tak. :) Czyli nawet tych pieniędzy nie wyjęli z szuflady? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'