  • 11. Data: 2010-02-01 15:34:30
    Temat: Re: Zawiłości życia...
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bzdreg" news:hk6o29$uos$1@news.onet.pl

    > Rząd chce kupować od złodzieja. To szczególny przykład skur..enia
    > socjalistycznej władzy.

    Popatrz się dodatkowo jaka przebitka - kasa możliwa do ściągnięcia w oparciu
    o dane zawarte na omawianym twardzielu oscyluje podobno w granicach 100 mln
    euro, za dysk planują zapłacić 3.5 mln... Śmiać się czy płakać.
    Chociaż gdy bym był takim hakjerem to taką sumką (tj. 3.5 mln euro) napewno
    bym nie pogardził - przechodzą na emeryturę w dniu otrzymania kasy i żyję z
    odsetek he he :)

  • 12. Data: 2010-02-02 00:07:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi" hk6qo0$kak$...@n...interia.pl

> [...]
    > bym nie pogardził - przechodzą na emeryturę w dniu otrzymania kasy i żyję z

    Nic nie rozumiem. :) Ale napiszę, na jakie poluję:

    -- http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/555402
    Seagate ST9500420ASG
    to błysk Seagate; je (energii elektrycznej)
    mało -- tyle co 5.4k ale jest szybki;
    kosztuje o 100 więcej od przeciętnych

    -- http://www.skapiec.pl/site/cat/8/comp/429507
    Transcend TS500GSJ25M
    pancerniak; można nim tłuc o ściany czy podłogę;
    dobry na wypady poza miasto; jest tani jak na
    dyski w obudowach

    -- http://www.skapiec.pl/site/cat/8/filtr/_0_5118_611_0
    _0_0_0_0_0_0
    któryś z tych; zapewne seagate, bo ma dać mi odpowiedź
    na nurtujące ;) mnie pytanie

    Te dyski istnieją na świecie od kilku miesięcy, dlatego powinny
    już mocno potanieć, a nie tanieją, lecz nawet drożeją! Na razie
    trochę ;) mi ciasno, ale jeśli kupię te dyski, będę miał trochę
    miejsca. :) Z notebooka jestem zadowolony jak chyba z niczego
    innego! Gdyby tak jeszcze te dyski były trafione!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'