  • 1. Data: 2008-10-16 11:05:31
    Temat: [KK Citi] Zbieranie punktow Miles&More
    Od: Westfalls <d...@m...com>

    Witam

    Mimo szczerych checi i sporych zabiegow nie jestem w stanie wydac za duzo
    karta Citi LOT płacąc za zakupy czy macie pomysl gdzie moge zaplacic karta
    a nastepnie odzyskac gotowke tak abym mogl podzbierac na lot do Peru? ;)

    Na razie pomysl mam aby kupowac walute w kantorze na karte, trace na
    spreadzie okolo 10 gr za każdą jednostkę kupionej waluty, co w
    przeliczeniu na pkt wychodzi cena okolo 15gr za punkt, trochę drogo. Inny
    pomysl?
    --
    Westfalls

  • 2. Data: 2008-10-16 11:46:49
    Temat: Re: Zbieranie punktow Miles&More
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 16 Paź, 13:05, Westfalls <d...@m...com> wrote:
> [...]
    > spreadzie okolo 10 gr za każdą jednostkę kupionej waluty, co w
    > przeliczeniu na pkt wychodzi cena okolo 15gr za punkt, trochę drogo. Inny

    Jeżeli masz telefon komórkowy w Plusie, to zapłać w eboku za fakturę
    np. 2000 zł, mimo, że faktura opiewa np. na 100 zł. Potem zleć zwrot
    nadpłaty przelewem na rachunek bankowy.

  • 3. Data: 2008-10-16 15:15:22
    Temat: Re: [KK Citi] Zbieranie punktow Miles&More
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > duzo karta Citi LOT płacąc za zakupy czy macie pomysl gdzie moge
    > zaplacic karta a nastepnie odzyskac gotowke tak abym mogl podzbierac na

    już było, ładnie się ubierz, idź do kasyna, kup żetonów na max. kwotę,
    pokręć się trochę, a następnie wymień na gotówkę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-16 16:49:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <k...@g...pl> wrote in message
    g.googlegroups.com...

    Jeżeli masz telefon komórkowy w Plusie, to zapłać w eboku za fakturę
    np. 2000 zł, mimo, że faktura opiewa np. na 100 zł. Potem zleć zwrot
    nadpłaty przelewem na rachunek bankowy.

    Zwrot jest realizowany na rachunek karty. Testowalem to ze a 2 m-ce temu.
    Zlecilem przelew na rachunek bankowy, a mimo wszystko zostal dokonany zwrot
    na karte.

    MK

  • 5. Data: 2008-10-16 17:39:46
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    > już było, ładnie się ubierz, idź do kasyna, kup żetonów na max. kwotę,
    > pokręć się trochę, a następnie wymień na gotówkę

    ...i zapłać prowizję jak od wypłaty z bankomatu. Miałem KK Citi, teraz mam
    Lukas i w obydwu bankach transakcje w kasynie są traktowane jako transakcje
    gotówkowe. Proponuję najpierw się zorientować a później doradzać.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 6. Data: 2008-10-16 18:15:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mam Lukas i w obydwu bankach transakcje w kasynie są traktowane jako
    > transakcje gotówkowe. Proponuję najpierw się zorientować a później

    testowane na sobie i była to transakcja bezgotówkowa, gdyby było inaczej
    to wystarczyłoby wypłacić z bankomatu - koszty byłyby takie same...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-10-16 18:16:40
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 16 Paź, 18:49, "MK" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Zlecilem przelew na rachunek bankowy, a mimo wszystko zostal dokonany zwrot

    W moim przypadku był to zwrot na rachunek bankowy. Wykonałem taką
    operację tylko raz. Z ciekawości powtórzę.

  • 8. Data: 2008-10-16 18:34:01
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    > testowane na sobie i była to transakcja bezgotówkowa, gdyby było inaczej
    > to wystarczyłoby wypłacić z bankomatu - koszty byłyby takie same...

    I tak to rozliczył w moim wypadku Citi, później nawet dzwoniłem na Citiphone
    z reklamacją która została odrzucona (~3 lata temu). AFAIR tłumaczyli to
    tym, że jest to de facto wypłata gotówki, gdyż żetony które dostajesz w
    kasynie "reprezentują gotówkę". Przy przechodzeniu do Lukasa (~6msc temu)
    zapytałem w oddziale, oczywiście nikt nie wiedział o czym mówię, ale
    sprawdzili w centrali i oddzwonili do mnie z informacją j.w. Na szczęście w
    kasynach bywam tylko kilka razy w roku i nie wydaję tam za dużo :-)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 9. Data: 2008-10-16 18:35:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "czak norris" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mówię, ale sprawdzili w centrali i oddzwonili do mnie z informacją j.w. Na
    > szczęście w kasynach bywam tylko kilka razy w roku i nie wydaję tam za

    W moim przypadku podobnie zostało to rozliczone jako transakcja gotówkowa
    (Raifffeisen).

    marekz

  • 10. Data: 2008-10-16 18:50:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a ja poszedłem do kasyna za namową kolegi, wymieniłem, ale jakoś nie
    miałem ochoty zagrać i oddałem żetony...kojarzę, że nie naliczyli odsetek

    oki, w takim razie uznajmy, że metoda z kasynem jest niepewna (ze
    wskazaniem na NIE)

    --
    pozdrawiam
    RobertS