  • 1. Data: 2009-03-06 06:54:21
    Temat: Zbliża się koniec kredytów na oświadczenie?
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Witam,

    od dnia dzisiejszego Getin Bank wycofuje z oferty prostą pożyczkę
    (kredyt na oświadczenie). Ciekawe czy to będzie jednostkowy przypadek
    czy też banki powoli zaczynają się dostosowywać do przyszłej
    rekomendacji KNF-u...

  • 2. Data: 2009-03-06 20:12:29
    Temat: Re: Zbliża się koniec kredytów na oświadczenie?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Radzik pisze:
> [...]
    > (kredyt na oświadczenie). Ciekawe czy to będzie jednostkowy przypadek
    > czy też banki powoli zaczynają się dostosowywać do przyszłej

    Znajomy dostał w bieżącym tygodniu laptopa na raty nawet bez
    oświadczenia, a do tego KK z limitem 5k PLN (czyli łącznie ok 8k PLN "na
    gębę").

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-03-06 20:31:27
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 6 Mar, 21:12, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Znajomy dostał w bieżącym tygodniu laptopa na raty nawet bez
    > oświadczenia, a do tego KK z limitem 5k PLN (czyli łącznie ok 8k PLN "na
    > gębę").

    Bez zaświadczenia ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-03-06 21:29:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > Bez zaświadczenia ?

    Bez. W Saturnie.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-03-06 23:17:53
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    a wlasnie jakie banki wciaz daja karty kredytowe na oswiadczenie?

  • 6. Data: 2009-03-07 09:09:11
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > od dnia dzisiejszego Getin Bank wycofuje z oferty prostą pożyczkę (kredyt
    > na oświadczenie). Ciekawe czy to będzie jednostkowy przypadek czy też
    > banki powoli zaczynają się dostosowywać do przyszłej rekomendacji KNF-u...

    hmm. wczoraj dostałem ofertę od eurobanku na kredyty ratalne w sklepie. do
    12 tys na dowód bez zaświadczeń
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2009-03-07 10:58:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Radzik pisze:
> [...]
    > (kredyt na oświadczenie). Ciekawe czy to będzie jednostkowy przypadek
    > czy też banki powoli zaczynają się dostosowywać do przyszłej

    Poza tym zatrzymanie akcji tanich i łatwych kredytów w przypadku sprzętu
    agd/rtv/mebli itp. sprawiłoby, że wszystko by się rozpadło - zarówno
    banki (brak zarobku), jak i handel.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-03-07 11:46:40
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Mithos pisze:
    > Poza tym zatrzymanie akcji tanich i łatwych kredytów w przypadku sprzętu
    > agd/rtv/mebli itp. sprawiłoby, że wszystko by się rozpadło - zarówno
    > banki (brak zarobku), jak i handel.
    może się nieprecyzyjnie wyraziłem - chodziło mi o ograniczenie kredytów
    ***gotówkowych*** na oświadczenie. Z resztą przyszła rekomendacja KNF-u
    to reguluje...

  • 9. Data: 2009-03-07 18:48:20
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "lbz" <s...@w...pl> wrote in message
    >a wlasnie jakie banki wciaz daja karty kredytowe na oswiadczenie?

    We wrześśniu GE Money dało mi bez oświadczeń itd. KK 5,5k, kiedy w
    FotoJokerze kupowałem coś za 1200. Inna sprawa, że nie aktywowałem.

    k.