  • 1. Data: 2010-04-13 07:44:16
    Temat: Zbrodnia i kara
    Od: fatso <f...@n...com>

    Michnik to jest jednak menda. Pisywalem do jego Zydety, glownie na
    strony bydgoskie.
    Bo to moje miasto rodzinne bo poziom byl tam denny, jak na prowincje
    pszenno-buraczana
    przystalo. Nie chwalac sie, powodowalem tam ferment intelektualny nie
    znany owemu podtorunskiemu
    ciemniactwu. Ludzie albo pieknie sie pienili w odpowiedzi albo wiersze
    na moja czesc pisali.

    No i oczywiscie, od soboty zaangazowalem sie mocno w wytkniecie palcem
    zlosliwego karzelka
    jako powod smierci Ojca Emigracyjnego Narodu- Pana Prezydenta Ryszarda
    Kaczorowskiego.
    Za mna poszli inni a dzis o brzydkich faktach pisza londynskie gazety.

    Ale ja juz wiecej nic tam nie napisze bo mnie szechniki skasowali,
    wprowadzili na czarna liste.
    I na stronach bydgoskich i w Wiadomosciach forum GazWyb, gdzie w obu
    tych forach przeprowadzono ostra
    czystke.

    No coz, jakos owa tragedie przezyje. Zwracam tylko uwage, ze robia to
    ludzie co wraz ze mna wolali w 1968r-
    Prasa klamie!- i palili publicznie gazety. Dzisiaj dorwali sie do zlobu
    i sami dbaja, jak widac, o swoj monopol na prawde.
    Nihil novi...czas zwijac sztandary.

    fatso

  • 2. Data: 2010-04-13 09:13:49
    Temat: Re: Zbrodnia i kara
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zlosliwego karzelka
    > jako powod smierci Ojca Emigracyjnego Narodu- Pana Prezydenta Ryszarda

    A skad wiesz, ze on spowodowal te smierc bo jak mi sie wydaje nikt inny nie
    wie?

  • 3. Data: 2010-04-13 09:28:35
    Temat: Re: Zbrodnia i Nagroda
    Od: fatso <f...@n...com>

    .Wlasnie czytam, ze klan Kaczynskich sobie zazyczyl by Poison Dwarf
    zostal pochowany na Wawelu.
    Najlepiej to wyrzucic tam Pilsudskiego z jego kaplicy a truchlo Dziadka
    wsadzic do
    Smoczej Jamy. Kaplica jest ladna, sam widzialem. Dla Pana Kaczynskiego
    sie nada.
    Trumna koniecznie ma byc z litego srebra, zlotem KGHMu szamerowana suto.
    Uroczystosci pogrzebowe omawialismy juz wyzej na sciepie. Ostatecznie za
    muzyke mozna
    nadawac ze szczekaczek Horst Wessel Lied.

    fatso

  • 4. Data: 2010-04-13 10:12:23
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Zagadka:

    Czym sie różni fatso od świni?

    odp: Swinie się nie pocą.

  • 5. Data: 2010-04-13 10:50:27
    Od: fatso <f...@n...com>

    DJ (Dominik) wrote:
    > Zagadka:
    >
    > Czym sie różni fatso od świni?
    >
    > odp: Swinie się nie pocą.

    mendy tez nie

  • 6. Data: 2010-04-13 10:56:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Daj spokój po prostu chociaz pare dni.
    Niech sie wypowiedza dalej Tadek z Antkiem i jakis oszolom posel; po co sie
    wpisywac w te przykra grupe.
    Poza tym tam zginela masa innych ludzi i to wszystko uderza tez w nich.

  • 7. Data: 2010-04-13 15:56:31
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Trumna koniecznie ma byc z litego srebra, zlotem KGHMu szamerowana suto.
    > Uroczystosci pogrzebowe omawialismy juz wyzej na sciepie.

    Masz okazje zafundowac odlew olowiany rodem ze swojej plukalni ;-) A na
    paterke ze dwa nocniki egipskie czy inne lampy alladyna.
    Ku chwale ojczyzny.
    --
    AS

  • 8. Data: 2010-04-13 16:38:17
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Ale ja juz wiecej nic tam nie napisze bo mnie szechniki skasowali,
    > wprowadzili na czarna liste.
    > Nihil novi...czas zwijac sztandary.
    >

    > fatso

    Z tego co wiem, nie ma tu moderatora. A szkoda, bo powinieneś być out.
    Niechże do ciebie dotrze, że nie twój Radek i Donald zasłużyli na Wawel.
    Napisz coś o giełdzie lub spadaj stąd

    kc

    PS. Napisałeś mi, że kończsz wątek, i rozpocząłeś dwa nowe w tym samym
    stylu. Jesteś zadaniowany?

  • 9. Data: 2010-04-13 16:41:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

> [...]
    > Napisz coś o giełdzie lub spadaj stąd
    >
    > kc
    >
    > PS. Napisałeś mi, że kończsz wątek, i rozpocząłeś dwa nowe w tym samym

    jeden zamykam drugi otwieram.
    Masz cos pko wolnosci wypowiedzi, chuju?

  • 10. Data: 2010-04-13 16:52:22
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > kc wrote:
    > Jesteś zadaniowany?
    > >

    > jeden zamykam drugi otwieram.
    > Masz cos pko wolnosci wypowiedzi, chuju?

    Jeszce raz> Jesteś zadaniowany? Już dawno pisałem ( w zawaluowany sposób).
    że tak. A twoja odpowiedź?

    fatso <f...@n...com> napisał(a):
    > chuju?

    kc