  • 1. Data: 2009-10-14 09:57:58
    Temat: Zbyt wielu widzialo koniec
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli. Czytajac blogi i fora gieldowe dalo
    sie odczuc, ze sporo osob widzialo wszedzie piatki i przelom na spadek, a tu
    mamy ciag dalszy 10-o miesiecznych wzrostow. Nawet moj ulubiony blogger
    Wojciech Bialek pozlizgnal sie piszac 09.10.09 wpis pt. "Game Over".

    http://wojciechbialek.blox.pl/html

    BTW to jeden z niewielu gosci, ktorych wpisy chce sie czytac.

    D.

  • 2. Data: 2009-10-14 10:04:06
    Temat: Re: Zbyt wielu widzialo koniec
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli.

    Podstawowy błąd to mentalne zamykanie się na jakis kierunek który ktos sobie
    domniemał.
    Tylko tyle.

  • 3. Data: 2009-10-14 10:04:11
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Sesja się jeszcze nie skończyła, ale faktycznie pesymizm jest spory.
    DJ

  • 4. Data: 2009-10-14 10:56:22
    Od: " spekulant" <o...@W...gazeta.pl>

    zbyt wielu to nie wszyscy:

    http://spekulant.blox.pl/2009/09/Nowe-szczyty.html

    dzis dostalismy potwierdzenie ze 2500 i nowe dolki na usdpln to "pewniak"

  • 5. Data: 2009-10-14 11:21:17
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 14 Paź, 12:56, " spekulant" <o...@W...gazeta.pl> wrote:
    > zbyt wielu to nie wszyscy:
    >
    > http://spekulant.blox.pl/2009/09/Nowe-szczyty.html
    >
    > dzis dostalismy potwierdzenie ze 2500 i nowe dolki na usdpln to "pewniak"
    >
    > --

    To ja zaryzykuje małą kwotę odwrotnie, taką mam duszę :)

  • 6. Data: 2009-10-14 11:25:49
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli. Czytajac blogi i fora gieldowe dalo
    sie odczuc, ze sporo osob widzialo wszedzie piatki i przelom na spadek, a tu
    mamy ciag dalszy 10-o miesiecznych wzrostow.

    Jakich 10-cio miesięcznych wzrostów?
    Odbicie na GPW rozpoczęło się ok. 20-lutego a więc trwa niecałe 8 miesięcy.

    p.s. No chyba, że się tak zafiksowałeś na swoją słynną już prognozę odbicia od
    6 stycznia 2009r. że nie dostrzegłeś, że do połowy lutego były dalsze silne
    spadki???

  • 7. Data: 2009-10-14 11:36:38
    Temat: Re: Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochę przedwcześnie? :-) ]
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> pisze:
> [...]
    >
    > http://wojciechbialek.blox.pl/html
    >
    > BTW to jeden z niewielu gosci, ktorych wpisy chce sie czytac.

    A może podasz swoją datę? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
    [ dni/tygodnie/miesiące ]

    Bo to jest ten "detal" który robi podstawową "różnicę" :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Róża jest piękniejsza niż kapusta, lecz zupa z róży jest gorsza

  • 8. Data: 2009-10-14 11:46:34
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Masz racje. Wylapuj moje niedociagniecia i ucz sie.

    D.

  • 9. Data: 2009-10-14 11:49:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    > A może podasz swoją datę? W jakiej perspektywie wierzysz w dalsze wzrosty?
    > [ dni/tygodnie/miesiące ]

    Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up

    D.

  • 10. Data: 2009-10-14 12:35:19
    Temat: Re: Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochÄ&#65533;przedwczeĹ&#65533;nie? :-) ]
    Od: " spekulant" <o...@g...pl>

    > Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up
    >
    > D.

    Rowniez jestem podobnego zdania z tym ze to co okreslasz megaupem do lipca to
    w mojej opinii 1ka z fali C czyli z reguly nie powinna siegnac szczytu fali B
    (obecnie) chociaz czasem tak bywa (1 ka z A w 2007).

    Wiec u mnie brzmialoby to "po grudni zmiana trendu i down, do lipca korekcyjny
    up pozniej znowu down", u Ciebie wyglada to tak jak jakbys zakladal przebicie
    szczytow z grudnia. Mam racje ?

    Bo to moja alternatywna wersja wydarzen, wtedy szczyt tegoroczny bylby jedynie
    "a z B". Problem z tym ze "a" trwaloby 10 miesiecy a "b z B" i finalowe "c z
    B" tylko po 3 miesiace. Jakos mi to nie pasi.

    to o czym mowie zawiera sie w tym wykresie
    http://spekulant.blox.pl/resource/elliott.jpg