  • 11. Data: 2009-10-14 13:10:42
    Temat: Re: Zbyt wielu widzialo koniec
    Od: "Michaw" <m...@o...pl>

    nie wszyscy

    http://andrzejstefaniak.bblog.pl/wpis,po;09;10;2009,
    35758.html

  • 12. Data: 2009-10-14 14:13:30
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Michaw <m...@o...pl> napisał(a):

    http://andrzejstefaniak.bblog.pl/wpis,po;09;10;2009,
    35758.html

    Cytat z prognozy A.Stefaniaka:
    "Jeśli moja teza jest słuszna to do końca roku czeka nas gigantyczna fala
    wzrostowa na giełdach o skali, która nie była widziana w historii oraz silna
    wyprzedaż USD z kulminacją w okolicach Świąt Bożego Narodzenia".

    Gigantyczna fala wzrostowa do końca roku? A skąd się wezmą takie ogromne
    kapitały na te wielkie wzrosty?
    Autora prognozy chyba trochę poniosła fantazja.
    Już teraz mamy duże przewartościowanie spółek a odbicie w gospodarce będzie
    raczej słabe.

  • 13. Data: 2009-10-14 15:28:13
    Temat: Re: Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochÄ przedwczeĹ nie? :-) ]
    Od: andrew08 <m...@i...pl>

    On Oct 14, 7:49 am, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:

    > Odp. do grudnia up, do marca korekcyjny down, do lipca up
    >
    > D.
    >
    > --

    Witaj Dieter .
    Wchodze tutaj i patrze ze sie ostatnio na forum naprodukowal ,
    szczegolnie na watku bardziej politycznym , ale mniejsza o to
    ogolnie obrazujac twoja obecna prognoze to niby to bedzie taki zig
    zag do konca roku jakies A korekta B i te statnie C,
    ale rozumie ze to ciagle tylko jedno wielke odreagowanie jako calosc .
    Czyli koniec 2010 , 2011 zakladasz jakby druga czesc kryzysu ???? a
    potem kolejnego BALONA ??? np od 2012
    chodzi mi o taki jakis oglony schemat ,

    pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-10-14 15:57:40
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Ha ha!
    Troche smieszne uczucie brac coraz wiecej L bo tak kaze system, a byc
    przekonanym, ze caly czas jest pora na S.

  • 15. Data: 2009-10-14 17:41:06
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to zwykle bywa, wiekszosc sie myli. Czytajac blogi i fora gieldowe
    > dalo
    > sie odczuc, ze sporo osob widzialo wszedzie piatki i przelom na spadek, a
    > tu
    > mamy ciag dalszy 10-o miesiecznych wzrostow. Nawet moj ulubiony blogger
    > Wojciech Bialek pozlizgnal sie piszac 09.10.09 wpis pt. "Game Over".
    >
    > http://wojciechbialek.blox.pl/html
    >
    > BTW to jeden z niewielu gosci, ktorych wpisy chce sie czytac.
    >

    > D.

    Bez przesady, Białek nie prognozował początku spadku co do dnia, bardzo
    możliwe że właśnie zrobiliśmy szczyt i zaczniemy od jutra spadki.

  • 16. Data: 2009-10-14 20:24:19
    Temat: Re: Zbyt wielu widzialo koniec [bezpodstawnie czy trochÄ&#65533;przedwczeĹ&#65533;nie? :-) ]
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    C z nowymi maksami w lipcu.

    D.

  • 17. Data: 2009-10-14 20:25:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pozniej 3 lata bessy. Obecnie mamy jedynie fale B - korekcyjna bessy
    zapoczatkowanej w 2007 roku.

    D.

  • 18. Data: 2009-10-14 21:16:16
    Od: "Virck" <v...@v...net>

    Upchnac akcje i zrolowac futures trzeba jak najwyzej....Caly myk polega na
    tym aby przekonac, namowic, baaa oszukac tych ktorzy juz od jakiegos czasu
    nie wierza we wzrosty...Trzeba ich wiec wciagnac do gry. Trzeba aby tak jak
    Dieter zmienili zdanie, ze teraz juz wzrosty do konca roku....Oni beda
    ostatnimi ktorzy chcac nie chcac wejda na fali optymizmu....Jeszcze tylko
    kilka dni....

  • 19. Data: 2009-10-16 09:50:34
    Od: "Michaw" <m...@o...pl>

    > Gigantyczna fala wzrostowa do końca roku? A skąd się wezmą takie ogromne
    > kapitały na te wielkie wzrosty?

    Czy osoba nie umie czytac?
    Przeciez skad sie wezma to jest tam czarno na bialym napisane.

  • 20. Data: 2009-10-16 10:26:30
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Nawet moj ulubiony blogger Wojciech Bialek pozlizgnal sie piszac 09.10.09 wpis
    pt. "Game Over".

    http://wojciechbialek.blox.pl/html
    BTW to jeden z niewielu gosci, ktorych wpisy chce sie czytac.

    No to przeczytaj sobie najnowszą prognozę W.Białka z dzisiejszego "Parkietu".
    Znany analityk napisał w niej mniej więcej: "wiem, że nic nie wiem".
    Prognoza jest tak zawiła i niejasna, że chyba sam Białek nie wie co chciał w
    niej przekazać.

    http://www.parkiet.com/artykul/7,859792_Czy_czeka_na
    s_formacja_podwojnego_szczytu_.html