  • 1. Data: 2006-05-06 12:37:57
    Temat: Zdolnosc Kredytowa dla prowadzacego dzialalnoc gospodarcza ..
    Od: "enetri" <e...@e...pl>

    Prowadze wlasna dzialalnosc gospodarcza, z tym, ze w poprzednim roku
    popelnilem blad - poniewaz powinienem zawiesic DG ( zaprzestalem jakby
    dzialalnosci z powodow rodzinnych),ale nie zawiesilem, tylko firma dzialala
    przynoszac,albo niewieklie straty,albo niewielkie zyski, co w sumie na
    koniec roku skonczylo sie niewielka strata.
    W tym roku "wznowilem" dzialalnosc i firma generuje zyski (umowa o
    wspolparcy z jedna z firm, ktorej to wystawiam c miesiac fakture za usluge)
    ale poniewaz w banku potrzebuja PIT za poprzedni rok, wiec jestem na
    straconej pozycji, poniewaz w poprzednim roku nie wykazalem dochodu .
    Prosze podpowiedzcie jaki bank moze mi udzielic kredytu mieszkaniowego
    patrzac na dochody z tego rok,albo z 3 ostatnich miesiecy.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-07 09:46:50
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Nieciekawą masz sytuację. Miałem podobnie i zdecydowałem się na rozdzielność
    majątkową z żoną i to ona bierze kredyt. We dwoje nie dajemy rady ;)

    W przypadku działalności wszystko na co możesz liczyć to dokumenty za
    ostatnie 6 miesięcy + zeznanie za ostatni rok podatkowy, więc ciekawie to
    nie będzie wyglądać.

    Szymon

  • 3. Data: 2006-05-07 15:39:40
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "enetri" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzialala przynoszac,albo niewieklie straty,albo niewielkie zyski, co w
    > sumie na koniec roku skonczylo sie niewielka strata.
    [cut]

    A ile chcesz tego kredytu.

  • 4. Data: 2006-05-08 22:09:25
    Od: "enetri" <e...@e...pl>

    > [cut]
    >
    > A ile chcesz tego kredytu.
    ok 250 000 zl

    Jest tez opcja, zeby polaczyc dochody z moja narzeczona, ale najchetniej nie
    chcialbym tego robic, zeby ja nie wciagac w kredyt i zeby nie miala
    zablokowanej linii kredytowej na przyszlosc

  • 5. Data: 2006-05-09 16:09:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcialbym tego robic, zeby ja nie wciagac w kredyt i zeby nie miala
    > zablokowanej linii kredytowej na przyszlosc

    No to mały problem, bo np. w Santanderze na gębe prowadząc działalnośc
    gospodarczą mozna dostac do 150 kzł.