  • 1. Data: 2005-09-17 20:50:56
    Temat: Zdolnosc kredytowa
    Od: m...@o...pl

    Witam'
    Czy ktos z szanownych grupowiczow wie, czy osoba mieszkajaca i pracujaca za
    granica posiada zdolnosc kredytowa uprawniajaca ja do zaciagniecia kredytu w
    polskim banku.O ile sie nie myle w celu otrzymania kredytu, tudziez zakupu
    ratalnego, wymagane sa dwa dokumenty ze zdjeciem oraz zaswiadczenie o
    zarobkach i o zatrudnieniu.Czy owe zaswiadczenie, wystawione przez pracodawce
    za granica bedzie honorowane w polskim banku?
    Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-09-18 01:05:12
    Temat: Re: Zdolnosc kredytowa
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik m...@o...pl napisal dnia 2005-09-17 22:50:
> [...]
    > zarobkach i o zatrudnieniu.Czy owe zaswiadczenie, wystawione przez pracodawce
    > za granica bedzie honorowane w polskim banku?

    Osoba taka jak najbardziej może uzyskać kredyt w Polsce, ale czy ma zdolność
    tego nie potrafię powiedzieć, bo to zależy od jej dochodów. Wymagania odnośnie
    dokumentów różnią się od banku do banku.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 3. Data: 2005-09-18 14:39:41
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 9/18/2005 3:05 AM, Marcin Kaminski wrote:

    > Osoba taka jak najbardziej może uzyskać kredyt w Polsce, ale czy ma
    > zdolność tego nie potrafię powiedzieć, bo to zależy od jej dochodów.
    > Wymagania odnośnie dokumentów różnią się od banku do banku.

    Moja znajoma ubiegała się o kredyt w SKOK i gdzieś jeszcze - chcieli z
    US i ZUS o niezaleganiu i przetłumaczenie umowy o pracę. Ma stały adres
    w Polsce - jeżeli ma to znaczenie, ale większość czasu spędza w pracy za
    granicą.
    Kwota kredytu - 2 x 5 tys. PLN, 1 x 10 tys. dac nie chcieli.

    Pzdr: Catbert