  • 1. Data: 2009-02-21 05:44:53
    Temat: Zebracze zloto czyli ida nowe czasy.
    Od: fatso <f...@n...com>

    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=BeggarsGold2.jpg

    Przyspiesza proces ucieczki z niepewnych walorow do dolara i zlota.
    Dolar- wiadomo, to efekt paradoksalny szczura, ktory zamiast uciekac z
    tonacego
    okretu do niego wskakuje tlumnie. Tym sposobem pragnie sie zanizyc wartosc
    wlasnej krajowej waluty i podtrzymac zyskownosc eksportu do Wuja Sama.

    Ale zloto? Nagle odzyly marzenia chomikow cennych metali. Jestesmy u
    progu Nowej Ery.
    Nie bede tu tlumaczyl dlaczego. Sa na to madrzejsi ode mnie. Madrzy
    glupole- bo oni
    teoretyzuja a ja chomikuje i mam.

    Dowod powyzej na obrazku. Jestem takim polskim, siermieznym chomikiem
    wiec sie przyznam,
    bez bicia, ze nie wszystko zloto co sie swieci. Talerz mniejszy, ten
    blizej obrazu, to moja porazka
    po pijaku. Kupilem go na eBayu placac Ł730- za sztuke, myslac ze kupuje
    ich szesc. Fikusne
    francuskie srebro w pozlotce, w zlomie nie warte wiecej niz Ł200,
    porazka. Ale juz ta wieksza blacha,
    angielska, wyludzona za jedne Ł350-, wazy prawie kilogram i juz na
    siebie zarabia bo jej wartosc
    zlomu srebra i pozlotki jest wyzsza niz ja placilem.

    Ale co ma zrobic Polak krajowy, otoczony Swinskimi Ryjami co dybia na
    jego zlote talerze tylko
    i ktorego sejf nie jest w stanie pomiescic zlota? Wiem co mowie bo
    trzymalem kiedys w sejfie
    pol kilo zlota w swinkach, krugerrandach i innych suwerenach. Wszystko
    to moja Mondrusia
    wsadzila mi do w-skiego albumu i ja sie infantylnie zabawialem tymi
    zoltymi blaszkami, niczym
    jakis dzieciak-filatelista. Album zapychal skrytke, ja sie balem i z
    duza ulga sie wyprzedalem
    z zyskiem gdy moja Krolowa w osobie Urzedu Podatkowego postanowila mnie
    podoic troche.

    Otoz odkrylem wlasnie inna metode tezauryzacji i ja goraco polecam
    Kolegom/Kolezankom:
    kupcie sobie jak ja wczoraj, kopalnie zlota. Tak jest, normalna,
    wznawiajaca od niedawna produkcje
    kopalnie zlota na Fiji. Zadna ksiezycowa bajka ale kopalnia do niedawna
    tzw "dormant" a dzis
    produkujaca zloto przy kosztach $400 za uncje. Jak latwo przeliczyc, cos
    co do niedawna nie mialo
    ekonomicznego sensu, dzisiaj przynosi dochod $600 za uncje. Ta kopalnia
    ma nazwe nie do zapamietania,
    cos jakby Vacuole Gold Mine i jest kwotowana na LSE pod skrotem VGM. Ja
    sobie kupilem 100 tys akcji
    za jedne 5 tys zl z malym plusem. Oczekuje ze jej wartosc sie podwoi
    wkrotce. Mowia, ze latwiej krew
    wycisnac z kamienia niz dywidende z Zyda ale tym razem wydaje sie to byc
    mozliwe.

    fatso

  • 2. Data: 2009-02-21 11:51:06
    Temat: Re: Zebracze zloto czyli ida nowe czasy.
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    > http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=BeggarsGold2.jpg

    Bezguscie. Wieszanie talerzy na scianie ogólnie, to obciach. Wieszanie ich w
    taki sposób, jak na zdjeciu, to brak elementarnego poczucia proporcji i
    kompozycji.

> [...]
    > tzw "dormant" a dzis
    > produkujaca zloto przy kosztach $400 za uncje. Jak latwo przeliczyc, cos

    Nakupiles akcji bankruta i zamierzasz stworzyc sztuczny popyt?

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 3. Data: 2009-02-21 13:12:50
    Od: fatso <f...@n...com>

    Jan Werbinski wrote:
> [...]
    > proporcji i kompozycji.

    > Nakupiles akcji bankruta i zamierzasz stworzyc sztuczny popyt?

    Chce stworzyc popyt ale nie rampuje bankruta.
    Mam rowniez 200 tys TMP (Templar Minerals) kupione mniej wiecej po tej
    samej cenie.
    Templar posiada nie tylko 25% tej spolki powyzej ale pisala o nich duza
    gazeta The Daily Mail
    bo posiadaja duze i bogate zloza rud zelaza w Brazylii, nowo odkryte. To
    chyba lepsza propozycja
    niz polskie Ferrum, to od zelaznych rurek. Chetnie zamienie moje 28 tys
    zl utopione w Ferrum na
    powyzsze spolki.

  • 4. Data: 2009-02-21 13:36:48
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    Jan Werbinski pisze:
> [...]
    > proporcji i kompozycji.

    > Nakupiles akcji bankruta i zamierzasz stworzyc sztuczny popyt?

    Złoto już zaczyna spadać. Za kilka miesięcy będzie spadac
    jeszcze mocniej. Nie rozumiem po co w ogole o tym mowić, chyba
    że ktoś wie o jakiś funduszach w kruszce. To jest grupa o
    giełdzie a nie grupa panikarzy.
    A swoja droga srebro moglo by byc normalnym srodkiem platniczym
    w Polsce. Mamy go troche. KGHM produkuje. W czym problem zrobic
    500 złotówki ze srebra. Nie wiem ile by się opłaciło nominał.
    Zresztą nie ma to znaczenia. Może to by jakoś uspokoiło rynki? A
    dla spiskowców była by to jakas lokata. Pisz do NBP, że chcesz
    walute w srebrze ;-)

  • 5. Data: 2009-02-21 14:09:37
    Od: fatso <f...@n...com>

    Bronisław Tatul wrote:
> [...]
    > Zresztą nie ma to znaczenia. Może to by jakoś uspokoiło rynki? A
    > dla spiskowców była by to jakas lokata. Pisz do NBP, że chcesz

    Swiete slowa Panie Kolego.
    Kiedys w Londynie chcialem kupic gaske srebra z KGHM(ok 32 kg). Skierowano
    mnie do f-my w Polsce bo oni tam sprzedaja srebro na tony gieldzie
    metali w Londynku.
    Uwazam ze to skandal- ani jeden gram srebra nieprzetworzony nie powinien
    opuscic
    Polski. Wystarczy wlasnie uruchomic produkcje w rodzaju Silver
    Dollar(mam jednego-piekny).
    Taki Silver Eagle z nominalem 500zl zdrenowal by pieknie rynek z
    nadmiaru pieniadza, dal
    radosc ciulaczom i wzbogacil Mennice panstwowa.

    fatso

  • 6. Data: 2009-02-21 14:40:10
    Od: "ArturVF500" <atatur@_usun-to_o2.pl>

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=BeggarsGold2.jpg
    (...)

    czy ja mam deja vu?;) pisales juz to 13.02...

    pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2009-02-21 15:00:23
    Od: fatso <f...@n...com>

    ArturVF500 wrote:
> [...]
    ction=view&current=BeggarsGold2.jpg
    > (...)
    >
    > czy ja mam deja vu?;) pisales juz to 13.02...

    Gutta cavat lapidem non vi sed saepe cadendo(lat.)
    Kropla drazy skale nie sila ale czestym kapaniem