  • 31. Data: 2010-03-31 21:13:48
    Temat: Re: Zebrał doświadczenia i poszedł do PKO BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 10-03-31 10:42, xbartx wrote:

    > No bo wyglądał, nie przymierzając, jak murzyn na zebraniu ku klux klanu ;)

    No ale to ile lat temu bylo :) Wiele sie w w tym czasie zmienilo,
    klientow sporo przybylo ;) Ja moge powiedziec jedno - nie bede ukrywal -
    internet to dla mnie kanal No 1 - mimo, ze mam swiaodmosc, ze jeszcze
    przez lata banki beda zarabialy przede wszystkim na placowkach :)

    --
    http://www.prnews.pl
    http://www.bankier.pl

  • 32. Data: 2010-04-01 06:21:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > cierpliwosc ludzka nie zna granic ;) Moze niech otworzy, ale nie zamyka?
    > :) bedzie do porownan dobre. Pamietaj, ze ja tam maly trybik, ale jest
    > zaciecie, zeby sporo rzeczy zmienic i mam nadzieje, ze to szybko bedzie
    > widoczne... Wbrew pozorom jak spojrzysz na Inteligo na ten przyklad to
    > jesli zmienic TOiP, troche odswizyc serwis transakcyjny to masz bardzo
    > dobry produkt - mimo uplywu tych lat.

    ano bdb ale jakieś odświeżenie tego co jest z pewnością by się przydało ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 33. Data: 2010-04-01 07:49:52
    Od: Jan Kowalski <v...@g...com>

> [...]
    > internet to dla mnie kanal No 1 - mimo, ze mam swiaodmosc, ze jeszcze
    > przez lata banki beda zarabialy przede wszystkim na placowkach :)

    Tak sie sklada ze ja siedze na drugim koncu tego kabla :D.

    Pomijajac beznadziejna oferte, to akurat iPKO uwazam za calkiem udane
    -wystarczajaco funkcjonalne i estetyczne jak dla mnie.
    Wywal tylko te cholerne zdrapki - to 3 swiat jest, juz lepsze sa sms-
    y.

    Kazda zmiana w kanale internetowym skutkuje zmianami w systemie
    centralnym banku
    i wiekszosc jest wdrazana z nowym release...

    V.

  • 34. Data: 2010-04-01 12:09:30
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Robert Wicik <r...@N...onet.pl> napisał(a):

    > Teraz PKO BP będzie innowacyjnym bankiem ;)
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,911656.html

    Gratulacje!
    Postulat: Mam nadzieję, że przez sentyment do p.b.b Amra udostępni do testów
    to co stworzy dla SKO. Jak mi córa przyjdzie po poradę, to chciałbym być na
    bieżąco, żeby na słabiaka nie wyjść :^)
    Refleksja: Fajnie jest obserwować ludzi którzy swoje zainteresowania i pasję
    są w stanie przełożyć na udane i ciekawe życie zawodowe.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 35. Data: 2010-04-01 12:44:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 08:21:03 +0200, RobertS napisał(a):

    > ano bdb ale jakieś odświeżenie tego co jest z pewnością by się przydało
    > ;-)

    Z inteligo to kilkoma krótkimi zmianami można by zrobić całkiem niezłego
    bank-killer. Znieść opłatę za konto i przelewy oraz dorzucić wszystkie
    bankomatu w pl za darmo z połowa allegro na dzień dobry się przerzuci ;)

    --
    xbartx

  • 36. Data: 2010-04-01 12:48:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 00:49:52 -0700, Jan Kowalski napisał(a):

    > Pomijajac beznadziejna oferte, to akurat iPKO uwazam za calkiem udane
    > -wystarczajaco funkcjonalne i estetyczne jak dla mnie. Wywal tylko te
    > cholerne zdrapki - to 3 swiat jest, juz lepsze sa sms- y.

    Zdrapki są ok, tylko w ramach aktualnej mody, mogłyby się stać bardziej
    pro eko - czyli coś takiego jak bodajże w dbnet, wykorzystywane są nowe i
    już użyte kody.

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2010-04-01 18:56:12
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    Gratulacje,
    jako człowiek, który co nieco przyczynił się do utraty paru klientów
    przez ten bank, życzę powodzenia i mam nadzieję, że coś ciekawego się
    tam pojawi :-)

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 38. Data: 2010-04-04 07:35:38
    Od: "Slavekk" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]
    > -wystarczajaco funkcjonalne i estetyczne jak dla mnie.
    > Wywal tylko te cholerne zdrapki - to 3 swiat jest, juz lepsze sa sms-

    Mów za siebie.
    Ja nie chcę SMSów.
    Jeszcze mam token z ePKO jakby co...;-)

    Sławek

    4997 (20100403) __________

  • 39. Data: 2010-04-06 14:06:11
    Od: Jan Kowalski <v...@g...com>

    > Mów za siebie.
    > Ja nie chcę SMSów.
    > Jeszcze mam token z ePKO jakby co...;-)

    Ja tez nie chce o_O...

    ale na to ze dostane do Superkonta token to jakos nie licze ;-/

    V.