  • 1. Data: 2011-08-29 15:43:06
    Temat: Zeby tak obesralo programistow z Alioru
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Probuje im napisac wewnetrzna wiadomosc o bledzie w regulaminie. I co? I
    poprawiam juz 10 minut. Najpierw niedozwolone znaki (cudzysłowy). A
    teraz co? Nie wiem co! Wywala błąd "Pole "Treść" nie zostało prawidłowo
    wypełnione." A trzy zdania na krzyż napisałem.

  • 2. Data: 2011-08-29 16:01:06
    Temat: Re: Zeby tak obesralo programistow z Alioru
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 17:43, neoniusz pisze:
> [...]
    > teraz co? Nie wiem co! Wywala błąd "Pole "Treść" nie zostało prawidłowo
    > wypełnione." A trzy zdania na krzyż napisałem.

    No nic, stracilem 4 darmowe abonentowe minuty i zglosilem telefonicznie.
    Konsultantka nie mogla sie nadziekowac za taka informacje.

  • 3. Data: 2011-08-29 21:01:57
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-08-29 18:01, neoniusz pisze:

    > No nic, stracilem 4 darmowe abonentowe minuty i zglosilem telefonicznie.
    > Konsultantka nie mogla sie nadziekowac za taka informacje.

    Kiedyś znaków zapytania nie przyjmowali. Sprawdziłeś? :-)

  • 4. Data: 2011-08-29 21:06:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 23:01, Wojciech Nawara pisze:

    > Kiedyś znaków zapytania nie przyjmowali. Sprawdziłeś? :-)

    Taa, znaki zapytania juz dawno odkrylem. Wykrzyknikow tez nie przyjmuja.
    Dlatego teraz uzywalem tylko przecinkow i kropek - nie udalo sie.

  • 5. Data: 2011-08-29 21:28:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/29/2011 4:06 PM, neoniusz wrote:

    > Taa, znaki zapytania juz dawno odkrylem. Wykrzyknikow tez nie przyjmuja.
    > Dlatego teraz uzywalem tylko przecinkow i kropek - nie udalo sie.

    a po co uzywasz przecinkow i kropek? :)

    pewnie poszlo o polskie litery

    bylo napisac uzywajac a..z i jeszcze sobie spacje darowac.

  • 6. Data: 2011-08-29 21:36:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 23:28, witek pisze:
    > bylo napisac uzywajac a..z i jeszcze sobie spacje darowac.

    Nie zdziwilbym sie, gdyby i wtedy nie przeszlo :D

  • 7. Data: 2011-08-30 07:36:59
    Od: "FiFi" <a...@a...pl>

    > bylo napisac uzywajac a..z i jeszcze sobie spacje darowac.

    Moze nie obslugiwac samoglosek ...

    Pzdr

  • 8. Data: 2011-08-30 09:37:47
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    > Probuje im napisac wewnetrzna wiadomosc o bledzie w regulaminie. I co? I

    Chcesz im wytykać błędy? " Wyższej Kulturze Bankowości"? Jak śmiesz w ogóle?
    :)
    Ich system przyjmuje jedynie pochwały.

    wiatrak

  • 9. Data: 2011-08-30 19:24:15
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-29 23:06, neoniusz pisze:

    > Taa, znaki zapytania juz dawno odkrylem. Wykrzyknikow tez nie przyjmuja.
    > Dlatego teraz uzywalem tylko przecinkow i kropek - nie udalo sie.

    Nie używaj kropek, a już na pewno przecinków. Rób tylko spacje.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-08-30 20:51:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/30/2011 2:24 PM, Animka wrote:

    > Nie używaj kropek, a już na pewno przecinków. Rób tylko spacje.

    pisz morsem