  • 11. Data: 2010-07-02 13:36:28
    Temat: Re: Żegnamy Kissa
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-25 13:40, Olgierd pisze:
    > w mBanku? hihi no różnie to bywa ;-)

    Wykrakałeś, do dzisiaj nie doszła. Zadzwoniłem i okazało się, że
    wnioskolinka zaznaczyła, że ze zdjęciem i se będę czekał do sierpnia na
    kartę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 12. Data: 2010-07-02 15:00:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 02 Jul 2010 15:36:28 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Wykrakałeś, do dzisiaj nie doszła. Zadzwoniłem i okazało się, że
    > wnioskolinka zaznaczyła, że ze zdjęciem i se będę czekał do sierpnia na
    > kartę.

    Nic nie krakałem. Życie.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 13. Data: 2010-07-12 18:02:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Wykrakałeś, do dzisiaj nie doszła. Zadzwoniłem i okazało się, że
    > wnioskolinka zaznaczyła, że ze zdjęciem i se będę czekał do sierpnia na
    > kartę.

    Wykrakałeś podwójnie. Chociaż 1 lipca zapewniali, że alles klar:
    http://zasoby.tristan.b7.pl/smieci/forumy/783300800_
    2010-07-01_16-48-22.mp3

    to dzisiaj przysłali:

    Procesowanie Twojego wniosku o kartę kredytową ze zdjęciem numer
    BCS054726158 zostało wstrzymane, ponieważ oczekujemy na Twoje zdjęcie.

    Co głupsze, nie można im wysłać zdjęcia elektronicznego, tylko chcą
    koniecznie papierowe. A że zdjęcia nie chciałem, nie mam zamiaru płacić
    za jego wydrukowanie i przesyłkę. Więc niech sobie wsadzą tę kartę w rowek.

    Napisałem im co o tym myślę, to odpisali standardowo, że mejem nie da
    rady. Oczywiście odesłali mi tą mp3 w załączniku, żebym więcej zapłacił
    za połączenie z internetem. Kuźwa nawet poczty nie potrafią obsługiwać.
    Kto tam pracuje?

    Swoją szosą, co to za słowo ,,procesowanie''? Mi się to z sądem kojarzy :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2010-07-12 19:55:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Adam Śmiejek" i1flar$u65$...@n...onet.pl

    > Swoją szosą, co to za słowo ,,procesowanie''? Mi się to z sądem kojarzy :D

    Mnie też. I chyba każdemu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    procesować się ndk IV, ~suję się, ~sujesz się, ~suj się, ~ował się

    <<prowadzić (z kimś) o coś proces sądowy>>

    Procesować się z rodziną, z sąsiadem.
    Procesować się o majątek, o spadek, o odszkodowanie.
    Procesujące się strony doszły do porozumienia.

  • 15. Data: 2010-07-12 20:57:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 20:02:00 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Wykrakałeś podwójnie. Chociaż 1 lipca zapewniali, że alles klar:

    Stary, mówię Ci: olej ich.

  • 16. Data: 2010-07-12 21:28:49
    Od: "kombek" <k...@o...eu>

    > Zobaczymy akurat dzisiaj skorzystałem z telefonicznej propozycji z OF i
    zabukowałem kartę duo czyli dla siebie i żony. Na razie dostałem sms z hasłem i
    mail z loginem oraz kontaktem do miłej pani M. Teraz mam czekać na kuriera ano
    pożyjom zobaczom jak mawiał klasyk

  • 17. Data: 2010-07-13 12:58:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-12 22:57, Olgierd pisze:

    > Stary, mówię Ci: olej ich.

    Tylko akurat wakacje i akurat krótki kredycik potrzebowałem. A tu dupa.
    No nic, jakoś przycisnę pasa i dotrwam do 1 sierpnia.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-07-13 13:08:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    grup dyskusyjnych:i1hnts$vfq$...@n...onet.pl...

    > Tylko akurat wakacje i akurat krótki kredycik potrzebowałem. A tu dupa.
    > No nic, jakoś przycisnę pasa i dotrwam do 1 sierpnia.

    Nie jest absolutnie pewne czy taki okres oczekiwania wystarczy, bowiem ja na
    dostarczenie mi jednaj kart z mBanku czekałem 111 dni.

    A dla odmiany jedna z moich reklamacji w Multibanku (a to też BRE) jest już
    rozpatrywana od ponad 160 dni.

  • 19. Data: 2010-07-13 13:32:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-13 15:08, MarekZ pisze:
> [...]
    > Nie jest absolutnie pewne czy taki okres oczekiwania wystarczy, bowiem
    > ja na dostarczenie mi jednaj kart z mBanku czekałem 111 dni.

    Nie, 1 to ja dostanę wypłatę, więc karta będzie mi już niepotrzebna. Że
    tej karty nie dostanę, to wiem, przecie napisali, że wstrzymują się do
    przesłania im zdjęcia, a ja nie mam zamiaru wydawać kasy na jego
    generowanie i przesyłanie, skoro zamawiałem kartę bez zdjęcia, a poza
    tym, zanim to zrobię, będzie 1 sierpnia i będę miał w dupie ich kredycik.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2010-07-13 15:03:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@l...org.pl

    > Stary, mówię Ci: olej ich.

    Olej, olej... Idę wczoraj ulicami mego ;) miasta (gorąco i brak paliwa
    w zbiorniku) i przypominam sobie, jak przed paroma tygodniami szukałem
    (w DBkredyt, w DojczeBanku, w BPH, w Polbanku, w Alior, w OF, w innych
    miejscach) kart kredytowych...

    A skąd wracam? Z Mille. A co w Mille? Tam kończyłem formalności z Impresją.
    Bankierka przy okazji Impresji mówi coś, co powoduje u mnie postanie gęsiej
    skórki -- mówi albowiem o przenosinach karty z mBanku... Wyjaśniam więc jej,
    że kart mam już dostatek i jestem w trakcie likwidowania ich nadmiaru. :)

    -=-

    Po co szukać szczęścia w bankach, które nie są gotowe na nowych klientów? :)
    Mam teraz karty banków: mBanku (zamierzam ją zlikwidować -- na razie nie
    prosi o jedzenie, więc nie likwiduję, ale odłożyłem ją ,,na bok''); Mille,
    Multi i dwie (jedną swoją i jedną dodatkową -- z dodatkowej małe korzyści,
    bo zwykle tam niewiele jest; moja Citi też raczej świeci pustkami) Citi. :)

    -=-

    Co z tego, że w BPH zwracają 3% z paliwa, skoro nie dają tych kart? :)
    (a w oddziale tego banku to już nie 3%, ale tylko 2.5%) Co z tego, że
    w Alior zwracają 1% z paliwa, skoro nie dają tych kart? :) Co z tego,
    że w Polbanku zwracają 1%, skoro nie dają tych kart? :)

    W Mille mam 21900 i w Multi mam 21900, a w Citi mam 2000 na dodatkowej
    (raczej mały dla mnie z tego pożytek -- bo matka sporo wydaje i stale
    dla niej za mało) i 3000 na mojej. Przy okazji dowiedziałem się, że nie
    należy bać się dużych limitów karcianych, bo banki z mocy ustawy :)
    odpowiadają za fraudy przekraczające w sumie (na kartę) 150 euro, więc
    w razie czego nie traci się wszystkich pieniędzy. :)

    W pewnym sensie karta w Mille rozmnożyła się przez podział -- powstała
    z niej karta w Multi (złota) i nowa karta (już ze srebra) w Mille. :)
    Obie na podstawie dotychczasowej mojej historii, nie na podstawie
    ,,zarobków'', które w tym dziwnym kraju stoją na głowie. :)

    Przenosiny karty z mBanku nie udały się. Kilka banków (Alior, Polbank,
    BPH, Multi -- czyli ten sam bank co mBank, Mille) nie chciało przenosin,
    choć dwa z nich (Mille i Multi) dały mi karty o czterokrotnie większym
    limicie, czyli miały dobre intecje. :) (klątwa mBanku?)

    W zanadrzu nadal wisi możliwość przeniesienia :) mBankowej :) oraz
    założenia nowej karty w Noredea -- na podstawie lokaty. :) Ale kart
    mam dostatecznie dużo -- i w liczbie (4 karty -- mBankowej nie liczę,
    z okresami rozsuniętymi mniej więcej o 7 dni) i w limitach. :)

    -=-

    Boże!!! Jaka śliczna burza!!! Szkoda, że samochód w garażu -- umyłby się. :)
    Może warto wyciągnąć? :) Wczoraj już chciałem myć (12 złotych) ale byłem
    zmęczony a okolice myjni nie poprawiają ;) mojego samopoczucia. :) Zawsze
    po umyciu samochodu -- pada deszcz. :) Wczoraj byłem pewny tego, że tym
    razem zbyt szybko nie spadnie, ale że źle się poczułem, wiec odłożyłem
    mycie. :) Dziś widzę, że słusznie uczyniłem. :)

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV
    oznacza sztach . Ventolinem
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    . . .
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 724 .
    . . . . . . . . .
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . lipiec . VVVV
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 . 07 101112
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 06 08 .
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 VV .-09 13
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' 05 '.O_'
    / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \