  • 1. Data: 2004-05-06 07:50:52
    Temat: Zenada w unikasie
    Od: Krecony <k...@y...com>

    Witam!
    Wlasnie zaplacilem zlotowke karnych odsetek, bo moja wplata za karte
    kredytowa Geanta (Galia) spoznila sie o jeden dzien. Co prawda
    wplacilem w Unikasie Geanta gotowke dwa dni przed terminem splaty ale
    to wcale nie mialo specjalnego znaczenia. Dopiero teraz dostrzeglem
    zenujacy zapis na rozliczeniu miesiecznym przysylanym przez Geanta:
    "Wplaty dokonywane na poczcie i w Unikasie Geant nalezy uiszczac z
    7-dniowym wyprzedzeniem". Przeciez bym szybciej na piechote doszedl do
    centrali Banku Slaskiego! Teraz juz bede wplacal tylko przez VWbank,
    zadnej gotowki w Unikasie.
    Oslabiony pozdrawiam,
    Radek

  • 2. Data: 2004-05-06 08:04:57
    Temat: Re: Zenada w unikasie
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Dopiero teraz dostrzeglem
    >zenujacy zapis na rozliczeniu miesiecznym przysylanym przez Geanta:
    >"Wplaty dokonywane na poczcie i w Unikasie Geant nalezy uiszczac z
    >7-dniowym wyprzedzeniem".

    Ten napis jest nieprecyzyjny IMHO ;-))) Wplaty nalezy uiszczac tak, zeby
    trafily na rachunek najpózniej w dniu podanym na wyciagu jako dzien splaty.
    A juz jak Ty to zrobisz, to niestety Twój problem. Inna rzecza jest, ze
    jezeli Unikasa dla wszelkich wplat zastrzega sobie 7 dni, to to niezly
    biznes jest (dla nich) ;-))))

    --
    Jezeli mozesz-pomóz: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-06 08:07:30
    Od: "Rafal J. Czekala" <r...@w...pl>

    "Krecony" <k...@y...com> napisal w wiadomosci
[...]

    Darowanemu koniowi....
    Splacanie Karty Galia w Unikasie jest darmowe - wiec nie oczekuj rewelacji.
    Nie twierdze, ze wszystko co darmowe musi byc podlej jakosci, ale jesli cos
    jest darmowe, to bierz to z dobrodziejstwem inwentarza (czyli z 7-dniowym
    opóznieniem, w tym przypadku) - tym bardziej, ze na wydruku byles
    poinformowany. Spójrz ile bys zaplacil za wplate na poczcie ;-)
    Nie narzekaj, ino parafrazujac; Teraz juz czytaj informacje, które do Ciebie
    wysyla Twój bank. A jak Ci nie pasuje mozliwosc darmowej wplaty gotówki z
    7-dniowym wyprzedzeniem, to masz przeciez alternatywe - ot chociazby
    wspomniany przez Ciebie przelew przez VWBank ;-)

    RJCz

  • 4. Data: 2004-05-06 09:14:20
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <g...@4...com>,
    k...@y...com says...
    W watku <g...@4...com>, k...@y...com
    piszesz...
> [...]
    |to wcale nie mialo specjalnego znaczenia. Dopiero teraz dostrzeglem
    |zenujacy zapis na rozliczeniu miesiecznym przysylanym przez Geanta:

    Skoro masz internet to czemu nei robisz przelewow internetowych? Nie
    rozumiem.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 5. Data: 2004-05-06 11:48:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> wrote:
    > Skoro masz internet to czemu nei robisz przelewow internetowych? Nie
    > rozumiem.

    Moze ma konto w mBanku??? LOL

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-06 14:10:22
    Od: Krecony <k...@y...com>

    Hej!
    Dzieki wszystkim za rady! :-)
    On Thu, 6 May 2004 13:48:21 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Moze ma konto w mBanku??? LOL

    Mam i w mBanku i VW zeby bylo ciekawiej. Placilem tym razem w
    unikasie, bo mialem niespodziewany przyplyw gotowki w gotowce. Nie mam
    do nikogo pretensji, nie pisalem tego posta zeby sie wyzalic - sam nie
    doczytalem i sam nie dopolnowalem. Raczej chcialem ostrzec innych,
    zeby nie liczyli na szybkie dotarcie kasy przez Unikase. No a przede
    wszystkim jest dla mnie lekko irracjonalna cala sprawa na pierwszy
    rzut oka (wiem, ze Geant, Galia, Unikasa i Bank Slaski to osobne
    przedsiewziecia):
    - place w Geancie gotowka
    - za karte Geanta
    - i Geant zastrzega sobie
    - za zaplacenie sobie
    - u siebie 7 dni
    - na dotarcie gotowki dla siebie.
    No dla mnie zenada idei Unikasy w tym wypadku (byla juz kiedys o tym
    dyskusja, nie neguje Unikasy jako takiej). Stad moj post.
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 7. Data: 2004-05-06 15:15:10
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 5/6/2004 4:10 PM, Krecony wrote:

    > Hej!
    > Dzieki wszystkim za rady! :-)
    [...]
> [...]
    > No dla mnie zenada idei Unikasy w tym wypadku (byla juz kiedys o tym
    > dyskusja, nie neguje Unikasy jako takiej). Stad moj post.

    http://www.citibank.com/poland/unikasa/main_07.htm

    Ze strony CITI:

    8. Jak szybko środki trafiają na rachunek Wystawcy?

    W standardowym przypadku rachunek bankowy Wystawcy będzie uznany już w
    następnym dniu roboczym. W niektórych przypadkach zaksięgowanie środków
    na rachunku wierzyciela może nastąpić później. Nigdy nie powinno to
    jednak trwać dłużej niż 3 dni robocze.

    Widać przypadek Geant-Geant jest "niestadardowy" i jest to "niektóry
    przypadek".

    I dalej:

    17. Co wyróżnia sieć UniKasa od konkurencji?

    UniKasa jest produktem Banku Handlowego. Dokonując płatności w naszej
    sieci, transakcja jest traktowana analogicznie do wpłaty przyjętej w
    placówce bankowej. To gwarantuje jej bezpieczeństwo, wiarygodność, pewność.

    Korzyści dla Wystawców faktur:

    [...]
    * uniknięcie opóźnień w otrzymywaniu płatności - płatność
    zrealizowana w sieci UniKasa zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym
    Wystawcy w następnym dniu roboczym.
    [...]

    Korzyści dla Płatników:

    [...]
    * zyskują pewność, że płatność zostanie zaksięgowana na rachunku
    Wystawcy na czas.

    Pzdr: Catbert