  • 1. Data: 2011-08-11 09:49:29
    Temat: Żenujący PKO "Majewski" BP
    Od: "Mark Twain" <2...@1...eu>

    "PKO BP: 1,84 mld zł zysku i... ledwie tyle samo kont co przed Szymonem! "

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,10099389,PKO_BP
    __1_84_mld_zl_zysku_i____ledwie_tyle_samo_kont.html

    PKO BP powinien już dawno upaść jak inne relikty PRL.

    --

    Mark

  • 2. Data: 2011-08-13 05:01:46
    Temat: Re: Żenujący PKO "Majewski" BP
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-08-11 11:49, Mark Twain wrote:
> [...]
    __1_84_mld_zl_zysku_i____ledwie_tyle_samo_kont.html

    > PKO BP powinien już dawno upaść jak inne relikty PRL.>

    Biorac pod uwage, ze do tej pory kont ubywalo po 200k rocznie, to juz
    jest widoczny efekt. Do tego dochodzi czyszczenie bazy rachunkow.
    Zobaczysz co sie bedzie dzialo w innych bankach, ktore wprowadzily
    oplaty za bezplatne do tej pory uslugi... (bo rezerwy na oplaty nie da
    sie utrzymac w nieskonczonosc).

    A co do upadku banku - nie wiem czy to najszczesliwszy pomysl,bo dotyczy
    najwiekszego banku - rowniez na rynku korporacyjnym. Moze kreydtuje
    twojego pracodawce, albo twoich klientow?

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 3. Data: 2011-08-13 21:09:30
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

    On 13 Sie, 07:01, Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>
    wrote:

> [...]
    > najwiekszego banku - rowniez na rynku korporacyjnym. Moze kreydtuje
    > twojego pracodawce, albo twoich klientow?

    no ale przeciez musi upasc, bo to 'stara polska marka'.

    Prawdziwy Polak (TM) czuje sie dobrze tylko wtedy, gdy finansuje
    Niemca, Holendra albo innego Hiszpana.

  • 4. Data: 2011-08-13 21:32:23
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 13 Sie, 23:09, "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com> wrote:

    > no ale przeciez musi upasc, bo to 'stara polska marka'.
    >
    > Prawdziwy Polak (TM) czuje sie dobrze tylko wtedy, gdy finansuje
    > Niemca, Holendra albo innego Hiszpana.

    Pieprzenie bez sensu. Nie chodzi o polskość/niepolskość, a o to, że
    instytucja postrzegana jako bank polskiego emeryta ni stąd ni zowąd
    ostro zszokowała swój target. Chodzi też o wizerunek banku, dotąd
    jasno określony i spójny, teraz niewiadomojaki.

  • 5. Data: 2011-08-14 10:36:22
    Od: "\"Ja-Gaar\" Bestia Miiny" <v...@g...com>

> [...]
    > ostro zszokowała swój target. Chodzi też o wizerunek banku, dotąd
    > jasno określony i spójny, teraz niewiadomojaki.

    sam pieprzysz.

    najwyrazniej dla ciebie wizerunek był wyrazny,
    jak sie kojarzyl ze zgredami,
    teraz było nie było celem jest młodsze audytorium.

    poza tym, kazdy kto zyczy upadku sprawnie działającej i przynoszącej
    duze zyski polskiej firmie, jest cymbałem, trollem i ignorantem w
    jednym.

  • 6. Data: 2011-08-14 15:07:12
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <v...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    >poza tym, kazdy kto zyczy upadku sprawnie działającej i przynoszącej
    >duze zyski polskiej firmie, jest cymbałem, trollem i ignorantem w
    >jednym.

    To ja sie "wetne" w watek tez troche patriotycznie ;)
    A skad sie biorą te duże zyski ? Hee ??
    Ty moze nie porownuj banku zyjacego z lichwy
    do firmy produkcyjnej, i czesto gesto exportujacej ;)

  • 7. Data: 2011-08-14 15:33:04
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-14 17:07, Waldek pisze:

    > To ja sie "wetne" w watek tez troche patriotycznie ;)
    > A skad sie biorą te duże zyski ? Hee ??
    > Ty moze nie porownuj banku zyjacego z lichwy
    > do firmy produkcyjnej, i czesto gesto exportujacej ;)

    Wybacz, ale p...sz.
    Zyski banku biorą się stąd, że ludzie chcą mu powierzać swoje depozyty i
    brać od niego kredyty. Każdy bank działa w warunkach wolnego rynku. Te
    zyski w dużej mierze są wynikiem działań marketingowców, którzy płacą
    miliony pajacowi Majewskiemu (cóż - motłoch, to motłoch), oraz takich
    gadających z sensem, jak bywający tu Amra.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2011-08-14 17:50:07
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Wybacz, ale p...sz.

    No nie bardzo wiem w ktorym miejscu ;)

    > Te zyski w dużej mierze są wynikiem działań marketingowców, którzy płacą
    > miliony pajacowi Majewskiemu (cóż - motłoch, to motłoch), oraz takich
    > gadających z sensem, jak bywający tu Amra.

    Czy ja twierdze ze Amra gada bez sensu ?

    Osobiscie nie popieram placenia TAKICH gazy za kilka wyglupow na ekranie
    ale coz ... skoro twierdzisz ze jest wolny rynek ;)

    Owszem zyski sa w pewnej mierze wynikiem dzialan marketingowcow ale
    IMO bez wydawania ciezkiej kasy na reklame a np. podnoszac stopy depozytariuszom
    mozna osiagnac podobny skutek (reklama szeptana) choc pewnie trwa to dluzej
    - ciekawe jestem np. ile GO nalapal juz klientow i na jaka kase ;)

    PKO BP do tej pory oferowal nedzne warunki dla depozytariuszy
    ktorymi w wiekszosci byly osoby starsze, w znacznej liczbie emeryci,
    na ktorych IMO zerowal (oplaty za byle pierdole) wykorzystujac ich
    przyzwyczajenia z przeszlosci
    np. do obslugi kasowej, nieporadnosci, niemobilnosci itd,itp.
    Poniewaz spoleczenstwo sie zmienia wraz z postepem (a staruszkowie umieraja)
    musza cos z tym zrobic wiec co poczac
    - wola zaplacic pajacowi, aby przyciagnac kolejnych pajacow

    Co odróżnia polski bank od niepolskiego
    ano to ze ten drugi wyciagnieta od ludzi kase (zysk)
    w jakiejsc czesci przepieprza poza granicami PL

    No ale masz racje - IMO lepiej dac zarobic Majewskiemu niz Banderasowi
    - Majewski przeciez wiecej przepieprzy w kraju ;)

    Co dalej nie zmienia faktu ze bank IMO to instytucja nieproduktywna, zyjaca z
    lichwy :D
    a ze pozyczki sa potrzebne ludziom, bo np. nie maja gdzie meiszkac, czy chocby z
    pomyslem na biznes
    produkujacy i np. exportujacy dobra, placacym podatki w PL itd itp to raczej
    normalne
    ale juz niezbyt imo NORMALNE sa zyski bankow, choc NORMALNE ze nie sa to
    instytucje harytatywne

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2011-08-14 18:10:26
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-14 19:50, Waldek pisze:

    > ale juz niezbyt imo NORMALNE sa zyski bankow, choc NORMALNE ze nie sa to
    > instytucje harytatywne

    W większości zgoda, z drobnymi wyjątkami.

    1. CHarytatywne, q...a!
    2. Unikanie płacenia podatków, to unikanie poddania się rozbojowi. Rzecz
    chwalebna.
    3. Banki żyją z mechanizmu "Pan A ma trochę wolnej kasy, ale nie chce mu
    się pakować jej w biznes. Pan B ma pomysł na biznes, ale nie ma kasy.
    Bank ocenia pomysł pana B i pośredniczy między panami @A i B.". To w
    teorii, wiem. Równie dobrze mógłbyś uznać, że drobni sklepikarze nic nie
    produkują, a tylko żerują na marży.
    4. Zyski Majewskiego i jemu podobnych q..w (cyt: "w reklamie? a w życiu!
    Chyba, że za duze pieniądze" (Wojewódzki)) są jeszcze mniej
    "uzasadnione" niż zyski banków. Ale skoro motłoch im chce płacić, bo to
    lubi, to cóż... Wychodzi na to, że my, "myślący", też żerujemy na
    motłochu, bo motłoch da się wydutkać, a my i tak wybierzemy po swojemu ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 10. Data: 2011-08-14 20:03:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-14 19:50, Waldek pisze:
    > Poniewaz spoleczenstwo sie zmienia wraz z postepem (a staruszkowie umieraja)
    > musza cos z tym zrobic wiec co poczac
    > - wola zaplacic pajacowi, aby przyciagnac kolejnych pajacow

    Zapewniam Cię, że jak ludzie zobaczyli tego lubiącego się przebierać
    pajaca, ucharakteryzowanego na strasznego dziada z czarnymi zębami to od
    razu tak nimi zatrzęsło, że czym prędzej kanał zmieniali. Zero to zawsze
    będzie zerem. Niech sobie drze mordę ZERO, ZERO, ale nie na wizji, tylko
    na swoim prywatnym balecie.
    Natomiast druga dziennikareczka, taka grubaska żre co 10 minut jakąś
    aktivię mało co się nie udławi. Tak, tak te reklamę puścili 4 razy w
    odstepie 5 minut!
    Boże spuść bombę..........

    --
    animka