-
1. Data: 2013-07-29 22:57:14
Temat: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: Anbu <a...@p...onet.pl>
Witam!
Dwa dni przed wyjazdem na wakacje podjąłem próbe podjęcia gotówki z bankomatu
Globalcash - niestety próba była nieudana - bankomat po "dłuższym namyśle"
napisał : "przekroczono limit czasowy " i pieniędzy nie wydał. Następnego
dnia dokonałem wypłaty w innym bankomacie.
Po przyjeździe na miejsce wypoczynku sprawdziłem, że na rachunku
widnieje obciążenie w wysokości kwoty niepodjętej w pierwszym bankomacie.
Udało mi się dodzwonić na infolinię Getnionline, gdzie powiedziano mi,
że reklamację można złożyć po 7 dniach roboczych od transakcji,
a w międzyczasie sprawa powinna się wyjaśnić i niepobrane z bankomatu
pieniądze powinny wrócić na konto. Ponieważ kiklakrotnie w innych bankach
miałem sytuacje, że bankomat odmawiał wypłaty, pojawiała się blokada, która znikała
za kilka dni - przyjąłem wyjaśnienia.
Po 7 dniach okazało się, że obciążenie pozostało i zostało zaksięgowane - a na koncie
zostało kilkanaście zł.
Kolejny telefon na infolinię w celu złożenia reklamacji. Okazuje się jednak, że
reklamacja nie może być złożona telefonicznie ( jak np w ING), a tylko pisemnie
na specjalnym formularzu, który trzeba ściągnąć ze strony banku, wydrukować
wypełnić, zeskanować, przesłać mailem na adres który nie jest podany na stronach
banku, a następnie wysłać listem do banku. Więcej warunków nie znam bo szlag mnie
trafił i rozłączyłem się.
Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i szukamy
najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy kierując się głownie
wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że należy zwracać też uwagę na sposób
załatwiania reklamacji przez bank i ogólnie podejście do klienta. Jak długo trzeba
potem oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem zamieszkania i pewne
rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują wolniej - np kartka pocztowa z
życzeniami nie doszła jeszcze do domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do
banku będzie podobnie, lub gorzej.
Napiszcie o swoich doświadczeniach ze sposobem załatwiania reklamacji
w innych bankach, bo chyba trzeba będzie poszykać innego banku.
Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie zostanie
uznana.
Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.
-
2. Data: 2013-07-30 02:14:07
Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 29 Jul 2013 13:57:14 -0700 (PDT), Anbu napisał(a):
> Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i
> szukamy najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy
> kierując się głownie wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że
> należy zwracać też uwagę na sposób załatwiania reklamacji przez
> bank i ogólnie podejście do klienta.
Po prostu - jedni szukaja dobrej lokaty dla swoich oszczednosci, a
inni wygodnego konta do codziennego zycia.
> Jak długo trzeba potem
> oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
> złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem
> zamieszkania i pewne rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują
Ale pierwszej grupy moze to nie dotyczyc, a im wieksza kwota
oszczednosci, tym reklamacja relatwnie tansza.
> wolniej - np kartka pocztowa z życzeniami nie doszła jeszcze do
> domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do banku będzie
> podobnie, lub gorzej.
Hm, w zasadzie nie ma powodu aby list po Europie szedl dluzej niz 4
dni. No ale sie czasem zdarza dluzej.
A ryzyko w kazdym podobne :-)
J.
-
3. Data: 2013-07-30 07:26:51
Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: "Waldek" <j...@t...mam>
Użytkownik "Anbu" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c1d96f12-eda7-4663-b084-bb7cf2ef583b@googlegrou
ps.com...
>Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie
>zostanie uznana.
>Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.
He he ... na pocieszenie dodam że taka sama chora procedura
dotyczny zamknięcia rachunku, bo sam to przerabiałem
- więc nie wszystko jeszcze stracone ;)
Przyznaje ze mnie tak wq...li w tym _para-banku_, że z dzika rozkoszą
wybierałem ze spółdzielczego bankomatu regularnie codziennie 10 zł
dopóki r-k nie został zamkniięty ;P
-
4. Data: 2013-07-30 09:03:22
Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: luc <b...@g...de>
W dniu wtorek, 30 lipca 2013 07:26:51 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
> Użytkownik "Anbu" <@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> news:c1d96f12-eda7-4663-b084-bb7cf2ef583b@googlegrou
ps.com...
>
>
>
> >Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie
>
> >zostanie uznana.
>
> >Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.
>
>
>
> He he ... na pocieszenie dodam że taka sama chora procedura
>
> dotyczny zamknięcia rachunku, bo sam to przerabiałem
>
> - więc nie wszystko jeszcze stracone ;)
>
>
>
> Przyznaje ze mnie tak wq...li w tym _para-banku_, że z dzika rozkoszą
>
> wybierałem ze spółdzielczego bankomatu regularnie codziennie 10 zł
>
> dopóki r-k nie został zamkniięty ;P
Ktoś kiedyś pisał o codziennym wysyłaniu kilkunastu przelewów po parę groszy do
różnych banków. Podobno dość szybko odpisali na reklamację i prosili o zlikwidowanie
tych zleceń...
pzdrwm
luc
'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)
-
5. Data: 2013-07-30 11:53:03
Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: Glaukon <r...@g...com>
> Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.
Pasjonujaca historia. Nie rozumiem tylko, jak mozna powierzyc biezaca plynnosc firmie
Getinonline ;)
-
6. Data: 2013-07-30 11:56:15
Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Glaukon" 7...@g...co
m
> Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.
: Pasjonujaca historia. Nie rozumiem tylko, jak mozna
: powierzyc biezaca plynnosc firmie Getinonline ;)
W każdej bitwie są ludzie idący na czele, na pierwszej
linii i ci, którzy chowają się za plecami innych ludzi. ;)
Ja wolę nie zaczynać współpracy z klonami. :) Ale, jak
widać, są śmiałkowie...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
7. Data: 2013-08-02 16:28:32
Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: Anbu <a...@p...onet.pl>
Witam!
Na szczęście dziś sprawdziłem (piątek) i pieniądze wróciły na konto.
-
8. Data: 2013-08-02 17:31:39
Temat: Re: Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Anbu" 2...@g...co
m
: Na szczęście dziś sprawdziłem (piątek) i pieniądze wróciły na konto.
IMO mogliby dać Tobie coś na otarcie łez.
Choćby podwyższenie % na lokacie.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....