  • 1. Data: 2011-09-13 05:28:41
    Temat: Zerwanie Rewolwera w GetinOnline
    Od: "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl>

    Witam.

    W zeszłą sobote zerwałem lokate Rewolwer w Getinie (tą co można co 3 mies
    bez utraty odsetek zerwac) do dzis lokata ma status "Zrywana" na ich
    stronach nie mówiąc już, że nawet śladu na koncie docelowym nie ma ( a w
    momencie zrywania pisało, że mają na to 24h). Pytanie: ile Getin ma czasu na
    zerwanie lokaty i ile żeby przelać środki na konto docelowe? Jako, że nie
    jest to pierwsza "praktyka" tego banku mam zamiar podjąć jakieś środki typu
    reklamacja (bo wiem, ze najprawdopodobniej jeszcze sie przedłuży) i
    postraszyć odsetkami ustawowymi i czym tam jeszcze mogę. Jak sie te sprawy
    zalatwia i gdzie załatwić odpowiednią "reklame" getinonline.

    Pozdrawiam

    mm

  • 2. Data: 2011-09-13 05:29:55
    Temat: Re: Zerwanie Rewolwera w GetinOnline
    Od: "m" <x...@q...com>

    Aha. Nie mam zamiaru wydzwaniac do lini bo i tak nie moge sie dodzwonic
    tylko trace kase na czekanie....

  • 3. Data: 2011-09-13 06:28:35
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl>

> [...]
    > postraszyć odsetkami ustawowymi i czym tam jeszcze mogę. Jak sie te sprawy
    > zalatwia i gdzie załatwić odpowiednią "reklame" getinonline.

    Miałem niedawno podobnie. W końcu dodzwoniłem się do Pani na Infolinii
    (wykazałem duuuużo cierpliwości). Musiałem wysłać na emaila wszystkie numery
    referencyjne lokat, które zrywałem i popołudniu miałem pieniądze na koncie.

    dziejek7

  • 4. Data: 2011-09-13 06:33:40
    Od: "FiFi" <g...@t...pl>

    Niedawno o tym pisałem. Zrywałem lokate w lipcu. Zwrot pieniedzy dostałem po
    10 dniach, trzech interwencjach telefonicznych wisząc za każdym razem po pół
    godziny na telefonie czekająć na "konsultanta" i kilku emailach na ktore
    nikt nie raczył odpowiedzieć. Straciłem kilkadziesiat zł za telefon i
    dostałem nauczkę od Getin-u żeby nie zrywać lokat. Przyjąłem nauczkę - nigdy
    nie otworzę tam żadnej lokaty.
    Wracając do pytania : tak, to normalne w tym banku.
    Proponuję nic nie robic przez pol roku a na koniec pozwac bank o odsetki
    ustawowe (chyba 13%).

    Pozdr

    6458 (20110912) __________

  • 5. Data: 2011-09-13 07:36:28
    Od: "michal" <mmilek@USUN_TO.op.pl>

    Własnie złożyłem reklamacje na infolinii. Zobaczymy co z tego wyniknie...

  • 6. Data: 2011-09-13 14:22:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    dyspozycję zerwania lokat złożyłem 9.09, a dzisiaj (13.09) kasę mam już
    na koncie ;-)

    czyli potrzebują na to 2-3 dni robocze

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-09-13 14:36:30
    Od: " Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > witam
    >
    > dyspozycję zerwania lokat złożyłem 9.09, a dzisiaj (13.09) kasę mam już
    > na koncie ;-)
    >
    > czyli potrzebują na to 2-3 dni robocze

    A zapłacili dodatkowe odsetki za te 3 dni?

  • 8. Data: 2011-09-13 18:24:21
    Od: "MarcinK" <...@...pl>

    > A zapłacili dodatkowe odsetki za te 3 dni?

    potwierdzam - u mnie ta sama sytuacja - 4 dni na zwrot, na plus to, że przez
    te 4 dni policzyli odsetki (wg oprocentowania zrywanej lokaty)