  • 11. Data: 2008-10-23 12:14:45
    Temat: Re: Zerwanie lokaty obronnej w lukasie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" gdplfc$qm5$...@n...onet.pl

    > Ale jesli pracownik i system podaje mi dostal pan od tej lokaty 2900 odsetek to
    mazna im ufac? ;)

    Ja bym przeliczył. :)

    A co do Lukas -- na pewno bym nie ufał. :)

    > Szkoda ze rozstania sa bolesne :)Dlugo bylem zadowolony z banku i polecalem go
    innym.

    I o to chodzi -- zdobywasz zaufanie, zdobywasz, aż wreszcie nadchodzi
    ten moment, gdy zamieniasz ten niematerialny dobytek w szmal... :)

    IMO trochę za wcześnie na takie machlojki, ale widzę wyraźnie,
    że Lukas sobie jaja z ludzi robi.

    > Jesli ktos ma jeszcze lokate obronna niech sprawdzi ten "kwiatek" z podawanymi
    odsetkami a rzeczywistoscia.
    > Reklamacji nie bede skladal,a najlepszym buntem z mojej strony jest rozstanie z
    bankiem ;)

    IMO możesz liczyć (w normalnym kraju) na jakieś zadośćuczynienie, bo podjąłeś
    decyzję na podstawie nieprawdy a w błąd wprowadzili Cię bankierzy. Podobnie mogli
    Cię w wprowadzić w błąd przy zakładaniu, obiecując dziś (gdy jeszcze swoje pieniądze
    trzymasz w innym banku) na jutro złote góry, a jutro (gdy już zerwałeś lokatę w innym
    banku) dając ochłapy. Jak jest w Polszcze -- nie wiem. Warto IMO zapytać prawnika.
    Umowa umową, a wprowadzenie w błąd -- wprowadzeniem w błąd. Nie masz obowiązku
    sprawdzania przed zerwaniem lokaty. Inna sprawa, że Lukas może po prostu odstąpić
    od zerwania lokaty. I jeśli mimo wszystko wolisz zerwanie -- chyba nic nie wskórasz.

    -=-

    Jeszcze jedno: 4% w stosunku rocznym, 7 lat, to około 28% -- z rocznym
    kapitalizowaniem niemal 1/3, więc od 24 tysięcy powinno być z 8 tysięcy.
    Otrzymałeś raptem 1600 złotych?! Czegoś nie rozumiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2008-10-23 13:11:45
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Jeszcze jedno: 4% w stosunku rocznym, 7 lat, to około 28% -- z rocznym
    > kapitalizowaniem niemal 1/3, więc od 24 tysięcy powinno być z 8 tysięcy.
    > Otrzymałeś raptem 1600 złotych?! Czegoś nie rozumiem.

    Po niedzieli malzonka jedzie zerwac jakies drobiazgi to zobaczymy jak to
    wyjasniaja i jak obliczaja.
    Odsetek z lokaty dostalem wiecej ale nie liczylem ile z tego
    wynika.Zasugerowalem sie tym co mi podawali.
    Z podatku belkowego jaki mi potracili musialem oddac 1300 zl tak wiec
    bylo tego kolo 8 tysiecy "zarobku".

  • 13. Data: 2008-10-23 13:17:53
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    kuba pisze:

> [...]
    > wynika.Zasugerowalem sie tym co mi podawali.
    > Z podatku belkowego jaki mi potracili musialem oddac 1300 zl tak wiec

    Chyba mnie olsnilo jak to obliczaja.
    Lokata w 2001 roku konto internetowe kilka lat pozniej.Wczesniej odsetki
    dostawalem do raczki.Po zalozeniu konta internetowego odsetki byly
    przelewane na konto i stad sie wzielo wykazywanie u nich tylko tych odsetek.
    Ot taki maja system i moje gamonstwo.Moja wina ;)

  • 14. Data: 2008-10-23 13:53:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" gdpti5$oav$...@n...onet.pl

> [...]
    odsetek.
    > Ot taki maja system i moje gamonstwo.Moja wina ;)

    ...moja bardzo wielka wina, a mówiąc to, tłukła w swe piersi tak mocno, iż stała się
    bezbiustną... ;)

    Skoro odsetki otrzymywałeś do ręki, niewiele mogli Ci potracić za zerwanie
    ,,związku''.
    W takim układzie chyba nie trzeba pytać o to, czy warto zrywać i przenosić się. :)
    Warto zapytać -- dokąd się przenosić?

    Mille 8.5% na lokacie, na 3 miesiące. Eurobank 6.06% i Polbank 7% na żądanie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2008-10-23 14:54:38
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Mille 8.5% na lokacie, na 3 miesiące. Eurobank 6.06% i Polbank 7% na
    > żądanie...

    Moje typy: po przeniesieniu internetowego konta Getinbank 3-miesieczna
    9% efektywne po opodatkowaniu 2,43
    Polbank blisko siedziba 3-miesieczna 9% efektywne po opodatkowaniu 1,82%

    mBank 3-miesieczna 8,08%

  • 16. Data: 2008-10-23 15:11:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" gdq37j$c0o$...@n...onet.pl

    > Moje typy: po przeniesieniu internetowego konta Getinbank 3-miesieczna 9% efektywne
    po opodatkowaniu 2,43
    > Polbank blisko siedziba 3-miesieczna 9% efektywne po opodatkowaniu 1,82%

    Jak liczysz te podatki?

    > mBank 3-miesieczna 8,08%

    Zakładasz w Mille kilkadziesiąt lokat po 300 złotych i masz 8.5%. :)
    Czas wówczas płynie ponad dwa razy szybciej niż w Lukas czy wolniej? ;)
    (i jak się to ma do powiedzenia -- czas to pieniądz)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2008-10-23 15:34:50
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    > Jak liczysz te podatki?

    Ja to za leniwy jestem.Bankier za mnie liczy
    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    > Zakładasz w Mille kilkadziesiąt lokat po 300 złotych i masz 8.5%. :)
    > Czas wówczas płynie ponad dwa razy szybciej niż w Lukas czy wolniej? ;)
    > (i jak się to ma do powiedzenia -- czas to pieniądz)

    Spora ekwilibrystyka,zakladasz przez internet czy w oddziale banku.
    Juz widze ta papierkologie przy 80 lokatach :)Ciekawe ile to godzin?

  • 18. Data: 2008-10-23 15:43:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" gdq5iv$jlj$...@n...onet.pl

    > Ja to za leniwy jestem.Bankier za mnie liczy
    http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    ŁĄczność się rwie, więc teraz nie przeczytam.

    > Spora ekwilibrystyka,zakladasz przez internet czy w oddziale banku.
    > Juz widze ta papierkologie przy 80 lokatach :)Ciekawe ile to godzin?

    W Polsce jest bezrobocie -- nie bądź świnią :) i daj panienkom w banku
    pracę, na dodatek dobrze płatną, bo przeca w banku dobrze płacą. ;)

    Ty zakładasz czy obsługanci w banku? Możesz zabrać ze sobą coś do
    czytania, możesz zabrać notebooka (jeśli masz) możesz zabrać jakieś
    robótki druciane... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2008-10-23 15:56:38
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

> [...]

    > Ty zakładasz czy obsługanci w banku? Możesz zabrać ze sobą coś do
    > czytania, możesz zabrać notebooka (jeśli masz) możesz zabrać jakieś

    Swietne :)
    Trafic na trzech takich klientow i bank sparalizowany.To ja juz wole w
    tym czasie zarabiac i pozwolic sobie potem na zle inwestowanie ;)

  • 20. Data: 2008-10-23 16:29:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" gdq6rs$ogk$...@n...onet.pl

    > Trafic na trzech takich klientow i bank sparalizowany.To ja juz wole w tym czasie
    zarabiac i pozwolic sobie potem na zle
    > inwestowanie ;)

    Też bym wolał pracować i zarabiać, ale wola ,,boża'' jest nie do pokonania :)
    w kraju JPII -- nawet po zmianie papieża. :) Może kolejne wybory przyniosą
    powrót tak zwanej lewicy i moi dawni wrogowie :) wezmą mnie w obronę, kładąc
    kres głupocie ,,przyjaciół, którzy hojnie ;) ode mnie brali, gdy pracowałem
    i gdy byłem bogatszy, niż jestem teraz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'