  • 1. Data: 2008-09-29 05:04:02
    Temat: Zestawienie kont bankowych
    Od: "Żółw Kleofas" <K...@w...pl>

    Czy jest jakaś stronka, która przedstawia rzetelne porównanie kont w różnych
    bankach??

    Chciałbym porównać oferty różnych banków, zwłaszcza interesuje mnie ich
    oferta kont osobistych i oszczędnościowych, a nie chce mi się szukać w necie
    poszczególnych banków, bo pewnie nawet nie znam wszystkich ich nazw ;)

    P.S.
    A może pomożecie mi wybrać bank. Ważne są dla mnie tylko 3 warunki:
    - dobry podgląd www
    - zarówno konto oszczędnościowe jak i osobiste prowadzone za free
    - darmowe przelewy z konta osobistego i conajmniej jeden darmowy z konta
    oszczędnościowego.

  • 2. Data: 2008-09-29 07:20:30
    Temat: Re: Zestawienie kont bankowych
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Żółw Kleofas pisze:
> [...]
    > - zarówno konto oszczędnościowe jak i osobiste prowadzone za free
    > - darmowe przelewy z konta osobistego i conajmniej jeden darmowy z konta

    Zobacz Eurobank- konto online (o ile kolor strony Cie nie odrzuci, i o
    ile nie bedziesz za duzo rozmawial w punktach obslugi to jest super)
    Ew Mbank, Nordea oraz BZWBK (konto <30)

  • 3. Data: 2008-11-30 11:11:53
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Żółw Kleofas" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oferta kont osobistych i oszczędnościowych, a nie chce mi się szukać w
    > necie poszczególnych banków, bo pewnie nawet nie znam wszystkich ich nazw

    Google Twym najlepszym doradcą:
    http://konta-bankowe.webpark.pl/