  • 1. Data: 2009-03-22 19:03:33
    Temat: Zgadnijcie kto zapłaci za opcje .... ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Pod rózgą surowości

    "[...] W ten sposób ani przedsiębiorcy, ani banki niczego nie stracą, bo za
    wszystko zapłaci polski podatnik.[...]".

    Czyli rabunku narodowego ciąg dalszy....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-03-23 04:26:16
    Temat: Re: Zgadnijcie kto zapłaci za opcje .... ?.
    Od: k...@g...com

    Czy jesli okaze sie ze Michalkiewicz belkocze a Ty ten belkot
    powtarzasz przeprosisz wszystkich za swoje durne spamowanie ? Z
    _Twojego_ punktu widzenia byloby lepiej gdyby ta ustawa przeszla bo
    jesli nie przejdzie i sprawa opcji bedzie rozwiazana inaczej niz z
    kasy panstwa to wyjdziesz na durnia. Nie szkoda Ci tracic wiarygodnosc
    w tak glupi sposob ?

  • 3. Data: 2009-03-23 08:46:37
    Temat: Re: Zgadnijcie kto zaplaci za opcje .... ?.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > jesli nie przejdzie i sprawa opcji bedzie rozwiazana inaczej niz z
    > kasy panstwa to wyjdziesz na durnia. Nie szkoda Ci tracic wiarygodnosc

    Jeszcze te balcerowiczowskie kurwy nie zdazyly sfinalizowac jednego
    zlodziejstwa ...

    Integracja przez balkanizacje?
    http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=283

    " [...] Na razie jednak rozbiór Polski odbywa sie inaczej i wiele wskazuje
    na to, iz przeprowadzany jest nie bez udzialu rodzimej razwiedki. Widzac, ze
    panstwo polskie tak czy owak skazane jest na rozbiór (a któz moze lepiej
    wiedziec takie rzeczy, niz razwiedka?), postanowila wykroic sobie z tego
    postawu sukna juz nie tyle panstwo, co latyfundia. Mam oczywiscie na mysli
    odszkodowanie w wysokosci 35 mld zl z odsetkami, które Polska bedzie musiala
    wyplacic firmie Eureko, tytulem "odszkodowania". Z jakichs tajemniczych
    powodów przenikliwi dziennikarze sledczy nie dociekaja, jak rozbudowane u
    nas przeciez "sluzby" mogly nie zauwazyc tej transakcji i jej finansowych
    konsekwencji?

    Jak pamietamy, w 1999 roku Eureko zawarlo umowe na zakup czesci akcji PZU. W
    2001 roku, tuz przed zakonczeniem misji rzadu "charyzmatycznego premiera
    Buzka", aneks do umowy, dajacy Eureko prawo zakupu dalszych 21 proc. akcji
    podpisala ówczesna minister Skarbu Panstwa, Aldona Kamela Sowinska.[...]".

    ... a juz biora sie za nastepne ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-03-23 17:25:40
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    <k...@g...com>

    >Nie szkoda Ci tracic wiarygodnosc
    > w tak glupi sposob ?

    To jest dowod, ze traktowales do tej pory Endriu za bardzo dla ciebie
    wiarygodnego. Skoro wiec tak dlugo uwazales go za wiarygodnego, to chyba
    jedna pomylka nie wymaze jego zaslug w twoich oczach.

    Pester

  • 5. Data: 2009-03-23 20:03:39
    Od: k...@g...com

    > To jest dowod, ze traktowales do tej pory Endriu za bardzo dla ciebie
    > wiarygodnego.

    staram sie czytac opinie kazdego bo kazda opinia moze potencjalnie
    wniesc cos nowego. a Endriu po prostu przegina pale.

  • 6. Data: 2009-03-23 20:35:32
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 23-03-2009 o 09:46:37 Endriu <nmp3 <"interia.pl>"> napisał(a):

    ja mam taka serdeczna kurna prosbe by spam ktoremu towarzyszy odnosnik
    ograniczac do jednego akapitu.
    Po to sa te cholerne odnosniki, by nie cytowac obszernych kawalkow. Mam na
    mysli kilka osob z tej grupy, nic osobistego.

    --
    Pozdrawiam serdecznie ,
    Z.

  • 7. Data: 2009-03-23 21:32:53
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > staram sie czytac opinie kazdego bo kazda opinia moze potencjalnie
    > wniesc cos nowego. a Endriu po prostu przegina pale.

    Fakt pregialem z tym dzisiejszym przeklenstwem pomimo tego ze mialem juz
    nie przeklinac. Przepraszam.
    Trudno stalo sie - ale to wszystko przez pazernosc polityków.

    Bo jak sobie pomysle ze po raz kolejny znowu bede sie musial skladac na
    kolejna z ekip rzadzacych (na która od 1989 roku NIE glosowalem) to naprawde
    krew mnie zalewa.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-03-23 21:41:43
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Bo jak sobie pomysle ze po raz kolejny znowu bede sie musial skladac na
    > kolejna z ekip rzadzacych (na która od 1989 roku NIE glosowalem) to

    Ja sie składam na każdą, na która głosowałem i mam ich w d razem ze
    ściemniomym głosowaniem na zamkniety krag udający jakieś pare opcji.

  • 9. Data: 2009-03-23 21:55:59
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Ja sie składam na każdą, na która głosowałem i mam ich w d razem ze
    > ściemniomym głosowaniem na zamkniety krag udający jakieś pare opcji.

    Powiem ci szczerze że w/w słowa stanowią dla mnie sympatyka URR-u są
    największą satysfakcję ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2009-03-23 22:13:00
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Powiem ci szczerze że w/w słowa stanowią dla mnie sympatyka URR-u są
    > największą satysfakcję ...

    UPR nie ma szans niestety żadnych.
    po-piso-elesdeo-peselo na to nie pozwoli nigdy.
    Zarżnęli buraka z koniem wespól w zespół, innej furtki nie ma.
    Troche po fakcie zrozumiałem, o co chodziło co do buraka z koniem, ale to
    nic nie zmienia.
    Mamy odwrócenie uwago co do obelg, czyli rudy kontra kaczor, tamtych nie ma
    już nic; zero.
    Więc szkoda mi brać udział w parodiach.