  • 1. Data: 2010-05-29 11:09:08
    Temat: Zgoliłem wąsy
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Nosiłem je 30 lat. Wyglądam jak księzyc w pełni, ale co tam, warto było. Już
    nie wyglądam jak Bronek ze wsi o wdzięcznej nazwie Budka Ruska. Dlaczego ta
    nazwa jest wdzięczna tego nie wiem. Chyba chodzi o to, że Bronek jest
    wdzięczny ruskim, czy jak? Ktoś rozstrzygnie mój dylemat?

    kc

  • 2. Data: 2010-05-29 14:54:34
    Temat: Re: Zgoliłem wąsy
    Od: "stu" <j...@j...pl>

    A jaki to ma związek z giełdą?
    Kolejny frustrat...

  • 3. Data: 2010-05-29 17:51:51
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    stu <j...@j...pl> napisał(a):

    > Kolejny frustrat...

    No, fakt, jestem. Wybory blisko, a ja nie mam na kogo głosować. Nie to, że
    nie wiem na kogo, nie mam na kogo. Podpowiedz mi proszę, bo moja frustracja
    pogłębia się.

    kc

  • 4. Data: 2010-05-29 18:21:24
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > No, fakt, jestem. Wybory blisko, a ja nie mam na kogo głosować. Nie to, że
    > nie wiem na kogo, nie mam na kogo. Podpowiedz mi proszę, bo moja frustracja
    > pogłębia się.

    Może to pora odwołać się do "Najwyższego" ?:

    http://www.wojskogedeona.pl/egzorcyzmy.php

    "[...]
    W imię Jezusa Chrystusa, duchy podejrzliwości, uraz i niechęci,
    W imię Jezusa Chrystusa, duchy podejrzeń, osadów i fałszywych opinii,
    W imię Jezusa Chrystusa, duchy zabijania nienarodzonych i eutanazji,
    [...]".

    ...może On pomże ci dokonać odpowiedniego wyboru.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-05-29 18:23:48
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...
> [...]

    [...]".

    ...może On pomże ci dokonać odpowiedniego wyboru.

    No to tylko Marek Jurek.
    Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.
    Ale mi nie pasi kwestia in vitro i kondomów.

  • 6. Data: 2010-05-29 18:32:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > No to tylko Marek Jurek.
    > Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.
    > Ale mi nie pasi kwestia in vitro i kondomów.

    Przecież nie wybieramy purpurata a prezydenta :)
    BTW: Nie jesteś przeciwnikiem in vitrio za pieniądze podatników?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2010-05-29 18:45:11
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.

    I poparciem oscylującym w granicy zera.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2010-05-29 18:45:15
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    >>
    > Przecież nie wybieramy purpurata a prezydenta :)

    Tak sory, własnie chciałem napisać, że myślałem iz mowa o wyborach
    prezydenta świeckiego państwa, a nie prymasa.

    > BTW: Nie jesteś przeciwnikiem in vitrio za pieniądze podatników?

    Powinno byc w koszyku świadczeń dotowanych, wg. mnie.
    To choroba która osłabia państwo - rodzi się mniej dzieci.
    Zawsze łatwiej zakazać uzywania kondomów, ale za tym nie jestem bo więcej
    ludzi kojfnie na AIDS i syfa, niż sie urodzi nowych dzieci.

  • 9. Data: 2010-05-29 18:47:17
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Poza wszystkim wydaje się byc najszczerszym politykiem z tych wszystkich.

    > I poparciem oscylującym w granicy zera.....

    To był rodzaj żartu, jest dla mnie zbyt skrajny w poglądach.
    Ale z całą pewnościa ma u mnie szacunek najwiekszy z nich wszystkich.
    Jak mu pis pokazał figę, to odszedł i nie ślinił sie do koryta.
    Cenna cecha.

  • 10. Data: 2010-05-29 18:50:58
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Może to pora odwołać się do "Najwyższego" ?:

    "&#8211; Pewien człowiek miał drzewo figowe zasadzone w swojej winnicy. Przyszedł
    i szukał na nim owoców, ale nie znalazł. Rzekł więc do ogrodnika: ''Oto już
    trzy lata, odkąd przychodzę i szukam owocu na tym drzewie figowym, a nie
    znajduję. Wytnij je: po co jeszcze ziemię wyjaławia?'' Lecz ten mu
    odpowiedział: ''Panie, jeszcze na ten rok je pozostaw. Ja okopię je i obłożę
    nawozem. Może wyda owoc. A jeśli nie, w przyszłości możesz je wyciąć... "

    Zbigniew Masternak - "Jezus na prezydenta"

    kc