  • 1. Data: 2009-07-07 15:11:30
    Temat: Zle nastroje
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Od czasu jak obserwuję giełdę (a nie robię tego długo) nie widziałem jeszcze
    tak złych nastrojów. Po wczorajszych wzrostach w USA i dobrym wyniku ISM
    oczekiwałoby się wzrostów przynajmniej do oporu wyznaczonego przez ostatnie
    spadki. A tu niewiele, WIG20 co prawda odbił się trochę, ale pary starczyło
    mu jedynie na 30 punktów, po czym samoistnie zaczął spadać. Nawet
    rewelacyjne wyniki z Niemiec powstrzymały ten spadek raptem o półtora
    godziny. USA raczej zakończy na minusie więc i u nas spodziewać się można
    kontynuacji spadków.

    Czy coś jest w stanie powstrzymać te spadki na WIG20 w najbliższym czasie?
    Może ze względu na dywidendę KGHM na spółkę z TPSA jednak pociągną do góry
    indeks? A może wzrosty surowców mogłyby pomóc?

    Zastanawiam się czy w takiej niepewnej sytuacji warto w ogóle grać na
    akcjach, czy może poczekać na jakieś rozstrzygnięcia? Jak myślicie?

  • 2. Data: 2009-07-07 15:34:01
    Temat: Re: Zle nastroje
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h2voj3$eas$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Zastanawiam się czy w takiej niepewnej sytuacji warto w ogóle grać na
    > akcjach, czy może poczekać na jakieś rozstrzygnięcia? Jak myślicie?

    Najbardziej podoba mi sie ten fragment o samoistnym spadaniu.

  • 3. Data: 2009-07-07 15:58:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    kigam wrote:

    > Najbardziej podoba mi sie ten fragment o samoistnym spadaniu.

    Nie śledzę aż tak, ale pewnie spadało ze względu na słabe wyniki kontraktów
    na giełdę amerykańską, ale tego się chyba można była spodziewać i tak?

  • 4. Data: 2009-07-07 16:30:08
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "kigam" <p...@g...com> wrote in message
    > Najbardziej podoba mi sie ten fragment o samoistnym spadaniu.

    Grawitacja!

  • 5. Data: 2009-07-07 17:31:54
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Gonzo wrote:

    > Grawitacja!

    W końcu jestem fizykiem :P

    Kurde chcę was rozruszać, jakiegoś flejma rozpocząć, a wy nic. Chyba się
    przeniosę gdzieś indziej :P

  • 6. Data: 2009-07-07 17:57:54
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Delfino Delphis pisze:

    > W końcu jestem fizykiem :P
    >
    > Kurde chcę was rozruszać, jakiegoś flejma rozpocząć, a wy nic. Chyba się
    > przeniosę gdzieś indziej :P

    A jak tam DAX, ropa itd.? KGHM był niedawno po 20-30zł a teraz niby 80zł
    to ma być tanio. Nadal jest z czego spadać.

  • 7. Data: 2009-07-08 09:55:08
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Zastanawiam się czy w takiej niepewnej sytuacji warto w ogóle grać na
    > akcjach, czy może poczekać na jakieś rozstrzygnięcia? Jak myślicie?

    WIG20 nasladuje S&P500 z kilkudniowymi perrturbacjami.
    Jesli w USA indeksy pójdą w góre, u nas też. I odwrotnie.
    W dluzszej skali, np. 1 rok, 2 lata, indeksy powinny pojsc w góre.
    Aktualnie mamy trend boczny, ktory nie bedzie trwal w nieskonczonosc.
    A wieksza szansa jest na wzrosty. To moje zdanie.

    Duch

  • 8. Data: 2009-07-08 11:48:46
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Duch wrote:

> [...]
    > Aktualnie mamy trend boczny, ktory nie bedzie trwal w nieskonczonosc.
    > A wieksza szansa jest na wzrosty. To moje zdanie.

    W dłuższej skali zapewne tak się stanie, ale ja nie myślę kategoriami lat,
    ale tygodni. A wszyscy wieszczą, że na S&P500 utworzyła się głowa z
    ramionami, choć ja jej tam nie widzę.