  • 11. Data: 2007-02-09 21:21:26
    Temat: Re: Zle o Citi - ciekawostka in minus...
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    ja dostalem na dowod 2 tys

  • 12. Data: 2007-02-10 09:55:29
    Od: dareko <d...@g...pl>

    W 8 na 10 przypadków klient w Citi dostaje karte bez papierów.Skoro
    jestes taki rozgoryczony - nikt za Tobą tam nie będzie płakał.Ja mam
    citi KK i jestem zadowolony.Jeszcze mi teraz Golda robią za free...

    dareko

  • 13. Data: 2007-02-10 17:43:12
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 9 Feb 2007 13:37:20 +0000 (UTC), "Chudy"
    <u...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Pojac nie moge czym kierowalo sie Citi chcac " papierow " by wydac karte -
    >mam firma mala ale wlasna od ponad 10lat z wzorowa historia ale citi to chyba

    Ja nieopatrznie przyznałem się BZWBK-owi, że dodatkowy dochód mam z DG
    (podałem 1/6 pensji). Zażądali:
    - zaświadczeń z US i ZUS o "niezaleganiu"
    - PITów za ostatnie 6 miesięcy (BTW: nie zapytałem pani czy wie, że w
    tym roku niektórzy przedsiębiorcy mogą w ogóle nie składać
    miesięcznych PITów). Poświadczonych, bo jakże to tak bez pieczątki
    (zaproponowałem okazanie kwitków za polecone, ale nie...)

    No i nie mam Allekarty :-(

    Na razie jakoś najsensowniej mi się dogaduje z Lukasem.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2007-02-10 21:27:27
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jarek Andrzejewski wrote:

> [...]
    >
    > No i nie mam Allekarty :-(
    >
    > Na razie jakoś najsensowniej mi się dogaduje z Lukasem.

    To już nie pierwszy post świadczący o tym, że DG to jakaś straszna
    zaraza, zmora i upiór, którego w szczególności należy się wystrzegać w
    banku jak tylko się da :(

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski