  • 1. Data: 2003-04-03 16:30:49
    Temat: Źle się dzieje z procentami !!!
    Od: "GN" <k...@p...onet.pl>

    Znów ruszyła machina obniżek oprocentowania (... i to wcale nie małych) !!!
    VW, LGnet .. kto następny ? - i jak bardzo obniży ???

  • 2. Data: 2003-04-03 17:50:50
    Temat: Re: Źle się dzieje z procentami !!!
    Od: k...@o...pl

    > Znów ruszyła machina obniżek oprocentowania (... i to wcale nie małych) !!!
    > VW, LGnet .. kto następny ? - i jak bardzo obniży ???

    Źle się dzieje - zgadzam się. Ale PRZEDE wszystkim ze strony kredytów!! Podczas
    gdy stopy lokat i NBP spadły już o kilkanaście %, to % kredytów spadły CO
    NAJWYŻEJ o kilka %!
    SKANDAL!!!

  • 3. Data: 2003-04-03 19:21:16
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    Podczas
    > gdy stopy lokat i NBP spadły już o kilkanaście %, to % kredytów spadły CO

    państwo które najbardziej nieefektywnie i najmniej rozwojowo gospodaruje
    pieniędzmi ściąga ich równocześnie najwięcej z rynku i takie są skutki

    po co bank ma ryzykować żeby pożyczać Kaziowi jeśli woli pożyczyć państwu -
    a państwo daje dobre procenty i gwarancję wypłacalności

    a najlepsze jest że na końcu i tak zawsze winny jest Balcerowicz - pewnie
    już nawet on się do tej roli przyzwyczaił

  • 4. Data: 2003-04-03 20:03:20
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Stawiam na to, ze to ostatnie obnizki w tym roku i ze nie wszystkie banki
    pojda w slady tych pierwszych. Dla odmiany wczoraj AIG dosc znacznie PODNIOSLO
    oprocentowanie depozytow a wcale tak niskich stawek % nie mieli.
    A tak poza tym, kto jeszcze trzyma pieniadze w banku?

  • 5. Data: 2003-04-03 22:30:31
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Znów ruszyła machina obniżek oprocentowania (... i to wcale nie małych) !!!
    > VW, LGnet .. kto następny ? - i jak bardzo obniży ???

    BZWBK pojechal ostro :-)
    Dla zwyklego Konta24 (za 5pln/mc) - oprocentowanie: 0,0% !!!
    Dla Prestiz - 1,75%, reszta (Plus, Student) - 0,25% :-)

    W zeszlym miesiacu uzbieralo mi sie 8gr odsetek :-)
    W tym jak dobrze pojdzie bedzie z 5gr ;-))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2003-04-04 06:02:16
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > oprocentowanie depozytow a wcale tak niskich stawek % nie mieli.
    > A tak poza tym, kto jeszcze trzyma pieniadze w banku?

    80 % Polakow ?

  • 7. Data: 2003-04-04 07:30:03
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    PiotR wrote:

    > Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > PODNIOSLO
    > >

    > 80 % Polakow ?

    I to jest przykre, ze nie potrafimy /nie chce sie nam?/ poszukac
    alternatywnych zrodel trzymania gotowki.

  • 8. Data: 2003-04-04 08:07:51
    Od: "Jaroslaw Bierczynski" <j...@h...pl>

    Wilczek napisał:

    > W zeszlym miesiacu uzbieralo mi sie 8gr odsetek :-)
    > W tym jak dobrze pojdzie bedzie z 5gr ;-))))

    Ciesz się, przynajmniej podatku nie płacisz ;)

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 9. Data: 2003-04-04 10:20:24
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > I to jest przykre, ze nie potrafimy /nie chce sie nam?/ poszukac
    > alternatywnych zrodel trzymania gotowki.

    To chyba jakis' kolokwializm, jak mawia prezes Kwiatkowski?
    Trzymac' gotówke; moz.na w banku lub w bieliz'niarce/s?oiku w ogrodzie.

    Zainwestowana gotówka to juz. nie gotówka lecz aktyw o nieco mniejszej
    p?ynnos'ci, wie;c nie ma mowy o trzymaniu lecz inwestowaniu.

    Pzdr: Dogbert (obrzydliwie z?os'liwy)

  • 10. Data: 2003-04-04 15:04:41
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > I to jest przykre, ze nie potrafimy /nie chce sie nam?/ poszukac
    > alternatywnych zrodel trzymania gotowki.

    Bo 80% Polaków jest biednych.
    Jesli ich oszczednosci "na czarna godzine" sa mniejsze niz 1000 zl, to gdzie oprócz
    banku czy "skarpety" warto to trzymac???
    Nie dziw sie wiec, ze banki maja mnóstwo klientów.
    Zauwaz, ze VIP klientów w bankach jest bardzo malo, a prawie cala pula oszczednosci
    jest ich.