  • 1. Data: 2008-08-27 13:05:19
    Temat: Zlecenia przyszle - gdzie najtaniej z oprocentowanego konta
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Po kilku miesiacach korzystania polecam do zlecen przyszlych Eurobank
    online.

    Dziala. Pieniadze leza caly czas na oprocentowanym koncie.
    Mozna spokojnie sobie zaprogramowac i cykliczne i jednorazowe przyszle
    operacje i po ich wklepaniu nie przejmowac sie, ze trzeba pamietac,
    aby z wyprzedzeniem przerzucic na konto pieniadze z lokaty czy konta
    oszczednosciowego. Przelewy bezplatne.

    Wady
    - brak koszyka do zatwierdzania kilku nowozakladanych odbiorcow czy
    operacji. Przy zakladaniu odbiorcow, wiekszej liczbie operacji jest to
    upierdliwe.
    - konto nie obsluzy polecen zaplaty (np. od operatora komorkowego)

    Zlecenia przyszle z oprocentowanych kont oszczednosciowych (rowniez
    bez oplat za przelanie) mozna sobie takze zakladac w BZWBK - na kazdym
    KO osobne zlecenie, jedno w miesiacu. Rowniez dosyc przyjazne
    rozwiazanie.

  • 2. Data: 2008-08-27 20:01:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 Aug 2008 06:05:19 -0700, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > upierdliwe.
    > - konto nie obsluzy polecen zaplaty (np. od operatora komorkowego)

    Dla mnie jeszcze wadą, taką małą ale jednak, jest ten token w komórce, bo
    musiałbym po prostu zakupić nowy telefon albo zapłacić za token sprzętowy.
    BTW ktoś może wie jak wyglądają płatności w innej walucie w EB czyli
    popularne przeliczniki.

    Xenocide