  • 11. Data: 2006-01-30 11:58:11
    Temat: Re: Re:
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > zlikwidowac oba (ten BPH chyba mozesz splacac z innego konta np tak jak
    > kredyt [ciach]

    O to własnie chodzi, ze w umowie kredytowej ma zapewne wpisane w pozycji
    zabezpiecznia 'wplywy na ROR prowadzony w BPH'. Ma jedynie wybor jakie sobie
    konto wybrac, Srebrny, Max czy jakies inne.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl

  • 12. Data: 2006-01-30 13:44:57
    Temat: Re: Zlikwidować konto? PEKAO SA - BPH
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Gabi" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, od kilku lat mam konto (ROR) w PEKAO SA (przelewy przez internet za
    > darmo, karta maestro za darmo lub niewielkie pieniądze - w sumie
    > nienajgorzej),
    > ale wzięłam kredyt hipoteczny w BPH i musiałam tam założyć konto (Srebrny
    > sezam). Nie wiem co zrobić, czy zostawić tylko sezam, czy jednak zmienić
    > sezam
    > na ten podstawowy i zostawić PEKAO SA? Na grupie jest sporo krytycznych
    > uwag
    > pod adresem BPH, o PEKO raczej niewiele. Proszę, napiszcie jakie macie
> [...]

    <opinia prywatna>
    BPH jest arcymistrzem w ukrywaniu przeroznych oplat i prowizji
    </opinia prywatna>

    Piotr

  • 13. Data: 2006-01-30 13:45:08
    Od: "PolandMET" <k...@a...net.pl>

> [...]
    > Witam, od kilku lat mam konto (ROR) w PEKAO SA (przelewy przez internet za
    > darmo, karta maestro za darmo lub niewielkie pieniądze - w sumie

    Ta, a te 11zl na miesiac za prowadzenie konta ? To zlodziejstwo
    Dlatego do konta USD nie zalozylem konta osobistego, a jest to wymagane
    zebym mial podglad internetowy do konta.
    Ale nie warto.

    Teraz sobie zalozylem w WBK i mam wszystko za free. Tylko szkoda ze nie maja
    Visy w USD, tylno MasterCarda do euro

  • 14. Data: 2006-01-30 20:39:01
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    jak juz wyzej wspomnailem konto niejest obowiazkowe do kredytu hipotecznego
    w BPH, i niema nigdzie zapisane ze takowe musi byc. mozna normalnie splacac
    na konto kredytu. a jak doradca powie ze musi byc to oroscie o regulamin w
    ktorym byloby to zapisane

  • 15. Data: 2006-01-30 20:52:19
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > na konto kredytu. a jak doradca powie ze musi byc to oroscie o regulamin w
    > ktorym byloby to zapisane

    A jak się uprze??

    Darek

  • 16. Data: 2006-01-31 07:02:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 29 Jan 2006 14:09:39 +0100, Gabi napisał(a):
    > Witam, od kilku lat mam konto (ROR) w PEKAO SA (przelewy przez internet za

    [ciach]

    > na ten podstawowy i zostawić PEKAO SA? Na grupie jest sporo krytycznych uwag
    > pod adresem BPH, o PEKO raczej niewiele. Proszę, napiszcie jakie macie
    > doświadczenia z oboma bankami.

    Pekao S.A. po prostu już jakiś czas temu dzięki paru "zgrabnym" manewrom
    samo się wyprosiło z tej grupy :) Sam miałem u nich konto i zrezygnowałem -
    oczywiście likwidacja była tak uciążliwa jak tylko się dało...

    Jak już ktoś tu wspomniał - w końcu oba banki pewnie się połączą, ale póki
    co na szczęście jest to daleka perspektywa :)

    Co do BPH: fajne są 10-dniowe lokaty - dobrze oprocentowane, a przy
    odpowiednim używaniu nieopodatkowane ;) Interfejs jest IMHO bardzo wygodny,
    opisy operacji szczegółowe, duże możliwości konfiguracji - kiedyś w wielu
    miejscach narzekałem na brak jakichś danych, ale teraz wszystko jest tam
    gdzie powinno być.
    Przetestuj sobie po prostu jak się zachowuje jedno i drugie konto, zobacz
    jakie są terminy wymagane by przelew wyszedł/przyszedł daną sesją eliksiru,
    porównaj sobie opłaty. Weź pod uwagę np. to, że w BPH można mieć KK
    wznawianą za darmo przy w miarę sensownych obrotach...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 17. Data: 2006-01-31 08:28:02
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    niema takiej mozliwosci

  • 18. Data: 2006-01-31 08:42:41
    Temat: Re:
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-31 09:28, osobnik rzeka3m stwierdził, iż:
    > niema takiej mozliwosci

    I w tym momencie doradca pokaże Ci decyzję kredytową, na której jednym z
    zabezpieczeń jest "pełnomocnictwo do ROR w BPH".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2006-01-31 08:49:34
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > niema takiej mozliwosci

    To zalezy jak uparty jest.

    Darek

  • 20. Data: 2006-02-01 20:20:17
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    pracuje w tymze banku tak ze wiem jak jest :)