  • 21. Data: 2005-04-30 09:25:47
    Temat: Re: Zlodziej w Inteligo???
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Belin" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:d4tsvn$d1a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien ze cos takiego jak "znikoma..." jeszcze istnieje? Bo mi sie
    > cos wydaje, ze to wreszcie zlikwidowali :-).

    250 zl rozroznia nam wykroczenie i przestepstwo w przypadku kradziezy (art
    278) ale nie kradziezy z wlamaniem (art 279 - kto pokonuje zabezpieczenia
    ...), ale i tak mysle ze bardziej tu chodzi o oszustwo z art 286 ktorego te
    250 zl nie dotyczy.

    --
    pzdr smoq

  • 22. Data: 2005-04-30 09:27:01
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak jak pisalem kilka dni temu, bez skrupulow zglosic na prokurature. To
    > nic nie kosztuje (oprocz poswieconego na to czasu, ale z drugiej strony
    > jest satysfakcja z tytulu dzialania spolecznie uzytecznego). Kradziez,
    > oszustwo, wyludzenie - od tego placimy podatki, zeby prokurator ustalil
    > kwalifikacje czynu i sporzadzil stosowny akt oskarzenia.

    Tu masz wzor zgloszenia
    http://www.poradaprawna.pl/download/zawPP.doc

    --
    pzdr smoq

  • 23. Data: 2005-05-03 20:35:34
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    ARc'chie napisał:
    > Przedstawilem konkrety i to mi wystarczy. Rewelacją jest to ze na tego
    > rodzaju grupie sa takze tacy, co nie szanuja innych. Ale taka uroda
    > Interneta:PPP

    I są tacy co nie szanują czasu innych.

  • 24. Data: 2005-05-04 13:24:38
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    ARc'chie napisał(a):

    > Wyplaty z bankomatu tego samego dnia, mimo ze opisuja kwote operacji, sa
    > powiekszone o jakies kilka procent.

    Ja w weekend z bankomatu pko bp probowalem pobrac grosz ...

    250 PLN - nie mozemy zrealizowac ... ok .. to 200 , moze problem
    z banknotem - nie mozemy zrealizowac ... no to 50 ... nie mozemy
    zreaizowac ... potem 400 - ....

    Zgadnijcie ;) co sie stalo jak zalogowalem sie dzis na koncie
    (LUKAS) ... blokada na całą kwotę którą próbowałem , ponad 600
    PLN ...

    :( Poczekam na rozwój syt, i bede interweniował.

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200