  • 1. Data: 2007-08-29 20:44:51
    Temat: Zlodzieje z WBK-karta Money
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    mam karte Money-kredytowa. Mialo byc wszystko za darmo, informacje o
    ubezpieczeniach sa podane na stronie, ze wszystko jest za darmo, a tu nagle
    oplata od zadluzenia (ubezpieczenie od utraty pracy czy cos takiego), ktore
    sobie sami wlaczyli nie mowiac nikomu. Ostrzegam przed ta karta. Nie
    odpuszcze tego zlodziejom i chyba bede pisal do arbitra banowego, naprzod
    chyba pismo do banku bo z infolinia nie ma oczym rozmawiac- jest oplata i
    tyle.

  • 2. Data: 2007-08-29 21:02:50
    Temat: Re: Zlodzieje z WBK-karta Money
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > karta. Nie odpuszcze tego zlodziejom i chyba bede pisal do arbitra
    > banowego, naprzod chyba pismo do banku bo z infolinia nie ma oczym

    Wejdz na ich strone i dokladnie przeczytaj dokladnie co tam napisali
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13011 , szczególnie ta czesc: "
    a.. atrakcyjny system oplat
    Kazdy Klient, który wnioskuje o nowa karte kredytowa przez pierwsze 2
    miesiace objety jest ochrona ubezpieczeniowa za darmo. Po tym okresie
    naliczana jest niewielka oplata wynoszaca 0,36% salda zadluzenia, a gdy
    zadluzenie nie wystepuje - skladka równiez wynosi 0,00 zl. "

    I pózniej jeszcze raz zobacz co podpisywales.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2007-08-29 21:13:48
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Znacznik" <z...@T...pl> wrote in message

> [...]
    > zadluzenie nie wystepuje - skladka równiez wynosi 0,00 zl. "
    >
    > I pózniej jeszcze raz zobacz co podpisywales.

    Znalazlem w koncu to ubezpieczenie na stronie, ale jest to tak
    skonstruowane, zeby osoba bioraca te karte nie dowiedziala sie o niej za nim
    nie zaplaci, to tak jak dopiski drobnym maczkiem. Niestety powinno to byc
    napietnowane, bo wielu ludzi na to zlapia i kwalifikuje sie to do federacji
    konsumentow, albo rzecznika praw obywatelskich o stosowanie
    niedopuszczalnych zapisow o ukrytych oplatach nie informujac klienta wprost.
    Jest to zrobione z premedytacja i nie ma o tym zadnej wzmianki szczegolnie
    na stronach Money.pl.

    Jest to ostrzezenie dla tych co maja te karte i nie minely im dwa miesiace
    od wydania.

  • 4. Data: 2007-08-29 21:21:29
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof" napisal w wiadomosci

    > Znalazlem w koncu to ubezpieczenie na stronie, ale jest to tak
    > skonstruowane, zeby osoba bioraca te karte nie dowiedziala sie o niej za
    > nim nie zaplaci, to tak jak dopiski drobnym maczkiem.

    Ale chyba powiniennes zaczac od szukania zapisów w umowie a nie na stronie.
    Jak to wyglada na umowie? Jest mniejsza czcionka?

  • 5. Data: 2007-08-29 22:46:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof wrote:
    > Jest to zrobione z premedytacja i nie ma o tym zadnej wzmianki
    > szczegolnie na stronach Money.pl.

    A musi być?
    Jest w regulaminie, a nie w reklamie na stronie banku.

  • 6. Data: 2007-08-30 05:45:48
    Od: provent <m...@g...com>

    On 29 Sie, 22:44, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > chyba pismo do banku bo z infolinia nie ma oczym rozmawiac- jest oplata i

    z tego co widzia em na dole strony (http://dlaciebie.bzwbk.pl/13011)
    napisane jest, e mo na zrezygnowa z pakietu:

    "W celu unikni cia zb dnych formalno ci ka da g ówna karta kredytowa
    naszego Banku jest wyposa ona w Pakiet "Twoje Bezpiecze stwo".
    Ewentualna rezygnacja z Pakietu mo e nastapi telefonicznie po
    dost pnym ca dob numerem 801 655 555 lub 61 856 54 55."

    Marcin

  • 7. Data: 2007-08-30 07:06:23
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Znalazlem w koncu to ubezpieczenie na stronie, ale jest to tak
    > skonstruowane, zeby osoba bioraca te karte nie dowiedziala sie o niej za
    > nim nie zaplaci, to tak jak dopiski drobnym maczkiem. Niestety powinno

    Brałem tą kartę 3-4 miesiące temu, przy wniosku o kartę był do wyboru
    checkbox czy chcę mieć to ubezpieczenie czy nie. Zaznaczyłem że nie chcę
    i nie mam i nigdy nie miałem.

    Karol