  • 31. Data: 2011-05-15 21:07:22
    Temat: Re: Zlotow Bossa
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > uwierz mi na słowo ze d. to by dali, gdyby próbowali rzeźbić jakieś
    > wynalazki, a nie zastosowali normalny powszechny na całym swiecie soft z
    > milionem forów funkcji skryptów itp itd
    >
    > na całe szczęście nie dali

    Na ale skąd oni ciągną dane do tego swoje ForexBossa, w jakim programie to
    jest napisane, czy można do tego podpoiąć AMI MT4, Metasa itd...?.

    Wiesz to ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 32. Data: 2011-05-15 21:09:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Na ale skąd oni ciągną dane do tego swoje ForexBossa, w jakim programie to
    > jest napisane, czy można do tego podpoiąć AMI MT4, Metasa itd...?.
    >
    > Wiesz to ?.

    tak, ciągną zaszyfrowane dane od dostawcy danych
    nie podczepisz się do źródła, nie ma takiej opcji

  • 33. Data: 2011-05-15 21:11:36
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > TAK, BOSSAFX TO METATRADER TAKI SAM JAK W XTB NA PRZYKLAD

    A to zmienia postać rzeczy. Skoro można to łatwo wsprzęgnąć w AMi
    (umożliwiając z MT4 branie kwotowania, historię, equity i wszystko co się
    chce) to dziwię się, że tego jeszcze do dzisiaj nie zrobili ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 34. Data: 2011-05-15 21:12:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    >
    > Na ale skąd oni ciągną dane do tego swoje ForexBossa, w jakim programie to
    > jest napisane, czy można do tego podpoiąć AMI MT4, Metasa itd...?.

    Endriuuu
    BossaFX to nazwa handlowa
    Używana platforma to Metatrader w wersji MT4
    MT4 posiada wyjście DLL oraz możliwość dołączenia DLL która może robić
    wszystko co wymyśli programista, słać dane do metki, ami i sterować pralką

    Tylko po co z MT słać dane do Ami albo Metki to naprawdę, totalnie nie mam
    zielonego pojęcia.

  • 35. Data: 2011-05-15 21:13:08
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A to zmienia postać rzeczy. Skoro można to łatwo wsprzęgnąć w AMi
    > (umożliwiając z MT4 branie kwotowania, historię, equity i wszystko co się
    > chce) to dziwię się, że tego jeszcze do dzisiaj nie zrobili ....

    tylko po co to robić?

  • 36. Data: 2011-05-15 21:19:00
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > tak, ciągną zaszyfrowane dane od dostawcy danych
    > nie podczepisz się do źródła, nie ma takiej opcji

    A to widzę dalej mamy problem, bo na Bossa.Forex.Demo nie ma polskich
    kontraktów oraz nie można wpiąć AMI.....

    A ja chciałem sobie to potestować na demo rachunku swoje strategie które
    naściągałem w AFL-u .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 37. Data: 2011-05-15 21:22:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A to widzę dalej mamy problem, bo na Bossa.Forex.Demo nie ma polskich
    > kontraktów oraz nie można wpiąć AMI.....

    Naprawdę wolisz grać na FW u MM a nie na normalnym rku maklerskim?
    Z jakiego powodu.

    > A ja chciałem sobie to potestować na demo rachunku swoje strategie które
    > naściągałem w AFL-u .....

    to sobie naściagaj w mql pewnie jest ich 158 tysięcy razy więcej

  • 38. Data: 2011-05-15 21:24:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z jakiego powodu.

    > to sobie naściagaj w mql pewnie jest ich 158 tysięcy razy więcej

    poza tym możesz je testować po prostu w Ami na danych z gpw
    nie kaman

  • 39. Data: 2011-05-15 21:24:08
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > A ja chciałem sobie to potestować na demo rachunku swoje strategie które
    > naściągałem w AFL-u .....

    Ale pomimo twojego zniecierpliwienia Skip uważam, że nasza rozmowa była
    bardzo owocna i na coś się przydała. Dowiedziałem się że w MT4 jest 10^n
    wskaźników więcej niż w AMI.

    Hmmm ... zaskoczyłes mnie tym info ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 40. Data: 2011-05-15 21:25:17
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    bo jesli chodzi o kilkadziesiąt zł za notki, czy nawet za darmo notki przy
    obrocie paru konikami miesięcznie to też nie kaman

    weź po ludzku napisz w czym masz problem, ten podstawowy