  • 41. Data: 2011-05-15 21:26:26
    Temat: Re: Zlotow Bossa
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    MQL to taki AFL tylko dla MT4 ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2011-05-15 21:27:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Ale pomimo twojego zniecierpliwienia Skip uważam, że nasza rozmowa była
    > bardzo owocna i na coś się przydała. Dowiedziałem się że w MT4 jest 10^n
    > wskaźników więcej niż w AMI.
    >
    > Hmmm ... zaskoczyłes mnie tym info ....

    jakiego zniecierpliwienia znowu
    piszę Ci konkretne informacje
    nie wyglądasz mi na panienkę przerażoną konkretną rozmową
    po prostu dokładnie piszę co myślę bo chcę Ci pomóc, a nie zrobić w balona

  • 43. Data: 2011-05-15 21:30:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > MQL to taki AFL tylko dla MT4 ?.

    język programowania mocno zbliżony do C, pozwala zrealizować dowolny pomysł

  • 44. Data: 2011-05-15 21:34:12
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ale pomimo twojego zniecierpliwienia Skip uważam, że nasza rozmowa była
    > bardzo owocna i na coś się przydała. Dowiedziałem się że w MT4 jest 10^n
    > wskaźników więcej niż w AMI.

    Kurwa. Teraz nie wiem czy dobrze czy źle. Tera jak się wkope w te MQL-e
    któych jest z 10^n razy więcej niż AFL to już całkiem po mnie ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 45. Data: 2011-05-15 21:35:57
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Kurwa. Teraz nie wiem czy dobrze czy źle. Tera jak się wkope w te MQL-e
    > któych jest z 10^n razy więcej niż AFL to już całkiem po mnie ....

    Z AFL-ami ledwo wyrabiałem :) .

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 46. Data: 2011-05-15 21:39:58
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Z AFL-ami ledwo wyrabiałem :) .

    nie wiem co odpisać żebyś się nie zgrzał
    :)

  • 47. Data: 2011-05-15 21:44:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > język programowania mocno zbliżony do C

    Hmm... coraz bardziej ciekawe prawisz Skippy .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 48. Data: 2011-05-15 21:47:49
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Hmm... coraz bardziej ciekawe prawisz Skippy .....

    ściślej C z szerokim dostępem do API Windows i API MT4
    no mozna wszystko

  • 49. Data: 2011-05-15 21:53:14
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    ja sobie napisałem to co mi było potrzebne w C jako DLL i ją wczepiam do MT
    w samym MT skrypt zawiera tylko kilka linijek odpowiedzialnych za wysyłanie
    danych do DLL
    krążą różne słuchy nt skryptów, w które nie wierzę, ale strzeżonego...
    a kod DLL, nawet jak jakiś kozak go zdekompiluje to sie dowie, ze po TCP
    wszystko idzie na drugi komp gdzie juz to co naprawdę trzeba coś tam się
    gdzieś jakoś robi i nie sądzę, że cokolwiek więcej:)

  • 50. Data: 2011-05-15 21:55:50
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > ja sobie napisałem to co mi było potrzebne w C jako DLL i ją wczepiam do
    > MT

    a źle wcześniej napisałem, MT ma też wyjście po DDE
    ale to w sumie zabawka jak się okazuje po paru dniach badań, chociaż właśnie
    DDE możesz jako-tako wykorzystać do ssania danych do excela i pewnie ami
    jak to zrobić - nie pomogę niestety

    jesli to mozliwe to znany Ci Architekt będzie wiedział albo zdementuje