  • 91. Data: 2009-02-25 17:22:56
    Temat: Re: Złotówka jak funt?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gnv63p$pgt$...@i...gazeta.pl

    > "sorden" gnkurp$gnn$...@m...internetia.pl

    > Jak misska, nie xupa. Nie bądź wulgarny. ;) I nie jak psu, lecz jak mężczyźnie. ;)

    Dowcip z xupą pochodzi z twórczości św. pamięci Waligórskiego. (nie spod budki
    z piwem) Któraś tam miała żołdactwu dawać zupy, lecz Luśnia (młot jeden) podmienił
    pierwszą literkę i dziewoja dawała co innego przez pół dnia, zanim się organizatorzy
    dokarmiania połapali w tym, że dziewczyna daje nie to, co dawać miała w zamiarze
    tychże organizatorów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 92. Data: 2009-03-23 09:57:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 07:45:13 +0000, Olgierd napisał(a):

    > Świat to nie tylko różnica między ChRL a RFN. Waluta to nie tylko
    > konsumpcja.
    > Zresztą do konsumpcji prędzej dojdziemy właśnie dzięki konkurencyjnej
    > gospodarce i bogaceniu się, niż sztucznemu pompowaniu wartości złotówki.

    PS no właśnie, przypomniałem sobie tamten wątek w kontekście informacji o
    grze na obniżkę wartości CHF przez bank szwajcarski:

    http://wyborcza.pl/1,76842,6377103,Odsiecz_ze_Szwajc
    arii.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd