  • 1. Data: 2007-03-18 12:14:03
    Temat: Złotowy kredyt hipoteczny w BZWBK
    Od: "Kubu" <c...@p...onet.pl>

    Witam,
    zaciągał ktoś promocyjny złotowy kredyt hipoteczny w BZWBK?
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/10453
    Promocyjne jest oprocentowanie: WIBOR6M+0,5p.p. przez pierwsze 2 lata, później
    marża wzrasta do 1p.p.
    W każdym razie dla kogoś kto zamierza spłacić większą połowę kapitału w ciągu
    tych 2-ch lat, to wydaje się, że to bardzo dobra oferta. Zwłaszcza, że prak
    opłaty za wcześniejszą spłatę.
    Co o tym sądzicie? Jakieś haczyki?

  • 2. Data: 2007-03-18 12:20:53
    Temat: Re: Złotowy kredyt hipoteczny w BZWBK
    Od: "Kubu" <c...@p...onet.pl>

    ...większą część... oczywiście ;)

  • 3. Data: 2007-03-18 20:37:46
    Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kubu" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > zaciągał ktoś promocyjny złotowy kredyt hipoteczny w BZWBK?

    Ja podpisałem na takim warunkam umowę kilka dni temu. Wg mnie to dobra
    oferta i dla niej zrezygnowałem z ryzykowania przy kredycie w CHF i wybrałem
    PLN.
    A jak będzie, zobaczymy .... Jak sie przez 2 lata duzo zmieni na rynku
    kredutowym to zaciagnie sie kredyt w innym banku i za friko spraci sie
    BZWBK.

    Pozdr
    Sopel

  • 4. Data: 2007-03-19 06:22:37
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    ciągu
    > tych 2-ch lat, to wydaje się, że to bardzo dobra oferta. Zwłaszcza, że

    My mamy kredyt w BZ WBK zaciągnięty 3 lata temu. Wtedy załapaliśmy się na
    promocję złotówkową 4,49% przez dwa lata, bo ogólnie plan był taki, by
    spłacić w ciągu dwóch lat ten kredyt. Ale po przeliczeniach okazało się, że
    nie ma najmniejszego sensu spłacać tego kredytu. Teoretycznie można by go
    wymienić na trochę tańszy, ale z bankiem nie ma żadnych problemów, to i nie
    chce się szaleć. Z innymi były różne cuda-wianki.
    Zostało jeszcze tylko nieco ponad 9 lat do spłaty.

    A.

  • 5. Data: 2007-03-19 20:45:55
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    podpisujesz weksel, ktory bank trzyma do czasu calkowitej splaty
    kredytu, pelnomocnictwo do dyspoowania rorem, ubezp. do czasu wpisu do
    KW tylko 0,05% miesiecznie, zadnych innych obowiazkowych ubezp. (zycie,
    od utraty pracy)
    a splacic wczesniej mozna bez prowizji tylko, ze nadplacac mozna nie
    mniej niz rata x 3 czy jakos tak

    rozmawialem dzisiaj z pracownikiem banku, mam wstepna oferte na 0,8%
    marzy i 0,6% prowizji (po 2 roku), rowniez sie zastanawiam czy nie wziac
    kredytu w PLN i nie ogladac sie na franki...

    ktore banki maja jeszcze dobre oferty kredytow hipotecznych w PLN?

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-03-19 21:54:46
    Od: "Adam" <b...@m...pl>

    > rozmawialem dzisiaj z pracownikiem banku, mam wstepna oferte na 0,8% marzy
    > i 0,6% prowizji (po 2 roku), rowniez sie zastanawiam czy nie wziac kredytu
    > w PLN i nie ogladac sie na franki...

    Piszesz o ofercie na CHF czy PLN?
    Ja dla PLN na starcie muszę zapłacić prowizję 1% (mam tam konto od ponad
    6-mcy, w przeciwnym razie byłoby 2%).
    Na franki się już nie oglądam. Zdecydowałem się na PLN, nie chcę się
    stresować ;). W każdym momencie mogę przecież refinansować kredyt i przejść
    na CHF nawet w innym banku, np. kiedy CHF będzie drogi.

    BTW: Czy WIBOR 6M to dobre rozwiązanie?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 7. Data: 2007-03-20 10:42:15
    Od: "Robert Sierant" <b...@p...pl>

    "Adam" <b...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > przejść
    > na CHF nawet w innym banku, np. kiedy CHF będzie drogi.

    oferta dotyczyła PLN, wygląda na to, że zapłaciłeś standardową = maksymalną
    prowizję, a ja rozmowy zacząłem od negocjacji, mam u nich konto >6 m-cy,
    ale nie mam tam stałych wpływów...

    lepszym rozwiązaniem jest WIBOR 3M, ale w BZ WBK występuje 6M...

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-03-20 20:34:09
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

    > lepszym rozwiązaniem jest WIBOR 3M, ale w BZ WBK występuje 6M...

    W cyklu obniżek stóp procentowych lepszy jest 3M, przy podwyżkach 6M.
    Teraz zacznie się pewnie cykl podwyżek, a zdecydowanie obniżek już nie będzie.

    Pozdr,

  • 9. Data: 2007-03-22 20:18:04
    Od: "Krzysiek" <m...@j...tajny.pl>

    Hmm... wydaje mi się , że jest dokładnie odwrotnie :)

    Jeśli przewidywane są podwyżki, to 6M jest wyższa niż 3M.

    Pozdrawiam,
    KD