  • 11. Data: 2004-02-28 11:36:37
    Temat: Re: Zloty klient PKO BP
    Od: "starki" <n...@o...pl>

    > A jaki teraz bank?

    Z powodu ograniczonego wyboru pozostaje mi Slaski. Zobaczymy jak tam
    bedzie - ale mysle ze duzo wygodniej bo jest dostep do konta przez www wiec
    odpadnie stanie w kolejkach zeby przelew zrobic.

    > A są inne banki/bankomaty?

    Tak sa bankomaty PKOBP I Slaksiego.

    pozdrawiam, ms

  • 12. Data: 2004-02-28 14:07:59
    Od: "Dawid Świtała" <d...@r...com>

    > <ciach>
    >
    > Co drugi to zloty ze zlota karta - wplywy na
    > poziomie 500zl na miesiac i zlota karta. Szkoda ze nie platynowa -
    > bylo by jeszcze smieszniej.
    To empiryczne doświadczenie czy pierdolisz brednie bo na nic
    innego Cie nie stać? Sorry ale wystarczy spojrzeć w każdym oddziale
    /większym/ który ma wystawiony jakiś segregatorek z dostępnymi
    usługami i widać że 500 zł niestety nie wystarczy ..
    Hmm może czytanie w narodzie kuleje

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dawid Świtała, Luboń

  • 13. Data: 2004-02-28 15:16:29
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c1q7g6$l1l$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    d...@r...com says...
    W watku <c1q7g6$l1l$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    d...@r...com piszesz...

> [...]
    |/większym/ który ma wystawiony jaki=3F segregatorek z dostępnymi
    |usługami i widać że 500 zł niestety nie wystarczy ..

    Buahahaha - pewnie zloty klient sie odezwal. LOL!

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 14. Data: 2004-02-28 17:34:03
    Od: " Karolew" <k...@g...pl>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> napisał(a):

    > Buahahaha - pewnie zloty klient sie odezwal. LOL!

    A jednak kiepsko z czytaniem u Ciebie !
    "średnie saldo środków pieniężnych na rachunkach w PKO BP oraz w Grupie
    Kapitałowej PKO BP w wysokości co najmniej 50.000 zł (liczone ze stanów
    końcowych na ostatni dzień miesiąca z ostatnich 3 miesięcy), lub
    średniomiesięczne wpływy na rachunki oszczędnościowe prowadzone w PKO BP w
    wysokości co najmniej 5.000 zł (liczone jako 1/3 sumy wpływów wniesionych na
    rachunki w ciągu 3 ostatnich miesięcy)."
    http://www.pkobp.pl/pryw/pr_aurum.xml?id=1

    Nastepnym razem zamilknij zawczasu.

    Karolew

  • 15. Data: 2004-02-29 09:53:46
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Feb 2004 15:07:59 +0100, Dawid Świtała wrote:

    > To empiryczne doświadczenie czy pierdolisz brednie bo na nic
    > innego Cie nie stać? Sorry ale wystarczy spojrzeć w każdym oddziale

    Nawet jesli masz racje, to ludzi z takimi odzywkami jak twoja, na grupie
    trudno jest znalesc. Dla mnie to mozesz znac sie na produktach bankowych
    PKO BP jak nie wiadomo kto, ale z takim jezykiem mozesz ew. stac na front
    desku w takim banku, bo pasujesz do niego i do zlotych klientow tego banku
    - szczegolnie do tych z poczatku watku.

    vpw

  • 16. Data: 2004-02-29 09:58:21
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Sat, 28 Feb 2004 17:34:03 +0000 (UTC), Karolew wrote:

> [...]

    > wysokości co najmniej 5.000 zł (liczone jako 1/3 sumy wpływów wniesionych na

    U mnie z czytaniem jest tak samo zle widac, bo zostalem zlotym klientem bez
    spelnienia takich wymogow i to samo dotknelo wielu moich kolegow. Fakt, ze
    mielismy podobna sytuacje: pracowalismy w dobrej firmie, ale konto w PKO
    traktowalismy jako zlo konieczne - oddzial byl blisko. Dostalismy status
    zlotego klienta ze wzgledu na "potencjal" a nie srednie wplaty 500 zl/m-c
    lub saldo w granicach 2000, tak zeby na wyplaty starczylo. Czytanie
    regulaminu ma swoje zalety, ale wiara we wszystko co tam jest napisane,
    nieraz myli.

    vpw

  • 17. Data: 2004-02-29 10:54:45
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c1qjeb$l69$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl
    says...
    W watku <c1qjeb$l69$1@inews.gazeta.pl>, k...@g...pl
    piszesz...

    |A jednak kiepsko z czytaniem u Ciebie !
    |"=3Frednie saldo =3Frodków pieniężnych na rachunkach w PKO BP oraz w Grupie
    |Kapitałowej PKO BP w wysoko=3Fci co najmniej 50.000 zł (liczone ze stanów
    |końcowych na ostatni dzień miesi=3Fca z ostatnich 3 miesięcy), lub

    |=3Fredniomiesięczne wpływy na rachunki oszczędno=3Fciowe prowadzone w PKO BP w
    |wysoko=3Fci co najmniej 5.000 zł (liczone jako 1/3 sumy wpływów wniesionych na
    |rachunki w ci=3Fgu 3 ostatnich miesięcy)."
    |http://www.pkobp.pl/pryw/pr_aurum.xml?id=1
    |
    |Nastepnym razem zamilknij zawczasu.

    Tak, tak - jasne, jasne - tylko jestem ciekawy kto majac wplywy na
    poziomie 5 tys zalozy sobie takiego VIP'a w PKO - nei wyobrazam sobei
    takiej sytuacji - juz gorzej nei mozna zainwestowac srodkow. A co do
    zlotych klientow: pewnie dlatego tak duzo zlotych klientow mieszka w
    blokowiskach bo tam sa wysokie dochody. LOL

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 18. Data: 2004-03-01 09:11:25
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    >Tak, tak - jasne, jasne - tylko jestem ciekawy kto majac wplywy na
    >poziomie 5 tys zalozy sobie takiego VIP'a w PKO - nei wyobrazam sobei
    >takiej sytuacji - juz gorzej nei mozna zainwestowac srodkow.

    A kto u diabła "inwestuje" pieniądze w banku?? Od tego są inne instrumenty a
    nie lokata (no chyba że ktoś emeryt i nie rozumie co to np fundusz
    inwestycyjny i jego jednostki)

    PKO BP ma jedną istotną zaletę: w "Koziej wólce" o inny bank może być
    ciężko, poza tym - bankomat PKO BP znajdzie się prawie w każdej miescinie, a
    innych banków - zazwyczaj tylko w większych miastach. W dużych miastach
    mozesz sobie przebierać w bankach, w czymś małym - zazwyczaj masz marny
    wybór (i internet często nie wystarczy bo po pierwsze musi być dostępny, a
    po drugie - kasę czasem trzeba wypłacić)

    >A co do
    >zlotych klientow: pewnie dlatego tak duzo zlotych klientow mieszka w
    >blokowiskach bo tam sa wysokie dochody. LOL

    Sens być "złotym" to już inna sprawa - IMHO w PKO BP nic to nie kosztuje,
    ale i nic specjalnie nie daje

  • 19. Data: 2004-03-01 14:26:28
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl>

    In article <c1uunt$2j8f$1@news2.ipartners.pl>, rafal_1970@WYWALTO_op.pl
    says...
    W watku <c1uunt$2j8f$1@news2.ipartners.pl>, rafal_1970@WYWALTO_op.pl
    piszesz...

    |A kto u diabła "inwestuje" pieni=3Fdze w banku?? Od tego s=3F inne instrumenty a
    |nie lokata (no chyba że kto=3F emeryt i nie rozumie co to np fundusz
    |inwestycyjny i jego jednostki)

    Ok, zle wyrazenie - czytaj "trzymac".

> [...]
    |wybór (i internet często nie wystarczy bo po pierwsze musi być dostępny, a
    |po drugie - kasę czasem trzeba wypłacić)

    Oooo! I dokladnie o to chodzi - tak samo jak z TPSA - po prostu nie ma
    wyboru dla pewnej czesci spoleczenstwa i tylko dlatego to nieszczescie
    zwane PKO jeszcze jakos sie trzyma.

    |Sens być "złotym" to już inna sprawa - IMHO w PKO BP nic to nie kosztuje,
    |ale i nic specjalnie nie daje

    I o oto mi chodzi wlasnie - ci "zloci" w PKO to marketing i nie maja
    wiele wspolnego ze zlotymi w innych bankach - tych normalnych.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke

  • 20. Data: 2004-03-01 15:59:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> writes:

    > Tak, tak - jasne, jasne - tylko jestem ciekawy kto majac wplywy na
    > poziomie 5 tys zalozy sobie takiego VIP'a w PKO - nei wyobrazam
    > sobei takiej sytuacji - juz gorzej nei mozna zainwestowac srodkow.

    Dlaczego "zainwestowac"? Nikt nie kaze takiemu "zlotemu" trzymac
    pieniedzy na ROR - moze zaraz dzien po wplywie te pieniadze
    przelac/podjac...

    MJ