  • 1. Data: 2002-11-15 09:03:36
    Temat: Złożyłem wniosek o KK w MUltiBanku :)
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    WItam

    Złożyłem wczoraj wniosek o kartę kredytową w MultiBanku - czyli dzisiaj
    DZIEŃ 1 :)

    Było troszkę śmiechu (pozdrawiam panią Aleksandrę !!) w trakcie i
    kombinowania przy wypełnianiu danych dotyczących zdolności:

    Jestem ja, żonka i syn (3 osoby w gospodarstwie), żonka zarabia tyle, że
    wystarcza na stałe opłaty + raty kredytów.
    Włączyliśmy symulator i zaczęliśmy "symulować":
    1.
    Po wpisaniu danych : moje zarobki, stałe opłaty, raty i 3 osoby na
    utrzymaniu wyszło, że nie mam szans na kartę :(
    2.
    Po wpisaniu sumy zarobków i j.w. wyszło, że karta wyjdzie z całkiem ładnym
    limitem

    I tutaj zaczęły się schody: jak wypełnić wniosek, żeby za bardzo nie skłamać
    a dostać interesujący mnie limit na karcie.....

    W końciu we wniosku zostały wpisane: moje zarobki, 1/2 opłat stałych, 1/2
    rat kredytów, 1/2 kredytów odnawialnych na naszych rachunkach i 2 osoby na
    utrzymaniu.....

    Zobaczymy, co z tego wyjdzie :)

    Może macie inną koncepcję wypełniania tego wniosku ??

    Pozdrawiam

    Krasnal

  • 2. Data: 2002-11-15 09:29:42
    Temat: Re: Złożyłem wniosek o KK w MUltiBanku :)
    Od: s...@o...pl

    > Może macie inną koncepcję wypełniania tego wniosku ??
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Krasnal

    Nie - obrana przez ciebie jest najlepsza - ja byłem szczery i mi odmówili (ale
    dopiero po 8 dniach).

  • 3. Data: 2002-11-15 10:18:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    1/2
    > rat kredytów, 1/2 kredytów odnawialnych na naszych rachunkach i 2

    Kredyty chyba mogą sprawdzić. Ja gdy się ubiegałem o kredyt odnawialny w
    Multi zapomniałem o jednym drobnym kredycie odnawialnym przyznanym do
    mojego wspólnego z mamą konta w innym banku, z którego od wielu lat
    zresztą nie korzystam. Oczywiście Multi się dowiedział i musiałem się
    tłumaczyć.

    Pozdrawiam,
    BaLab