  • 1. Data: 2003-11-23 16:29:20
    Temat: Zły przelew
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

    Kilka dni temu (ubiegły czwartek) usłyszawszy złe informacje o Kredyt Banku
    pobiegłem do domu i szybko przelałem 5 tys zł z mojego konta w KB na konto w
    WBK.
    Niestety kompletnie zapomniałem, że rok temu WBK zmienił swój system
    komputerowy i wprowadził nowe numery kont.
    W piątek udałem się do WBK aby sprawdzić czy na koncie znajduja sie juz
    te pieniadze ale kasierka powiedziala mi, że popełniłem bład
    wysyłając na stary numer konta. Zapytalem sie co teraz
    z nimi bedzie a ona, że pieniądze powinny sie wrócić czyli znaleźć spowrotem
    na koncie w KB. Jeszcze ich tam nie ma.
    Czy ktos wie co mam robić - co bedzie z tymi pieniędzmi?

    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 2. Data: 2003-11-23 16:36:41
    Temat: Re: Zły przelew
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    rcicho <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > spowrotem na koncie w KB. Jeszcze ich tam nie ma.
    > Czy ktos wie co mam robić - co bedzie z tymi pieniędzmi?

    Powinny wrocic.
    BTW niby sympatyk UPRu czyli troche bardziej ekonomiecznie "rozgarniety" ;)
    Czego tak sie przestraszyles? :)))

  • 3. Data: 2003-11-23 16:41:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik rcicho napisał:

> [...]
    > na koncie w KB. Jeszcze ich tam nie ma.
    > Czy ktos wie co mam robić - co bedzie z tymi pieniędzmi?

    Zapomnij. KB tylko na to czekal. I juz maja ekstra 5000 w kasie. Przykre
    to nieslychanie, ale coz poczac, jaki bank, taki kram. Nie martw sie,
    odrobisz to kiedys i zapomnisz. Czas leczy rany. Jesli cos jeszcze Ci
    zostalo, to kup flaszke i sie uwal. Kac moze byc straszniejszy niz
    podarowanie bankowi 5000 zl, wiec spojzysz na to bardziej
    optymistycznie. Trzymaj sie. Moze tensor wezmie kredyt w KB i Cie
    poratuje. Nie wiem. Nadzieje trzeba miec zawsze. Przeciez moglbys wpasc
    pod tramwaj idac do bankomatu. A tak jestes caly i zdrowy. To 5 tysiecy
    to pryszcz. Jak 5 zl. Pomysl. Kilka tysiecy takich osob jak Ty i KB
    bedzie uratowany. Bedziesz mial w tym swoj udzial. To nieslychane. Moze
    opuszcza Ci z tej okazji 0,0000025% z prowizji jak bedziesz chcial wziac
    u nich kredyt. No, glowa do gory!!!!!

    Bartol

  • 4. Data: 2003-11-23 17:44:24
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > bedzie uratowany. Bedziesz mial w tym swoj udzial. To nieslychane. Moze
    > opuszcza Ci z tej okazji 0,0000025% z prowizji jak bedziesz chcial wziac

    Spoko wlaśnie wróciłem ze spaceru i przechodzać obok bankomatu WBK sprawdziłem
    stan konta i pieniądze już były :)
    Tak więc z Kredyt Bankiem jeszcze tak zle nie jest do czasu az KBC sie
    nim "opiekuje" nic złego nie powinno się stać.
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 5. Data: 2003-11-23 17:52:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik rcicho napisał:

    > Spoko wlaśnie wróciłem ze spaceru i przechodzać obok bankomatu WBK sprawdziłem
    > stan konta i pieniądze już były :)

    To co, najpierw nie przyjeli, bo zly numer konta, a potem zmienili
    zdanie i jednak przyjeli? Pzedziwny bank.

    Bartol

  • 6. Data: 2003-11-23 18:10:22
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpqs1v$poo$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>:

    > To co, najpierw nie przyjeli, bo zly numer konta, a potem zmienili
    > zdanie i jednak przyjeli? Pzedziwny bank.

    BZWBK jest przedziwnym bankiem.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-23 18:25:46
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

    > To co, najpierw nie przyjeli, bo zly numer konta, a potem zmienili
    > zdanie i jednak przyjeli? Pzedziwny bank.

    Nie przelew robilem z internetu KB24 i wszystko poszło jak trzeba.
    W bład wprowadzila mnie kasjerka w WBK ktora chyba troche niezorientowana była
    i mnie troche przestraszyła.
    Teraz jestem spokojny bo w najblizszych dniach wycofuje wszystkie pieniadze z
    giełdy z Biura Maklerskiego BOŚ i tam mam również podany stary numer w WBK
    wiec bede mógł spokojnie przelać pieniądze.
    Oczywiscie mógłbym zmienic w BOŚiu na ten aktualny i nowy (WBK) ale wiaze sie
    to z pewnymi uciążliwosciami formalnymi.
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 8. Data: 2003-11-23 18:28:32
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

    > Powinny wrocic.
    > BTW niby sympatyk UPRu czyli troche bardziej ekonomiecznie "rozgarniety" ;)
    > Czego tak sie przestraszyles? :)))

    No wtopić 5 patoli to nie przelewka - UPRowcy to kapitaliści (tak jak zreszta
    i 99% obywateli tego świata) i potrfia liczyć.
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 9. Data: 2003-11-23 18:42:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    rcicho <r...@p...onet.pl> wrote:
    > No wtopić 5 patoli to nie przelewka - UPRowcy to kapitaliści (tak jak
    > zreszta i 99% obywateli tego świata) i potrfia liczyć.

    I jak lowieczki pedzic, chociaz nie ma ku temu podstaw?

  • 10. Data: 2003-11-23 18:54:29
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    rcicho <r...@p...onet.pl>:

    > No wtopić 5 patoli to nie przelewka - UPRowcy to kapitaliści (tak jak
    > zreszta i 99% obywateli tego świata) i potrfia liczyć.

    Taa? I policzyles, ze konto w BZWBK sie oplaca?
    Ani sie obejrzysz jak 5 patoli pojdzie na oplaty i prowizje.

    --
    Robert