  • 11. Data: 2003-11-23 19:40:51
    Temat: Re: Zły przelew
    Od: "rcicho" <r...@p...onet.pl>

    > 0...@n...onet.pl,

    > Taa? I policzyles, ze konto w BZWBK sie oplaca?
    > Ani sie obejrzysz jak 5 patoli pojdzie na oplaty i prowizje.

    Nie pojdzie, ponieważ jeszcze do konca roku kupujemy mieszkanie
    i jak tylko dobijemy targu to wszystkie pieniadze
    i tak wyciagne i konto opróżnię.
    Pozostawienie w Kredyt Banku tych kilkudziesieciu tysiecy złotych
    groziło tym, że mogą być kłopoty z ich szybkim i łatwym
    wyjeciem.
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 12. Data: 2003-11-24 12:54:36
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

> [...]
    > W bład wprowadzila mnie kasjerka w WBK ktora chyba troche niezorientowana
    była
    > i mnie troche przestraszyła.
    > Teraz jestem spokojny bo w najblizszych dniach wycofuje wszystkie
    pieniadze z
    > giełdy z Biura Maklerskiego BOŚ i tam mam również podany stary numer w WBK
    > wiec bede mógł spokojnie przelać pieniądze.
    > Oczywiscie mógłbym zmienic w BOŚiu na ten aktualny i nowy (WBK) ale wiaze
    sie
    > to z pewnymi uciążliwosciami formalnymi.

    No to wiemy wszystko o twojej sytuacji materialnej ;)

    F: