  • 101. Data: 2009-08-26 18:48:52
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:1n4evr02znbca.dlg@kojer.kojer

    > A to zalezy przy jakim kursie. A że jestesmy małą gospodarką to paru
    dużych
    > graczy może sobie tym kursem swobodnie manipulować. Co ogladaliśmy przez
    > ostatni rok. Cholera wie co gorsze.

    Może jestem w błędzie ale od lat się mówi, że mocnym filarem polskiej
    gospodarki jest popyt wewnętrzny, który jak by na to nie patrzeć napędzają
    szarzy Kowalscy z Nowakami. Jeżeli teraz popatrzymy jak po pupci dostali
    zwykli konsumenci w krajach, które przyjęły kaganiec w postaci euro, to
    można pokusić się o stwierdzenie, że jeżeli tam konsumpcja spadła to i u nas
    będzie podobnie - jeżeli się mylę, bardzo proszę o skorygowanie moich
    poglądów.

    Po za tym nie zapominajmy, że euro to nie projekt ekonomiczny (chociaż takim
    miał być), ale polityczny i to w moich oczach kasuje ową walutę już na
    starcie.

  • 102. Data: 2009-08-26 18:52:37
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Aug 26, 6:44 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:

    > Masz może Robercie jakieś porównanie jak pod względem kursów wypada eurobank
    > na tle np. mBanku?
    > Którą karta opłaca się bardziej kupować/wypłacać po za granicami PL?

    Poszukaj w archiwum grupy, bo kiedyś robiliśmy jakąś symulację. Z tego
    co pamiętam konkluzja była taka:
    >20 euro - mbank
    20-100 - eurobank
    >100 - only polbank
    jednak sprawdź co do wielkości, bo mogę się mylić. Przy drobnych
    kwotach na pewno też pod uwagę należy wziąć Aliora no i od niedawna
    dbnet.

    --
    xbartx

  • 103. Data: 2009-08-26 19:01:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 20:48:52 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

> [...]
    > będzie podobnie - jeżeli się mylę, bardzo proszę o skorygowanie moich

    Jakby liczył się tylko popyt wewnętrzny to w zasadzie bez znaczenia byłaby
    waluta. Wahania kursu nie robiłyby wrażenia na gospodarce. Niestety tak nie
    jest.

    > Po za tym nie zapominajmy, że euro to nie projekt ekonomiczny (chociaż takim
    > miał być), ale polityczny i to w moich oczach kasuje ową walutę już na
    > starcie.

    Jeżeli cele polityczne kasują ci wszystko to niestety musiałbyś wykreślić
    całą masę rzeczy którą dzieki kasie z EU u nas zrobiono. Popatrz na
    rolników którzy przed wejściem do unii najbardziej pyskowali przeciwko a
    teraz bardzo sobie chwalą (nie mówie tu o "rolnikach" z jednym hektarem
    pola z którego chcieliby 10 osobową rodzinę wyżywić).
    Ale to chyba nieodpowiednia grupa na takie dyskusje.

    --
    Kojer

  • 104. Data: 2009-08-26 19:04:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > będzie podobnie - jeżeli się mylę, bardzo proszę o skorygowanie moich

    Jeśli przyjmiemy Euro przy słaby kursie to na zawsze pozostaniemy
    europejską biedotą. Niby ma to swoje plusy : tańsza siła robocza. Ale co
    z tego ?

    --
    Mithos

  • 105. Data: 2009-08-26 19:21:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h740vj$t4q$1@news.onet.pl

    > Jeśli przyjmiemy Euro przy słaby kursie to na zawsze pozostaniemy
    > europejską biedotą. Niby ma to swoje plusy : tańsza siła robocza. Ale co
    > z tego ?

    Słaby kurs? tzn. jaki kurs? Rozumiem, że im mniej płacimy za 1 euro, przy
    wymianie tym lepiej - dla przeciętnego Kowalskiego.

  • 106. Data: 2009-08-26 19:28:09
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote in message

> [...]
    > objety
    > promocją (kto by zresztą chciał?...).
    > Być może podobnie na zasadzie, że nowa oferta wypiera starą
    > (niekoniecznie
    > gorszą) KI nie da się już założyć... Bo co innego możliwość otwierania
    > nowych
    > kont (oferta) a co innego TOiP w której są opłaty do kont założonych
    > wcześniej,
    > wycofanych z bieżącej oferty.
    > O ile się nie mylę w Getin były (są?) takie możliwości:
    > ROR + dostęp do internetu, konto internetowe, konto w pakiecie e-getin?

    Wnioskuje, ze konto internetowe mozna otwierac dalej, gdyz w nowej tabeli
    oplat tylko przy koncie: duet i student- jest zapis o wycofaniu z oferty.
    Ci co wzieli e-getin, wzieli go na wlasne zyczenie, ewentualnie zostali
    zmanipulowani, zeby wybrac ten pakiet a nie ROR internetowy.

  • 107. Data: 2009-08-26 19:30:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h742cb$st2$1@news2.ipartners.pl

    > Ci co wzieli e-getin, wzieli go na wlasne zyczenie, ewentualnie zostali
    > zmanipulowani, zeby wybrac ten pakiet a nie ROR internetowy.

    Sam spotykałem się z sytuacjami, że klient był odsyłany z kwitkiem kiedy
    chciał założyć samo konto internetowe, które było w ofercie. Odpowiedź
    brzmiała - nie da się, nie ma, nie warto, lepiej egetin... Prowizję od
    sprzedaży mieli czy co?

  • 108. Data: 2009-08-26 19:34:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
> [...]
    > chciał założyć samo konto internetowe, które było w ofercie. Odpowiedź
    > brzmiała - nie da się, nie ma, nie warto, lepiej egetin... Prowizję od

    Ciekawe co to jest za nowy pakiet( e-Getin Bankier ) na ktory przejscie w
    tabeli jest bezplatne?

    takie cudo pojawilo sie w nowej tabeli

  • 109. Data: 2009-08-26 19:37:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Słaby kurs? tzn. jaki kurs? Rozumiem, że im mniej płacimy za 1 euro, przy
    > wymianie tym lepiej - dla przeciętnego Kowalskiego.

    Chodzi o to aby kurs był dla nas korzystny. Jeśli przyjmiemy Euro gdy 1
    Euro = 5 PLN to nagle średnia pensja w PL wyniesie 400 Euro. Ceny już
    mamy takie same (niektóre rzeczy jak mieszkania, samochody, dobra
    luksusowe mamy droższe). Natomiast jak przyjmiemy Euro po kursie 1 Euro
    = 3 PLN to średnia pensja wyjdzie 700 Euro.

    Co się bardziej opłaca większości ludzi niech każdy wydedukuje sobie sam.

    --
    Mithos

  • 110. Data: 2009-08-26 19:59:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > takie same (niektóre rzeczy jak mieszkania, samochody, dobra luksusowe
    > mamy droższe). Natomiast jak przyjmiemy Euro po kursie 1 Euro = 3 PLN to

    Kurcze, a ja glowe bym dal, ze czytalem o sredniej ponad 3200pln...

    MK