  • 81. Data: 2009-08-26 13:23:03
    Temat: Re: Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h73ak4$k3a$6@inews.gazeta.pl

    > To niepotrzebnie się wahasz jak jakiś (wa)cham ;)

    Zabijcie mnie ale ile razy bym sobie do łba nie tłuk to i tak ten wyraz
    napiszę z błędem :)

    > WWW EB bije na głowę polbank i getin razem wzięte.

    IMHO demo wygląda bardzo przyjemnie

    > Jest szybkie, intuicyjne i ergonomiczne.

    Przelewy wewnętrzne działają równie szybko jak w mBanku? ;)

    > IMO wręcz idealnie nadaje się do trzymania
    > kasy i wybierania jej małymi lub większymi porcjami na konta z których
    > już albo wypłacasz albo robisz przelewy gdzieś dalej.

    Zgadzam się. I jeszcze jedno pytanko - można nie brać debetowej do konta?
    I czy jeżeli jednak trzeba brać kartę to czy ma ona chip?

  • 82. Data: 2009-08-26 13:37:13
    Temat: Re: [GETIN] Zmiana TOiP & kara za zamknięcie kont(a)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h73cis$k3a$7@inews.gazeta.pl

    > A te zapisy 50/100 pln za rozstanie to są tylko w TOiP czy są też gdzieś
    > w regulaminie?

    TOiP. Przynajmniej ja nie dostrzegłem niczego takiego w regulaminie.

  • 83. Data: 2009-08-26 13:38:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "wiatrak" news:h73ci6$brm$1@node2.news.atman.pl

    > Co by było, gdyby np podniesiono opłate za prowadzenie konta do 200
    złotych miesięcznie?
    > Co ty niewolnik jesteś?

    Kilka tygodni w PL i uwierz mi - czuję się jak niewolnik. :)

  • 84. Data: 2009-08-26 13:42:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:23:03 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Zabijcie mnie ale ile razy bym sobie do łba nie tłuk to i tak ten wyraz
    > napiszę z błędem :)

    Nie no wiadomo - każdy ma małe fobie i obsesję hłe hłe ja też

    > Przelewy wewnętrzne działają równie szybko jak w mBanku? ;)

    Tak szybko to nie, ale generalnie nie czekałem dłużej niż kilkanaście
    sekund no max to do minuty. W nocy jest jakieś chyba przetwarzanie czy
    coś i nie chodzą, znaczy chodzą, ale nie widać zmian na www. Czasy sesji
    elixiru bardzo przyjemne.

    > Zgadzam się. I jeszcze jedno pytanko - można nie brać debetowej do
    > konta? I czy jeżeli jednak trzeba brać kartę to czy ma ona chip?

    Karty brać nie musisz. Aby konto było darmowe to albo jedna wpłata w
    miesiącu na 800pln albo depozytów na 10k pln - trochę to tylko lekko
    uwiera.

    Xenocide

  • 85. Data: 2009-08-26 13:43:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:37:13 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > TOiP. Przynajmniej ja nie dostrzegłem niczego takiego w regulaminie.

    No to pewnie coś będzie o akceptowaniu albo nie. Mówisz nie i oni się
    martwią dalej :)

    Xenocide

  • 86. Data: 2009-08-26 13:52:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:23:03 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Zgadzam się. I jeszcze jedno pytanko - można nie brać debetowej do konta?
    > I czy jeżeli jednak trzeba brać kartę to czy ma ona chip?

    Można nie brać, chipa nie ma, ta dawana w oddziale od ręki to nawet imienia
    i nazwiska właściciela nie ma.

    --
    Kojer

  • 87. Data: 2009-08-26 14:30:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h73e46$k3a$8@inews.gazeta.pl

    > Tak szybko to nie, ale generalnie nie czekałem dłużej niż kilkanaście
    > sekund no max to do minuty. W nocy jest jakieś chyba przetwarzanie czy
> [...]

    No to już w miarę mam obraz sytuacji. Przelewy coś a'la BZWBK - czyli więcej
    niż OK.

    > Karty brać nie musisz. Aby konto było darmowe to albo jedna wpłata w
    > miesiącu na 800pln albo depozytów na 10k pln - trochę to tylko lekko
    > uwiera.

    Wybiorę opcję z min. 10k. Nie będę sobie głowy zaprząt przelewami itp. :)
    Mam jeszcze jedno pytanie. Nie wiem czy moja wiedza jest poprawna, ale - czy
    można mieć sam RO bez konta online?

  • 88. Data: 2009-08-26 14:31:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Robert Kois" news:fhvb35jp9bzf.dlg@kojer.kojer

    > Można nie brać, chipa nie ma, ta dawana w oddziale od ręki to nawet
    imienia
    > i nazwiska właściciela nie ma.

    OK. A jeżeli jednak bym się na nią skusił, z różnych powodów to jeżeli oczka
    mnie nie mylą przy lekturze TOiP eurobanku, opłata za kartę wynosi 0,95 zł?

  • 89. Data: 2009-08-26 14:50:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    > "wiatrak" news:h736tm$b5a$1@node2.news.atman.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > "Obecnie wchodzi nowa TOiP i jeśli ktoś nie zamknie konta w ciągu 14 dni,
    > będzie uwięziony - opłatą za zamknięcie z jednej strony, a kosztami
    > miesięcznego korzystania z drugiej. Bo na przykład nie można "nie chcieć"
    > karty. Nawet jeśli się ją zastrzeże, to bank wyda nową. Za którą klient
    > płaci, jeśli nie będzie z niej korzystał"
    >
    > Czy co? Można im za frajer pokazać środkowy palec? :)

    Jak sie nie ma karty to nic sie nie zmienia, gorzej moze byc z tymi co chca
    zrezygnowac. wydaje mi sie to bardzo naciagane z niemozliwoscia rezygnacji,
    bo jak pamietam weszlo to pare lat temu, ze do karty banki wymagaly odrebnej
    umowy. Zawsze taka umowe mozna wypowiedziec.
    Czy bank nie otwiera juz samych kont internetowych bez e-getin? Nigdzie nie
    zauwazylem w tabelach oplat, ze konto to wycofano z oferty. Po licho ludziom
    ten e-getin, minimalnie wyzsze oproc na top, ale teraz przy porownaniu z EB
    to nie ma znaczenia.

  • 90. Data: 2009-08-26 14:59:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > karty. Nawet jeśli się ją zastrzeże, to bank wyda nową. Za którą klient
    > płaci, jeśli nie będzie z niej korzystał"

    Zapisy regulaminu prowadzenia ROR o kartach nic nie mowia, ze karta jest
    obligatoryjna, gdzie jest taki zapis

    § 26
    1. Do rachunku Bank umoSliwia wydanie kart debetowych.
    2. Karty debetowe wydawane są na podstawie umowy.