-
1. Data: 2002-05-22 07:20:22
Temat: Zmiana kwoty zlecenia stalego
Od: k...@p...onet.pl (Konlin)
Hello pl-biznes-banki,
Cos mi sie ostatnio Multi przestaje podobac a stalo sie juz moim
pierwszym kontem. Otoz probowalem ostatnio zmienic kwote zlecenia
stalego. Probowalem 3 razy i 3 razy dostawalem komunikat ze usluga
jest czasowo niedostepna i nalezy sprobowac jeszcze raz a jesli
problem bedzie sie powtarzal skontaktowac sie z bankiem. Oczywiscie
od razu napisalem maila i do tej pory cisza (a minely juz 4 dni).
Chyba sie z WBK przeprosze...
Pzdr
--
Best regards,
Konlin mailto: k...@p...pl
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
2. Data: 2002-05-22 18:39:52
Temat: Re: Zmiana kwoty zlecenia stalego
Od: jahckal <j...@p...onet.pl>
Witam, w wiadomości z dnia 22 May 2002 09:20:22 +0200, od
k...@p...onet.pl (Konlin) napisano:
>Hello pl-biznes-banki,
>
> Cos mi sie ostatnio Multi przestaje podobac a stalo sie juz moim
> pierwszym kontem. Otoz probowalem ostatnio zmienic kwote zlecenia
> stalego. Probowalem 3 razy i 3 razy dostawalem komunikat ze usluga
> jest czasowo niedostepna i nalezy sprobowac jeszcze raz a jesli
> problem bedzie sie powtarzal skontaktowac sie z bankiem. Oczywiscie
> od razu napisalem maila i do tej pory cisza (a minely juz 4 dni).
Możliwe, że:
1. Na rozpatrzenie reklamacji mają z pięc dni roboczych, a na
odpowiedź na maila z 15.
2. Wykonywałeś modyfikacje zaraz jak po drugiej zmianie do domu
wróciłeś, czyli w trakcie przetwarzania systemowego (wtedy np.
ratunkowy QM w Inteligo dla kolegi, który siedzi obok Ciebie w knajpie
i jako jedyny wziął kartę, kończy się info, że zadzwonimy jak będzie
to możliwe, a Wy siedzicie do drugiej gapiąc się przez denka kufli na
leżącą na stole komórke)
jahckal
-
3. Data: 2002-05-23 09:30:06
Temat: Re[2]: Zmiana kwoty zlecenia stalego
Od: k...@p...onet.pl (Konlin)
Hello jahckal,
Wednesday, May 22, 2002, 8:39:52 PM, you wrote:
j> Możliwe, że:
j> 1. Na rozpatrzenie reklamacji mają z pięc dni roboczych, a na
j> odpowiedź na maila z 15.
Ale przeciez oni szanuja moj czas. Myslisz wiec ze tak dlugo moglo by
to trwac? :))
j> 2. Wykonywałeś modyfikacje zaraz jak po drugiej zmianie do domu
j> wróciłeś, czyli w trakcie przetwarzania systemowego
Nie, probowalem to zrobic po poludniu albo wczesnym wieczorem.
j> (wtedy np.
j> ratunkowy QM w Inteligo dla kolegi, który siedzi obok Ciebie w knajpie
j> i jako jedyny wziął kartę, kończy się info, że zadzwonimy jak będzie
j> to możliwe, a Wy siedzicie do drugiej gapiąc się przez denka kufli na
j> leżącą na stole komórke)
Co to jest QM?
Pozdrawiam
--
Best regards,
Konlin mailto: k...@p...pl
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki
-
4. Data: 2002-05-23 09:33:14
Temat: Re: Re[2]: Zmiana kwoty zlecenia stalego
Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
On Thu, May 23, 2002 at 11:30:06AM +0200, Konlin wrote:
> j> (wtedy np.
> j> ratunkowy QM w Inteligo dla kolegi, który siedzi obok Ciebie w knajpie
> j> i jako jedyny wziął kartę, kończy się info, że zadzwonimy jak będzie
> j> to możliwe, a Wy siedzicie do drugiej gapiąc się przez denka kufli na
> j> leżącą na stole komórke)
>
> Co to jest QM?
> Pozdrawiam
QuickMoney pewnie.
--
--w
--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki